بهترین بازی های کامپیوتری [ بازی کامپیوتری جدید ]

دانلود بازی برای pc همین امر باعث فروش خوب این بازی و در نهایت، منجر به ساخت اثری جدید تحت عنوان Stronghold Warlords شد که در ادامه در مگ بازی به معرفی آن میپردازیم. فرن بو یک عنوان ماجراجویانه با گیمپلی اشاره و کلیک است که به واسطهی داستان بسیار خوب و محیطهای متنوعش، میتواند تا مدتها شما را با خودش همراه کند. به دنبال موفقیت بازی Stronghold Crusader II اولین عنوان در سری که به صورت مستقل توسط استودیو Firefly منتشر شد، این تیم طرحها و ایدههای اولیه برای خلق اثری جدید در این مجوعه را پیریزی کرد. بازی داستان شخصیتی را روایت میکند که پدربزرگش در بستر بیماری قرار دارد و مزرعهای را برای نوهاش به ارث میرساند.

دانلود بازی کم حجم

بازی کامپیوتری کم حجم از جمله بزرگترین تغییرات قابل توجه این بازی نسبت به قسمت های قبلی اضافه شدن سرورهای قوی تر و سریع تر و سرورهایی در نقاط مختلف است. با توجه به فضای جدید، امکان افزودن سلاحهای تازه، ابزار مخصوص محاصره کردن قلعهها، باروت و ارتشهای مختلف آسیایی به بازی فراهم شد. توجه به جزئیات در سطح بالایی قرار دارد؛ همین نکات این بازی را جذابتر نموده است. 14- بازی Invisible, Inc. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی بر عهده استودیوی کره ای KRAFTON, دانلود بازی های کامپیوتری Inc. این بازی ها معمولا فکری بوده و به توانایی ذهنی و واکنش مخاطبان نسبت به وقایع بستگی دارد. مخاطبان بازی تفنگی گروه بزرگی از افراد را تشکیل میدهند که عاشق تجربه هیجان و به چالشکشیدن تواناییهایشان هستند. درکنار بازیهایی مثل فورتنایت یا پابجی، اگر بهدنبال یک بازی بتل رویال با مقیاس کوچکتر و همچنین سرگرم کننده میگردید که بتواند تجربه ی متفاوتی را ارائه دهد، Garena Free Fire گزینهی بسیار مناسبی برای شما است.ساختار سرورهای بازی بهگونهای است که در کمترین زمان ممکن وارد بازی خواهید شد و با ۴۹ نفر دیگر، بهرقابت میپردازید.

دانلود بازی رایگان

Monster Jam Battlegrounds برای رایانههای شخصی، PS3 و X360 نسخه جدیدی از سری مانستر جم، مجموعه های از بازیهای مسابقه کامیون های بزرگ است که به ویژه در ایالات متحده محبوبیت دارد. دارندگان رایانههای شخصی همیشه گزینههای بیشتری در انتخاب و نصب بازیها بر روی کامپیوتر خود دارند. در این مطلب قصد داریم جدید ترین نسخه شبیه ساز گیم لوپ (GameLoop) را برایتان قرار دهیم. در مقایسه با نسخه قبلی بازی، سلاحهای شما اینبار نهتنها طراحی جذابتر، با جزئیات بیشتری دارند (خوشبختانه طراحی پلاسماگان را تغییر داده و به نسخه قدیمیاش نزدیک کردهاند)، بلکه صداگذاری این سلاحها هم با دقت بالایی انجام شده است. لطفاً قبل از دانلود بازی حتماً نکاتی که در قسمت پایین گفته شده را با دقت بخوانید. بهبود انیمیشن های دریبلینگ ، مکانیزم جدید شوت زنی ، افزایش چشم گیر دقت ضربه زدن ، بهبود دفاع در بازی ، بهبود فیزیک توپ ، بهبود واکنش و هوش مصنوعی بازیکنان از بهبودهای جدید گیم پلی در PES 2020 می باشد.

در Okami HD، همهچیز واقعا دوستداشتنی و آرامشبخش است؛ از گشت و گذار در جهان بازی گرفته تا مبارزه با تاریکی و برگرداندن نور. این بازی در یکی از دورههای طلایی مسابقات فرمول یک به جهان عرضه شد. خوشبختانه در زمان انتشار سرورهایی در کشورهایی نزدیک به ایران هم برای این بازی وجود دارند و این یعنی بازیکنان ایرانی می توانند با پینگ بهتری این بازی را تجربه کنند. شما در این بازی به صبر و شکیبایی نیاز خواهید داشت، اما وجود روشهای متنوع برای پایان دادن به هر مرحله، آن را به بازیای تبدیل میکند که بارها و بارها به آن باز خواهید گشت.

بخش Ultimate Team یکی از محبوب ترین بخش های سری Fifa و یکی از مهم ترین دلایل خرید این بازی است. هرچند که ساخته جدید استودیوی Firefly نیز از مشکلات عدیدهای رنج میبرد، اما در نهایت به تجربهای بهتر از Stronghold 3 تبدیل شد. از آنجایی که میدانم پییش از این خودتان با بازیهایی چون CS GO، دستینی ۲ یا Dota 2 آشنا هستید، تصمیم گرفتم در این مطلب عناوینی را انتخاب کنم که احتمالش کمتر است نام آنها را شنیده باشید. حجم بازی از ۱۱٫۵گیگابایت به ۶٫۸گیگابایت کاسته شده است. 3) دو کرک متفاوت CHRONOS و CODEX در فولدر بازی شما قرار دارد. حتی ظاهر سربازان نیز به واسطه دوره تاریخی خاصی که برای این نسخه انتخاب شده کاملاً متفاوت از آب در آمده است. پس اگر از طرفداران این بازی هستید و مثل میلیون ها بازیکن دیگر در سراسر دنیا برای این بازی روزشماری کرده اید، با فارسروید در ادامه همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی به ویژگی های این عنوان جذاب و به شدت حرفه ای بی اندازیم. این بازی تا پایان ماه سپتامبر سال 2020 توانست به فروش 3.9 میلیون نسخهای دست پیدا کرده و پرفروشترین عنوان مجموعه Devil May Cry لقب بگیرد.

بازی کامپیوتری کم حجم شاید باور کردنش سخت باشد اما این بازی تنها در چند ساعت بعد از انتشار موفق شد تا از مرز 5 میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کند و در اولین روز انتشار چندین میلیون بازیکن به آن ملحق شوند. این بازی ماه ها در انتظار انتشار بود و همین مسئله باعث شد تا میلیون ها بازیکن در نقاط مختلف کره زمین برای انتشار این بازی لحظه شماری کنند. بازی Stronghold Warlords برای نخستین بار به بازیکنان امکان استخدام، ارتقا و حتی فرمان دادن به فرماندهان جنگی را به صورت مستقیم در میدان نبرد میدهد. از پس همین طرح ویژگی جدیدی به وجود آمد که به واسطه آن، بازیکن میتواند فرماندهان جنگی خاص خود را انتخاب کرده و سپس سطح آنها را به نحو دلخواه ارتقا دهد. نمونههای اولیه زیادی با هدف افزودن و ایجاد تجربیاتی تازه به هسته اصلی گیمپلی فرنچایز ساخته و سپس دور انداخته شدند. به عنوان مثال، وی قصد ایجاد سیستم ایالتی را داشت که با ارتقاء ویژگیهای موجود در ساختههای پیشین، کنترل استراتژیک تازهای را به بازیکن در میدان رزم میدهد. هنگامی که زمان انتخاب دوره تاریخیه برای «وار لردز» فرا رسید، تیم با بررسی دورههای مختلف و با هدف ایجاد تجربهای جدید برای این فرنچایز، در نهایت به انتخاب خاور دور رسید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دانلود بازی کامپیوتر کم حجم وب سایت خود باشید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما