توسعه داروی ضد پیری که سلول های شکسته را از بین می برد ، مانند “بمب هوشمند”

[ad_1]

در سال 2015 ، گروه جدیدی از داروها معرفی شدند که می توانند تأثیر زیادی بر روند پیری داشته و سرعت آن را کاهش دهند. دانشمندان با بهبود قدرت و ایمنی این داروهای سنولیتیک موفق شده اند دریابند که آنها در درمان آنتی بادی ها پیشگام بوده و با دقت بیشتری به سلول های هدف حمله می کنند و به سلول های سالم آسیب نمی رسانند.

پتانسیل داروهای سنولیتیک در توانایی آنها در هدف قرار دادن سلول های حسی است. این سلول ها دیگر تقسیم نمی شوند و سلول های جدیدی تشکیل می دهند و در بدن تجمع می یابند و میزان پیری را افزایش می دهند. این یک فرایند طبیعی است ، اما دانشمندان توانسته اند روش های متفاوتی برای خلاص شدن از شر این سلول ها ارائه دهند.

آزمایشات نشان داده است که داروهای سنولیتیک می توانند سلولهای پیر موش را بازسازی کرده و عمر آنها را افزایش دهند. علاوه بر این ، پیشرفت های اخیر در این داروها توانسته است سلامت انسان را افزایش دهد. در آزمایش اخیر ، محققان نشان دادند که این داروها قادر به از بین بردن سلول های موش قدیمی در ستون فقرات و ایجاد فضای کافی برای رشد سلول های سالم هستند. چنین چیزی احتمالاً کمردرد را درمان می کند.

با این حال ، داروهای سیانولیتیکی که تاکنون تولید شده اند کاملاً غیرقانونی بوده و می توانند عوارض جانبی مخربی داشته باشند. به همین دلیل ، محققان بیشتر به دسته های بعدی و بعدی داروها علاقه مند هستند زیرا آنها سلول های پیری را بدون آسیب رساندن به دیگر سلول ها از بین می برند.

گروه دوم داروهای سنولیتیک بر اساس تحقیقاتی که پروتئین خاصی را روی غشای سلول های پیری یافتند ، توسعه یافت و نشان داد که با هدف قرار دادن این پروتئین ها می توان این سلول ها را با دقت بالا هدف قرار داد و از بین برد.

این داروها مانند بمب های هوشمند در بدن عمل می کنند و سلول های پیر را تشخیص داده و با تزریق داروهای سمی آنها را از بین می برند. این ایده قبلاً در درمان سرطان استفاده می شد و اکنون برای جلوگیری از پیری استفاده می شود. دانشمندان امیدوارند این داروها بتوانند در انسان مورد استفاده قرار گیرند و برخی از بیماری های مربوط به سن را درمان کنند.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما