به‌روزرسانی‌های زنده: شاهد می‌گوید گیسلین ماکسول او را برای یک برخورد جنسی با اپشتین استخدام کرده است.

[ad_1]

تصویرمتهم دوم صبح روز دوشنبه در دادگاه مارشال ایالات متحده در شهر نیویورک علیه گیسلین ماکسول شهادت داد.
اعتبار …استفانی کیت برای نیویورک تایمز

زنی که با نام مستعار “کیت” شناخته می شود روز دوشنبه شهادت داد که گیسلین ماکسول در 17 سالگی در لندن با او دوست شد و او را استخدام کرد تا جفری اپستین را ماساژ دهد که منجر به چندین سال تماس جنسی با او شد.

این زن دومین متهم از چهار متهمی بود که انتظار می رفت به عنوان شاهد در محاکمه خانم ماکسول که اکنون در دومین هفته است حضور داشته باشند.

کیت به هیئت منصفه گفت که خانم ماکسول نقش مستقیمی در ترتیب دادن ملاقات با آقای اپستین داشت که شامل بردن او به اتاق ماساژ، هماهنگ کردن سفر بین‌المللی او و در یک مورد، پوشاندن لباس «دختر مدرسه‌ای» به او در حین خدمت بود. . چای آقای اپشتین.

کیت شهادت داد که در سال 1994 با خانم ماکسول در پاریس ملاقات کرد و متوجه شد که خانم ماکسول “بسیار پیچیده و بسیار زیبا” است. او شماره تلفن خود را به خانم مکسول داد و وقتی آن دو به لندن برگشتند خانم ماکسول تماس گرفت و او را برای صرف چای به خانه اش دعوت کرد.

کیت شهادت داد: «به نظر می رسد او تمام چیزی است که من می خواهم. در آن زمان، کیت از مادر بیمار خود مراقبت می کرد و از یافتن یک “دوست جدید” که مشتاق دیدار او بود، هیجان زده بود.

کیت به هیئت منصفه گفت که خانم ماکسول گفت امیدوار است کیت را به دوست پسرش، یک “خیر دوست” که عاشق کمک به جوانان است، معرفی کند.

کیت به هیئت منصفه گفت، هفته‌ها بعد، خانم ماکسول کیت را به خانه‌اش فراخواند، جایی که آقای اپستین با لباس‌های عرق‌ریز در اتاق نشیمن نشسته بود. او از کیت خواست که پای آقای اپستین را “فشرده” کند تا نشان دهد چقدر قوی است و آقای اپستین گفت: “هی، تو می‌توانی جلو برو و روی شانه‌ام کار کن.”

به زودی، خانم ماکسول با درخواست فوری با کیت تماس گرفت، کیت یادآور شد: آقای اپستین آنجا بود و ماساژور او لغو کرده بود – آیا می تواند آن را پر کند؟

کیت به خانه خانم ماکسول رفت، جایی که آقای اپستین در اتاقی کم نور اقامت داشت. کیت شهادت داد که او شروع به رابطه جنسی با کیت کرد و آنها در حین ماساژ رابطه جنسی داشتند.

کیت گفت که او چندین بار در سال به ملاقات آقای اپستین و خانم ماکسول رفته است. او گفت که او تلفنی با خانم ماکسول در تماس بود و خانم ماکسول اغلب مسائل جنسی را مطرح می کرد، از جمله اینکه “چگونه از جفری خواسته شد.”

در یک نقطه، خانم ماکسول از او پرسید که آیا می‌داند چه کسی ممکن است با آقای اپستین رابطه جنسی داشته باشد، “زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن برای او وجود دارد.” گیسلین همچنین به او گفت که آقای اپستین عاشق دختران “بامزه، جوان، زیبا” مانند کیت است و او باید “سه بار در روز رابطه جنسی داشته باشد.”

کیت به هیئت منصفه گفت که به آقای اپستین در لندن، پالم بیچ و نیویورک و در جزیره او در جزایر ویرجین ایالات متحده ماساژ جنسی داده است و او گفت که با بلیط هایی که خانم ماکسول برای او ترتیب داده بود با یک پرواز تجاری سفر کرده است. . او گفت زمانی که او در اوایل 30 سالگی بود، تماس خود را از دست دادند.

یک بار، زمانی که کیت در خانه آقای اپستین در پالم بیچ اقامت داشت، متوجه شد که او به عنوان “دختر مدرسه” در تخت اتاق مهمانش توصیف شده است. وقتی از خانم ماکسول پرسید که این برای چیست، خانم ماکسول گفت: “فکر کردم برای شما جالب است که چای جفری را با این لباس حمل کنید.”

کیت لباس پوشید و خانم ماکسول یک سینی به او داد. او آقای اپستین را در نزدیکی دریاچه پیدا کرد. او به هیئت منصفه گفت که او شروع به رابطه جنسی با او کرد.

لارا پومرانتز شاکی از کیت پرسید که چرا لباس پوشیده است.

کیت گفت: «نمی‌دانستم چگونه نه بگویم». من هرگز به پالم بیچ یا فلوریدا نرفته ام. نمی دانستم خانه کجاست. و مطمئن نبودم که نه بگویم یا اگر نگویم چه اتفاقی می افتد.

پس از بازجویی متقابل، وکیل مدافع سوالاتی را مطرح کرد که نشان می‌دهد شاهد انتخاب کرده است که از طرف دولت برای دریافت کمک ویزا حاضر شود و حافظه او تحت تأثیر سابقه مصرف الکل و مواد مخدر قرار گرفته است.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما