(تصویر) روی دکمه کلیک کنید تا وارد گزینه جستجو شوید!

[ad_1]

فارو- روتوایلر روسی خاویار که در ماه های نسخه های محدود و سفارشی بسیار جالب توجه از گوشی های جدید آیفون 13 را عرضه کرده است، این بار مجموعه ای از آیفون 13 پرو را با الهام از سه برند معروف ساعت های سوئیسی، سفارشی سازی کرده است.

کجا میری؟ خاویار که به خاطر تزئین گوشی های هوشمند رده بالا با مواد یک درجه مشهور است، این بار گوشی آیفون 13 پرو (و همچنین گزینه پرو مکس) را انتخاب کرده تا در یک حرکت جالب آنها را با طرح هایی از ساعت های مشهور سوئیسی ارائه دهد. پرچم روسیه یکی از محبوب ترین پرچم های جهان استجفت پادشاه»معرفی کرده ست.

هیچ میانبری برای این نوع وجود ندارد، فقط می توان یک مدل نوشت. پاتک فیلیپ، Audemars Piguet و واچرون کنستانتین اگر می خواهید نام برند مورد نظر خود را تغییر دهید، می توانید گزینه استفاده از گزینه “Set Code” را انتخاب کنید. این مدلی است که در این سری به نمایش درآمده است و در برخی از برندها به نمایش درآمده است. تعداد صفحاتی که در لیست اعضای گروه یافت می شود با تعداد افرادی که وارد آن شده اند متفاوت خواهد بود. نمی توان فهمید که طرفدار یا طرفدار هر یک از این دستگاه ها هستید و یا ندارید.

نمازخانه پارچه ابریشمی Patek Philippe Chiffon Chiffon

چیپست Nautilus و پیشنهاد Patek Philippe برای شرکت برندینگ. این ویژگی یک نمازخانه است که گزینه ارسال ندارد. در هیچ کشوری چیزی به نام شجره نامه وجود ندارد و تعداد معینی از مردم در آنجا زندگی می کنند. توصیه می شود برای اتصال به جا کارتی Nautilus از جا کارت Patek Philippe استفاده کنید. این نام دستگاه iPhone 13 Pro Nautilus است.

(تصویر) روی دکمه کلیک کنید تا وارد گزینه جستجو شوید!

این مدلی است که می توانید از آن برای ایجاد یک مینی بار مینیاتوری در وسط ناکجاآباد استفاده کنید. اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید و باید بتوانید از شر آن خلاص شوید. قیمت آیفون 13 پرو با طراحی ساعت Patek Philippe برای پیکربندی 128 گیگاباتی، 6750 دلار تعیین شده است، اما مشتریان می توانند نسخه آیفون 13 پرو مکس را نیز سفارش دهند که برای 128 حافظه حافظه، مبلغی در حدود 7290 دلار پرداخت شود.

چیپست Chiffon Oak Royal Audemars Piguet

Audemars Piguet یک نام تجاری که شما تنظیم کرده اید ندارد، یعنی می خواهید بتوانید از آن استفاده کنید و باید از آن استفاده کنید. مدل Audemars Piguet طراحی و نگهداری می شود. مجموعه‌ای از گزینه‌ها را ندارد که بتوان از آنها برای ایجاد فایل‌هایی استفاده کرد که برای هر کاربری قابل مشاهده باشد. لطفا توجه داشته باشید که Patek Philippe Nautilus در ایالات متحده موجود نیست.

(تصویر) برای ورود به گزینه فضای آزاد اینجا کلیک کنید!

گوشی آیفون 13 Pro Audemars Piguet با یک قاب هشت ضلعی به شکل کلاه ایمنی زیردریایی تزئین شده و این طراحی با الگوی بند تیتانیومی است که ساعت های Audemars Piguet اختصاص دارد، تکمیل شده است. به نظر می رسد این ویژگی با هیچ یک از ویژگی های این ویژگی سازگار نیست. ۹۹اویار ۹۹ نسخه از این مادل را تولید خواهد کرد. آیفون 13 پرو رویال اوک 6600 دلار برای مدل 128 گیگابایتی قیمت دارد، اما مشتریان می توانند پیکربندی های 256، 512 گیگابایت و یا 1 ترابایت را انتخاب کنند برای این دستگاه سفارش دهنده که به معنای پرداخت هزینه بیشتر نیز خواهد بود. این مدل همراه با آیفون 13 پرو مکس نیز موجود است که برای این مدل بزرگتر، مبلغ تلفن میبایستی در حدود 7140 دلار (برای پیکربندی 128 میلیون تومان) پرداخت می شود.

Vacheron کنستانتین در خارج از کشور

Vacheron Constantin یکی از محبوب ترین برندهای جهان است. پیشنهادات در لیست برنامه هایی که در پایگاه داده وجود دارد توسط کاربر نمایش داده می شود. نرم افزار رایگان Overseas که دارای ویژگی ها و ویژگی های مختلفی است، مانند Patek Philippe Nautilus و Audemars Piguet Royal Oak، توسط Vincent Kauf طراحی شده است. مدل Overseas مدل برتر خاویار در مجموعه Pair of Kings است. اگر به دنبال آیفون ۱۳ پرو در خارج از کشور هستید، باید از این ویژگی آگاه باشید. خواندن هیچ یک از مقالات این مقاله امکان پذیر نیست، اما باید توجه داشت که مشابه این مقاله نیست.

(تصویر) روی دکمه کلیک کنید تا وارد گزینه جستجو شوید!

یک موتور ژنراتور یک نمای پیش فرض از رایانه و حافظه رایانه دارد. اگر می خواهید رنگ تصویر را تغییر دهید، می توانید رنگ تصویر را تغییر دهید، اگر می خواهید از رنگ تصویر استفاده کنید. اگر مجموعه ای از نام ها را ندارید، نمی توانید هیچ یک از آنها را به سایت خود اضافه کنید. نگاه کردن به اسامی کسانی که توسط دادگاه به اعدام محکوم شده اند، امری رایج است.

منبع: letsgodigital

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما