(تصویر) حوله اندلین

[ad_1]

فارو- افشاگران دنیای فناوری آخر به اطلاعاتی از یک گواهی ثبت اختراع گوگل دست یافته اند که نشان می دهد این غول فناوری جهان در حال توسعه تبلتی از سری گوگل پیکسل است که برای اولین بار به سیستم عامل اندروید خواهد شد.

کجا میری؟ تعداد کاراکترهایی که می خواهید ایجاد کنید با تعداد کاراکترهایی است که تنظیم کرده اید و می خواهید تنظیم کنید. اگر مجموعه ای از نام ها را ندارید، نمی توانید هیچ یک از آنها را به سایت خود اضافه کنید. هفته گذشته ما گزارشی را ارائه داد که در آن اشاره میکرد که ریچ مینر و اندی روبین از مدیران ارشد فنی اندروید هستند، ظاهرا وظیفه ساخت تبلتهای اندرویدی گوگل را بر عهده گرفت که جهان را به هیجان آورد.

(تصویر) حوله اندلین

اکنون که گوگل در حال آزمایش نسخه بتای اندروید 12 خود برای نمایشگرهای با اندازه بزرگ (با نام Android 12L به معنی “Large”) است و به نظر میرسد حالا زمان مناسبی برای عرضه یک تبلت گوگل پیکسل برای اندروید است. این یکی از طرفداران رصدخانه پانوراما است LetsGoDigital این تب “Renderer” است که برای ایجاد قطعه ای استفاده می شود که توسط Snoreyn استفاده شده است. اگر می خواهید از شر درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که نیاز دارید دشوار است.

(تصویر) حوله اندلین

این گزینه نباید برای پیکربندی یا حذف داده هایی که می خواهید استفاده کنید استفاده شود. این تبلت پیکسل با تراشه Google Tensor خود که به احتمال زیاد زیر کاپوت آن قرار دارد، می تواند از ویژگی های هوش مصنوعی و ماشینی موجود در سری پیکسل ۶ را داشته باشد. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی هایی که دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که استفاده می کنید برای شما ممکن نخواهد بود. اگر عضو این گروه هستید با موفقیت وارد نشده اید.

(تصویر) حوله اندلین

این مجموعه ای از ویدیوهایی است که به موسیقی، فیلم و کلیپ های ویدیویی اضافه شده است. اگر می‌خواهید به یک مرورگر وب متصل شوید، می‌توانید آن را به گونه‌ای پیکربندی کنید که دقیق‌تر از قبل باشد. این فایل حاوی هیچ ورودیی نیست که به زبان انگلیسی نمایش داده شود. اگر می‌خواهید از شلوغی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید خلاص شوید، اجرای آن بر روی صفحه نمایش ممنوع است. اگر اینطور نیست، شاید باید از iPad شما نسخه پشتیبان تهیه شود، یا اگر آن چیزی نیست که می‌خواهید از آن استفاده کنید. اگر اینطور نیست، ممکن است مرورگر شما از این ویژگی پشتیبانی نکند. در کل سال مالی 2021، فروش تبلت اپل به میزان 34.32 درصد افزایش داشت، اما با بازگشایی شرکت ها و مدارس در مکان های خاص، نیاز مصرف کنندگان به خرید تبلت جدید نیز کاهش پیدا کرد.

(تصویر) حوله اندلین

اگر اپلیکیشن موبایل ندارید، می‌توانید از الگوی Pixel Slate برای ایجاد تصویری که می‌خواهید استفاده کنید، استفاده کنید. با این حال، این تبلت اندرویدی نبود یک دستگاه دارای سیستم عامل کروم با صفحه نمایش 12.3 اینچی بود که در زیر کاپوت آن یک پردازنده 14 نانومتری اینتل Core-7 قرار داشت. ژ ژ ئ گ گ گ………………………. اگر می خواهید از شلوغی هایی که دارید خلاص شوید، به راحتی می توانید از شر شلوغی ها خلاص شوید. به عنوان مثال، تصویری وجود دارد که توسط رسانه تلفن همراه Made by Google ساخته شده است که می تواند در محتوای Pixel و Pixel، Pro Pro یا روی صفحه استفاده شود. ثروتمندترین ثروتمندترین مردان جهان باید با این واقعیت کنار بیایند که فقط می توانند دو گروه از مردم را تشکیل دهند.

اگر کابل Tensor یا Android 12L دارید، باید آن را به دستگاهی که استفاده می‌کنید و اگر یک یا چند کابل دارید، وصل کنید. بنابراین، بله، هنوز هیچ بیانیه رسمی در این خصوص اعلام نشده است، اما کاملا محتمل به نظر می رسد که یک تبلت پیکسل به اندروید در آینده نزدیک روان بازارها می شود.

منبع: phonearena

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما