بیانیه آژانس در مورد توافق با ایران

[ad_1]

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای تأیید کرد که بر اساس توافقی که بین مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دست آمده، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به زودی دوربین‌های نظارتی جدیدی را در انرژی اتمی تسای نصب خواهد کرد. راحتی در کار.

دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به زودی دوربین های مداربسته جدیدی را در تاسیسات سانتریفیوژ پیشرفته نصب خواهند کرد. سر کار

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق با ایران در مورد جایگزینی دوربین‌های نظارتی در تاسیسات کرج یک «تحول مهم» برای فعالیت‌های نظارتی و راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) در ایران است. رافائل گروسی این توافقنامه به ما امکان می‌دهد همچنان اطلاعات مربوط به تسهیلات کار را دریافت کنیم.»

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: من صمیمانه امیدوارم که گفتگوهای سازنده ما به موضوعات کلیدی امنیتی در ایران بپردازد و به آنها رسیدگی کند.

بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، توافق با ایران شامل موارد زیر است:

– آژانس و ایران به همکاری برای حل و فصل سایر مسائل امنیتی باقی مانده ادامه خواهند داد. برای این منظور، ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مجموعه ای از تبادل اطلاعات و ارزیابی ها از جمله تبادل کارشناسان خواهند داشت.

آژانس روزانه در 19 دسامبر 2021 [28 آذر 1400] نمونه دوربین [که قرار است در تأسیسات کرج نصب شود] و اطلاعات فنی مربوطه را برای تحقیقات امنیتی و قضایی لازم با حضور بازرسان آژانس توسط مقامات ذیربط در ایران در اختیار ایران قرار خواهد داد.

آژانس قبل از پایان دسامبر 2021 [دهم دی‌ماه 1400] در تاریخ توافق بین آژانس و ایران، دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های جمع‌آوری‌شده از تأسیسات بهره‌برداری و انجام فعالیت‌های فنی مربوطه خواهد کرد.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما