تمرکز Nvidia بر متافارز: پلتفرم Omniverse عمومی می شود

[ad_1]

انویدیا امروز عرضه عمومی ابزار تجارت Omniverse را در کنفرانس سالانه خود اعلام کرد. این پلتفرم ابزارهای مختلفی را برای ایجاد دنیای مجازی سه بعدی در اختیار کاربران قرار می دهد که اجرای برنامه ها بر روی تراشه های انویدیا را مطلوب تر می کند.

انویدیا امروز از پلتفرم Omniverse Enterprise در سانتا کلارا، کالیفرنیا پرده برداری کرد که توسط شرکت هایی مانند Dell و Lenovo با قیمت سالانه 000 9000 ارائه می شود و امکان ایجاد دنیای مجازی را فراهم می کند. این پلتفرم به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قدرت بیشتری نسبت به تراشه های Nvidia داشته باشند.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا می گوید: «Omniverse اساساً لایه ای از اینترنت است، لایه ای از دنیای فیزیکی. انتظار می‌رود این پلتفرم در درازمدت همه این دنیاهای مختلف را گرد هم آورد.» به گفته تحلیلگران ولز فارگو، کسب و کار امنیتی می تواند در پنج سال 10 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

این پروژه ابزاری برای شبیه سازی دقیق صحنه های سه بعدی است و امکان همکاری فوری در فضای مجازی مشترک را ارائه می دهد. اکنون مهندسان از سراسر جهان می توانند در پروژه هایی مانند ساختن پل ها و ساختمان ها با یکدیگر همکاری کنند. این پلتفرم از فناوری Nvidia مانند ردیابی پرتو فوری استفاده می کند و برای کار در ایستگاه های کاری شرکت بهینه شده است.

انویدیا همچنین پلتفرم دیگری را برای ایجاد ارواح مجازی به نام Omniverse Avatar توسعه داده است. این پلتفرم فناوری های مختلفی مانند تشخیص گفتار، تبدیل متن به گفتار، ردیابی چهره و انیمیشن آواتار سه بعدی را ترکیب می کند. در این کنفرانس نمونه ای از یک شخصیت خیالی در حال توضیح غذاهای مختلف در یک رستوران بود. این شخصیت به کمک فناوری ردیابی چهره، با حفظ ارتباط چشمی با مشتری به واکنش های چهره مخاطب پاسخ می دهد.

در مثالی دیگر، آواتار خود آقای هوانگ نشان داده شده است که به سؤالاتی در مورد تغییرات آب و هوایی و تولید پروتئین پاسخ می دهد. این پلتفرم بخشی از رویکرد امنیتی انویدیا است که به سایر شرکت ها از جمله متا پاسخ خواهد داد. فیسبوک با تغییر نام خود به متا بر نقش مهم متاور در آینده فعالیت های خود تاکید می کند. مایکروسافت به تازگی از آواتار سه بعدی و فضاهای کاری مجازی خود رونمایی کرده است تا آمادگی خود را برای ورود به دامنه Metavers اعلام کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما