توصیه میرسلیم به رئیس

[ad_1]

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس می گویند که دولت اصلی برای رفع مشکلات کشور اقدامات اصلاحی را آغاز کرده است. آنها معتقدند که مشکلات به جا مانده از دولت سابق بسیار گسترده تر از مشکلات کوتاه مدت است. اینها گزیده ای از سخنان سید مصطفی میرسلیم نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرنات، اسلامشهر و پردیس است.

در ادامه خلاصه ای از این گفت و گو آمده است.

– دولت سیزدهم کمک شایانی در کنترل بیماری های عروق کرونر قلب داشته و با اهتمام و یکپارچه سازی امکانات، به وظیفه واکسیناسیون مردم و کنترل مرگ و میر بیش از 700 نفر در روز بر اثر بیماری عروق کرونر قلب دست یافته است. تعداد کشته های ناشی از آن بیماری را به دو رقم کاهش دهید.

– رسیدگی و اصلاح و رفع اقدامات و اقدامات مفسدانه مفسدان بسیار حائز اهمیت است و تا زمانی که این روندها عادی باشد و افراد مفسد به انحرافات و ظلم های خود به مردم ادامه دهند، اقدام اصلاحی صورت نخواهد گرفت. خیر مردم.

– توزیع یارانه نقدی ماهانه در حال حاضر هدفمند نیست و دولت باید با تامین مایحتاج اولیه، رفاه اقشار محروم را در اولویت قرار دهد. موضوع مهم و ضروری دیگر پرداخت مطالبات مردم و پیمانکارانی است که کار خود را به پایان رسانده اند و با این وجود سال هاست که مطالبات خود را دریافت نکرده اند، ورشکسته شده اند. این گامی مهم و واقعی در راستای اجرای سیاست ارتقای بهره وری، عبور از رکود و تسهیل اشتغال جوانان است. البته برآورده نشدن مطالبات مردم سرکوب است و از سرکوب نمی توان انتظار پیشرفت داشت.

– معتقدم در پیگیری چانه زنی به ویژه برای وادار کردن آمریکا به جبران خسارات ناشی از تحریم ها، باید فعالیت های اقتصادی خود را بر اساس برنامه ریزی و حرکت مولد خودتان قرار دهید که زمینه را فراهم می کند. خوشبختانه بسیج لازم در این حوزه آغاز شده و اولین نتایج مثبت آن تا پایان سال جاری نمایان خواهد شد. محور برنامه های ما باید مبتنی بر اقتصاد مقاومتی باشد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما