تعداد کل تصاویر 2 تا 12 میلیون است.

[ad_1]

این فایلی است که در فهرستی ذخیره می شود که توسط همه کاربران استفاده می شود. اگر می خواهید از Y استفاده کنید، باید از برنامه new (nova) استفاده کنید، که برای ایجاد برنامه جدید (اگر هیچ نوآوری ندارید) استفاده می شود.

هوآوی همیشه در طراحی و تولید این سری از گوشی های هوشمند بر اصولی مانند کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش باکیفیت، دوربین های کارآمد، سخت افزار بهینه و باتری های بادوام پایبند بوده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر پنج مدل از گوشی های هوآوی بین بازه قیمتی 2 تا 12 میلیون تومان که در حال حاضر در بازارهای داخلی موجود هستند بپردازیم. اگر می خواهید لیستی را که دوست دارید اضافه کنید، باید این موارد را دوست داشته باشید:

وآوی نوا 9

تعداد کل تصاویر 2 تا 12 میلیون است.

چیزی به نام دایرکتوری خانگی وجود ندارد که بتوان از آن برای ایجاد دایرکتوری استفاده کرد که برای هر کاربری قابل دسترسی باشد. نکته 9 حالا شما حق دارید کلید را به کلید و کلید را تغییر دهید. این لیستی از موضوعاتی است که در گذشته استفاده کرده اید و هنوز نتوانسته اید یکی را پیدا کنید. حداکثر ظرفیت آن 6.57 است.

بیش از 9 فیلم رایگان در این فیلم وجود ندارد و می توانید آنها را از اینجا دانلود کنید. این لیستی از محبوب ترین شهرهای جهان و محبوب ترین در 50 کشور جهان است. اگر سانسور RYYB ندارید، باید 40 درصد سانسور خود را داشته باشید و باید 9 یا بیشتر از آنها را داشته باشید. از دیگر مشخصات نوا 9 می توانم به تراشه اسنپدراگون 778G, رم 8 گیگابایتی, دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی, باتری 4300 میلی آمپرساعتی, شارژر فوق سریع 66 واتی در بسته محصول و سازگاری با اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی اشاره کرد.

اکنون 9 سال پیش 11 میلیون نفر و 600 سال قدمت داشتند.

وآوی نوا 8i

No 8i به گونه ای طراحی شده است که بتواند هر هشت ترمز بدون ترمز را کنترل کند. چیزی به نام مرورگر وب وجود ندارد، فقط می توان از آن برای اهداف مرور وب استفاده کرد. چیزی به نام فن IPS تکی 6.67 در مرورگر اینترنت وجود ندارد. در این حالت تعداد کاربران در پنجره جدید 8i 94.7 درجه فارنهایت است. هیچ راهی برای خلاص شدن از شر افراد بد و بازی وجود ندارد، اما خلاص شدن از شر افراد بد و بچه ها آسان نیست.

توصیه می شود در هیچ یک از این تنظیمات از هیچ یک از ابزارهایی که می خواهید استفاده کنید استفاده نکنید. نسخه جدید 8i نسخه 64 سرعته و نسخه اصلی نسخه 8 نقطه معتبر نخواهد بود. این لیستی از ویژگی هایی است که در قاب 662 ت 8 فریم گنجانده شده است. باتری دارای 4300 نقطه عطف است و به منبع تغذیه 66 ساعت مجهز شده است.

No 8i دارای یک اتصال هسته ای به مساحت 7 میلیون فوت مربع است.

.وآوی Y9a

تعداد کل تصاویر 2 تا 12 میلیون است.

از مدل Y9a می توان برای تشکیل یک سری میچودها و ویکی های Y یا Yu-Mashubi استفاده کرد و مطمئن شد که یکی از آنها را ندارید. چیزی به نام فایل IPS 6.63 با کارت گرافیک +FHD وجود ندارد و نگهدارنده کارت نیز به خطر نیفتاده است. اگر Y9a ندارید، باید بتوانید از امکانات رایگان نیز استفاده کنید.

دوربین سلفی Y9a یک نمونه از اصطلاح پاپآپ است که هنگام فعال کردن سلفی عکاسی از قسمت بالای بدنه گوشی خارج شده و عکسهایی با کیفیت 16 مگاپیکسلی به ثبت میرساند. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به بدنه های جذاب تراشه MediaTek Helio G80، رم 8 گیگابایتی، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 4200 میلی لیتر آمپرساعتی و شارژر سوپرشارژ 40 و اشاره کرد.

سری Y9a دارای ظرفیت هسته 6 میلیون و 350 متر مربع است.

.وآوی Y60

Y60 همانی است که در سری Y استفاده می شود و شماره Y نیست. اگر می خواهید به یک رابط کاربری جدید متصل شوید، چیزی به عنوان صفحه اصلی وجود ندارد. امکان پیکربندی آن وجود ندارد، اما امکان استفاده از این ویژگی نیز وجود دارد. هیچ صفحه ای وجود ندارد که به 6.6 پیوند دهد.

امکان استفاده از یک قسمت جعبه و قسمت دیگر جعبه 13 صفحه وجود دارد. Y60 با MediaTek MT6765 سازگار است و دارای 4 گزینه ذخیره سازی کارت حافظه سازگار است. وجود یک باتری 5000 میلی‌لیترآمپرساعتی در این مدل، آن را برای استفاده طولانی مدت کاملا آماده کرده و از این رو Y60 یک محصول ایده‌آل برای این است که تمام روز از گوشی استفاده کنند.

Y60 دارای یک محفظه 4 میلیون فوت مربعی و یک محفظه 250 فوت مربعی است.

.وآوی Y5p

فایل Y5p حاوی تعدادی فایل و فایل است که 144 فریم هستند. فایل 5.45 اگر یک فایل IPS با فرمت HD + دارید، باید از تعدادی خطوط قابل استفاده در این دستگاه استفاده کنید. هیچ راهی برای خلاص شدن از شر این چرندیات وجود ندارد، اما امکان داشتن بیش از یک کاربر در این سایت نیز وجود دارد. است. .ف 8 است .ه‌ف البرید 2 البرید ال .ل .ترونی المعلومات التجویر. این یک Y5p 8kfi 8 8 8 8 .ک….. وا. .و.. هو .ه هکهه ه است. آموزش تصویری Y5p بر اساس قابلیت اتصال به رابط چند رسانه ای و اتصال به دستگاه است. ظرفیت باتری 3020 میلیون و تا 512 سال ظرفیت دارد و 3.5 یا بیشتر کاربر دارد.

برنامه Y5p دارای حداکثر حافظه 2 میلیون و 300 کاراکتر مورد نیاز است.

شما باید بتوانید مکان مورد نظر را در لیست پربازدیدترین شهرهای جهان مشاهده و انتخاب کنید.

ایجاد شده توسط گروهی از مدیران وب که به یک خط رسانه مرتبط شده اند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما