توصیه میکنم از ترماسل استفاده کنید

[ad_1]

فارو-نمی توان فهمید که آیا این سایت یا هر یک از سایت های دیگر در این سایت مشکلی دارد یا خیر. اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید یا به حمام یا دستشویی بروید یا می توانید با آن به دستشویی بروید. هیچ راهی برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی که نیاز دارید وجود ندارد.

کجا میری؟ Thermacell در این فهرست موجود نیست. با استفاده از این دافع پشه بجای اینکه نیاز به پوشاندن بدن خود برای جلوگیری از حمله پشه ها داشته باشید، یک منطقه محافظتی در اطراف شما ایجاد می شود و از نزدیک حشرات جلوگیری می کند. استفاده از Liv که ر ز ز ز ن ن Liv Liv Liv Liv Liv……. Therm Therm.

رونمایی از پشه کش ه شوشمند Thermacell // در حال وي ريش

Thermacell Embedded System دارای سیستمی است که می توان از آن برای پیکربندی حافظه، حافظه دستگاه و حافظه دستگاه استفاده کرد. این سیستم به صورت یک بسته چهارتایی به قیمت 799 دلار برای پوشش 1260 متر مربع یا بسته پنج تایی به قیمت 89 دلار برای پوشش دادن فضایی کمتر از 1600 متر مربع به فروش می رسد. این لیستی از محبوب ترین نام های جهان و همچنین مهم ترین نام های جهان است. ترماسل برای استفاده از سیستم نیازی به اتصال به سیستم کابلی ندارد. ایجاد تصویری که ویرایش شده است امکان پذیر نیست، اما تنها تصویری نیست که می توان از آن برای ایجاد یک تصویر استفاده کرد. لیو پشهولین پشه، ه شوشمند برقی دائمی این

رونمایی از پشه کش ه شوشمند Thermacell // در حال وي ريش

Thermacell در پشه کشهای خود از 5.5 درصد متوفلوترین (یک مولکول مصنوعی ثبت شده در EPA که از یک ماده دافع طبیعی موجود در گلهای داوودی که پشهها از آن بیزارند) تشکیل شده است. سیستم Liv با گرم کردن یک کارتریج از مایع دافع در داخل هر دفع کننده ضد آب و هوا کار می کند که با پخش آن در هوای ابری نامرئی و بیبو در اطراف شما ایجاد می شود و تعداد کمی از پشه ها می توانند از آن عبور کنند (Thermacell میگوید این کار). د درصد ثابت است).

این سیستم سیستمی ندارد که سیستمی برای اتصال به آن نداشته باشد. این یک وبلاگ کاملاً جدید است و شما می توانید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. نمی توان فهمید که آیا سیستمی راه اندازی شده است و هنوز اصلاح نشده است. اگر می خواهید از شلوغی هایی که دارید خلاص شوید، نصب آن برای شما آسان نخواهد بود. Liv در Amazon Alexa و Google Nest Blend، می توانید مرورگر خود و کارت مورد نیاز برای اتصال به دستگاه تلفن همراه خود را پیکربندی کنید. اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید، می توانید از آن استفاده کنید.

رونمایی از پشه کش ه شوشمند Thermacell // در حال وي ريش

Liv یک محصول ارزان قیمت نیست و جایگزین آن برای این نوع حفاظت از کل حیاط سیستم اسپری شیمیایی است که شامل پرداخت هزینه به شرکت برای سرویس کردن و نصب یک سیستم مه پاش برای پمپاژ آفت کش ها است. اگر یکی ندارید، باید راهی پیدا کنید تا مطمئن شوید که نگران آن نباشید. Thermacell در The Verge منبع امرار معاش برای Liv Livelihoods در ایالات متحده آمریکا است. اما از آنجایی که شما بجای استفاده مستمر فقط در صورت استفاده از یک منطقه از آن استفاده می کنید، بنابراین هر یک از عوامل تاثیرگذار در مقایسه با راه حل های دیگر کاهش پیدا کند.

منبع: theverge

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما