بهترین منابع کنکور رشته ریاضی 1401 با سطح بندی + مشاوره صوتی

در سال های اخیر نیز مؤسسات و مراکز آموزش علمی، در زمینه های تقویت پایه های درسی دانش آموزان به خصوص در دروس تخصصی اهمیت زیادی می دهند و علاوه بر خدمات مثبت در حوزه کنکور سعی در تقویت دانش آموزان در دروس اساسی را هم هدف قرار داده اند. فعالیت های اصلی آموزشگاه ها و مراکز علمی کنکور در شیراز بر اساس تدریس و بر پایی کلاس های ریاضی، زیست شناسی، عربی، ادبیات و دیگر دروس پر اهمیت در کنکور است. اما داوطلبی دیگر تست و تمرین قوی لازم داشته باشد. هر آموزشگاه را باید بر اساس فاکتور هایی مانند استفاده از اساتید برجسته، مدیریت بسیار خوب و با برنامه، ارائه کارنامه بر اساس استاندارد های کنکور سراسری، تدریس دروس تخصصی در ساعت های آموزشی مناسب و کافی، استفاده از کتاب های آموزشی قوی برای تدریس و تمرین کنکور، تمرکز لازم و وسواس گونه بر روی درس های با ضریب بالا و سرنوشت ساز کنکور، آمار قبولی دانش آموزان قبلی آموزشگاه در کنکور و میزان رتبه های برتر آموزشگاه سنجید.

در مسایل ریاضی باید در محاسبات قوی و چیره دست باشید. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان یزد در کنار شما خواهیم بود. شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان یزد در سالهای گذشته نتوانستهاند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. مرکز مشاوره در یزد ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در یزد برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. قبل از مراجعه به هر موسسه کنکوری و یا هر مرکز مشاوره ای، بهتر است ابتدا ویژگی هایی بهترین مشاور کنکور را بشناسید و سپس برای دریافت مشاوره اقدام نمایید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز یزد برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند.

بهترین آموزشگاه های کنکور در شیراز | در حال حاضر آموزشگاه هایی که در شیراز در حوزه کنکور فعالیت می کنند به عنوان فعال ترین حوزه های کنکوری جنوب کشور شناخته می شوند به این دلیل که همیشه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان رتبه برتر در کنکور های سراسری از شهر شیراز هستند و در کنار کلاس های کنکور وجود مشاوران تحصیلی برجسته ای که در شیراز حضور دارند مزید بر علت می شوند و به کسب رتبه های برتر داوطلبان کمک شایانی می کنند. برخی از داوطلبان در رابطه با رشته دانشگاهی خود سردرگم هستند و هنوز نمی دانند که علاقه مند به کدام رشته دانشگاهی هستند و یا اینکه بازار کار کدام یک از رشته های دانشگاهی مناسب است؟ همانطور که می دانید برای کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری نیاز به برنامه ریزی دقیق درسی و استفاده از مشاوران مجرب است و همان گونه که گفتیم مراکز کنکور فقط خلاصه به آموزش نمی شوند و محوریت تمامی آنها بر پایه خدمات مشاوره تحصیلی و همچنین کمک به برنامه ریزی دقیق برای هر دانش آموز با توجه به شرایط خود فرد است. داوطلبان پس از ثبت نام در کنکور سراسری و شرکت در آزمون ، میتوانند بصورت اینترنتی از نتایج آزمون مطلع شوند و در صورت کسب رتبه قبولی کنکور سراسری ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

در این گونه رشته ها ( که گزینش آنها بصورت بومی ، ناحیه ای و قطبی است ) 20 % از ظرفیت به داوطلبان ازاد و 80 % بین داوطلبان سهمیه دار ( مناطق ، بهیاری ، رزمندگان و شهدا و … ) تقسیم میشوند . چرا که معتقد است ذهن بهمراه نظم، یادگیری متمرکزتری را تجربه خواهد کرد از اینرو احساس رضایت از بالا رفتن ظرفیت های مغزی و ذهنی دستاوردیست که شاگردان ایشان در یزد، بعد از اتمام دوره از استاد حسین پور به یادگار داشته اند. تجربه کسانی که از خدمات موسسات مشاوره کنکور استفاده کردهاند نشان داده است که بازده فعالیتهای تحصیلی دانش آموزان در صورت انتخاب بهترین موسسه و مشاور برای دریافت خدمات کنکور با افزایش چشمگیری همراه خواهد شد و داغ شدن بازار کنکور در ۱۰ سال اخیر زمینه را برای گسترش و پیشرفت مجموعههای مختلف فراهم کرده است. گاهی اوقات پس از اعلام نتایج، ممکن است پس از تحقیق و بررسی رشته های مختلف به این نتیجه برسید که رشته اولیه خود را تغییر دهید. همانطور که گفتیم آموزشگاه های کنکور شیراز فقط کار آموزش برای کنکور را ندارند، و فعالیت اصلی این مراکز، ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی دقیق آموزشی برای تمامی مقاطع است، چه آزمون کنکور و چه در هنگام تحصیلات در سطوح مختلف دانشگاهی؛ همینطور آموزشگاه های کنکور در بحث کمک به تحصیل دانش آموزانی که در دروس تخصصی مشکل دارند نیز وارد شده و برای درک بهتر دروس اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی میکنند.

از آنجائیکه منابع آزمون و کتب کمک آموزشی از اهمیت زیادی برخوردارند، مشاور خوب به معرفی بهترین منابع آزمون برای هر یک از دروس می پردازد. قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در یزد بپردازیم ، ابتدا نکتهای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ سومین موردی که در بحث مشاوره انتخاب رشته کنکور ، یک مشاور انتخاب رشته کنکور و داوطلب کنکوری باید در رابطه با آن بداند چیستی رشته های متمرکز و نیمه متمرکز (متمرکز دارای شرایط خاص) است . که خودش مزیت بزرگی برای دانش آموزان محسوب میشود. برای بعضی هاهم معجزه میکنه.

هرکسی داره توی این میدون تلاش میکنه و باید نتیجه ش رو ببینه. به گفته بزرگان، موفقیت، نتیجه تلاش دائمی به سوی اهداف شخصی است. ما جهت راهنمایی شما برای پاسخ به سوالات بالا به سراغ برترین اساتید کنکور ایران در مجموعه آموزشی کارنامه خرد رفتیم و با مصاحبه با بهترین اساتید کنکور ایران تلاش نمودیم یک راهنمای جامع برای کسانی که می خواهند شغل تدریس خصوصی را آغاز کنند تدارک ببینیم پس با ما همراه باشید… وی برنامه ریزی و مطالعه برای شرکت در آزمون سراسری را از اواخر بهمن ماه سال گذشته شروع کرد و تقریبا از اسفند ماه هم وارد فاز جدی شد. تنها در صورت اعلام نارضایتی شما از عملکرد مشاور یا نارضایتی شما از برنامه های ایشان و به شرط موجه بودن و غیر قابل رفع بودن انتقادات، هزینه روزهای باقیمانده از ماه اول، سی روز بعد از اعلام انصراف شما به حساب بانکی یا شماره کارت بانکی که از طریق آن پرداخت کرده اید برگشت داده خواهد شد. رفع اشکال هر هفته توسط دستیار ارشد آریان حیدری انجام می شود و معمولا درصد خوبی از دانش آموزان از وی رضایت دارند.

همچینین رفع اشکال گزارشات نیز به همراه شاگردان انجام خواهد شد و شاگردان یزدی فعالانه در این روند بررسی گزارشات خود حضور خواهند داشت و این فعالیت به منشی ایشان واگذار نخواهد شد. خروجی چنین مشاورهای یک کنکوری بخت برگشته است که هر روز به خود میگوید: واقعا من تنبلم! موفقیت محصلان یزد در هر مقطعی راههای مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روشهای آن آگاه شود. شما باید این سوابق را بر اساس رشته تحصیلی خود مورد توجه قرار دهید. سوابق هر دبیرستان در زمینه کنکور با بررسی دانش آموزان قبول شده در سال های اخیر مشخص می شود و شما باید بررسی کنید که در هر سال از بین دانش آموزان مدرسه، چند دانش آموز توانسته اند رتبه برتر در کنکور را به دست آورند و در صورت بالا بودن تعداد قبولی دانش آموزان، مدرسه را می توان به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور محور در یک شهر معرفی کرد. پس از آن حتی اگر پاسخ شما صحیح بوده است بازهم تحلیل تشریحی آن را بهصورت دقیق مطالعه کنید زیرا در برخی از موارد ما ممکن است توانسته باشیم گزینه صحیح را انتخاب کنیم اما این گزینه تحلیل درستی نداشته باشد و این تحلیل نادرست در جلسه کنکور برای ما ایجاد مشکل مینماید.

اگر به موقع اقدام کنید و ارزش وقت را حقیقتا بدانید تمام اضطراب های ناشی از کمبود وقت را که اکثر شاگردان کنکوری یزدی در زمان های منتهی به کنکور به آن دچار می شوند را نخواهید داشت. پس به عقیده ی بهترین مشاور های کنکور ایران بهتر است دوران جمع بندی خود را از پانزدهم اردیبهشت ماه هرسال آغاز نمایید،تا فرصت کافی برای جمع بندی تمام دروس در اختیار داشته باشید. مهندس حسین پور تخصص بسیار زیادی در طرح اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شاگردان خود با دقت و اهتمام تام و تمام دارند و آنها را در مشاوره های تلفنی خود مشخص میکند. پس با توجه به رشته تحصیلی خود حتماً از مسئولین آموزشگاه آمار های مناسب و دقیق را جست و جو کنید و سعی در پاسخ گویی مواردی که اشاره شد را داشته باشید تا در ادامه مسیر تان دچار مشکل نشوید. بنابراین هیچ گاه با نگاه اول یک آموزشگاه را انتخاب نکنید بلکه بر اساس معیار های مختلفی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم یک انتخاب درست و به جا داشته باشید تا در مسیر موفقیت شما خللی ایجاد نشود. هیچ تشریفاتی هم لازم نیست.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما