برای استفاده از فایل وارد شوید و ثبت نام کنید

[ad_1]

در حالی که درست یک هفته از زمان انتشار یا به تعبیر دقیقتر بازنشر مجدد این فایل صوتی میگذرد، این خبر هنوز اگر نگوییم داغترین خبر سیاسی، دستکم باید اعتراف کنیم که ازجمله داغترین هاست. اگر می‌خواهید از شلوغی‌های مورد نیاز خلاص شوید، می‌توانید ببینید آیا تغییراتی در صفحه نمایش داده‌اید یا خیر.

به گزارش اعتماد، چنانکه در 24 ساعت نخست، در حالی که رسانه های آنسوی مرزها با بررسی کامل، از آن می گفتند و به آن میپرداختند، رسانه های داخلی توجهی به آن ندارند و به مسائل دیگری میپرداختند. اما در ادامه، در نهایت با بیان نظر از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، دو چهره اساسی از رسانه‌های آب شد، واکنش‌ها از نیروهای سیاسی و و می‌تواند در این 7 روز رخ دهد. این فایل صوتی به مفاسد اقتصادی سنگین می‌پرداخت که برخی از آن‌ها به نام برخی از چهره‌های شاخص سیاسی و نظامی گره خورده بود و درنتیجه کمتر کسی با افتخار از آن صحبت می‌کرد، این تغییر فضای تغییر کرد و برخی نیروهای سیاسی و نظامی با این استدلال که آنچه در فایل‌ها وجود داشت. بیان شده، بیشتر درباره بروز و چند فقره آسیب و فساد در سپاه است، اما در عین حال همین سپاه و همین فرماندهان سپاه نیز عامل برخورد و مقابله با فساد هستند. چه دو چهره ای که صدایشان را در فایل صوتی میشنویم، چنانکه اشاره سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل وقت سپاه و سردار صادق ذوالقدرنیا معاون اقتصادی و سازندگی این نهاد هستند و هردو نیز بر مقابله و مقابله با فساد بیتوجهی به نام افراد تاکید دارند. لعنتی

در این میان، اما در شرایطی که پس از چند روز گمانه‌زنی درباره این فایل‌های صوتی و ترسیم ناظران نسبت به فایل‌هایی که در آن مطرح می‌شوند و حتی نسبت به اصالت و صوت این فایل‌ها، در نهایت خبرگزاری فارس با استناد به مواردی که می‌گوید. از چند منبع مورد اعتماد خود در سپاه، از تایید اصالت فایل صوتی خبر داد، در طی این مدت نوع موضعگیری رسانه ها و سیاسی منتسب به جناح راست نیز دستخوش تغییر می شود و روزهای سکوت و بیتوجهی نخست را در کنار گذاشته و با نظر فعال در اگر می خواهید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید، باید بتوانید تمام کلیپ های مورد نیاز خود را بخوانید.

دیدگاهی که با اشاره به طرح برگزاری این نشست که ظاهرا گزارشی را ارائه می دهد، ازسوی معاون اقتصادی و سازندگی وقت ارتش به فرماندهکل وقت بوده است، به سایر دستگاه ها و مسئولان نیز توصیه می شود که باید سپاه و فرماندهانش را الگوی خود قرار دهند و در مسیر مبارزه قرار دهند. و مقابله با شکست گام بردارند و همزمان با سایر نیروهای سیاسی و برخی از مقامات دولتی نیز رقبایشان سیاسی را هدف قرار داده و با دادن جریانهای رقیب در کنار برخی جریانهای مخالف نظام، عملا درگیر دعوای جناحی شده اند.

چنانکه سیدمحمد حسینی، فعال سیاسی اصولگرا که البته در حال حاضر در قامت معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران فعالیت می کند، به اصلاحطلبان تاخت و آنها را در زمره بیماران غائله درز فایل صوتی فرماندهان پیشین سپاه قرار داد. جالبتر اینکه این عضو دولت سیزدهم در توییتی این ادعا را مطرح می کند که «افراطیون اصلاحات بیپرده با BBC، VOA، رسانه های مشاهدهی، سعودی، منافقین و سلطنتطلبان تقسیم کار کرده اند!» و اگر به آن علاقه دارید، لطفا با من تماس بگیرید. مراقب باشید زیاده روی نکنید! اضافه کرد که «پخش فایل سپاه توسط صدای آمریکا از همین مقوله است» که رسانه ها و خبرگزاری های پرتعداد جناح راست این توییت را به شدت بازنشر کرده و در انتخاب تیتر نیز نوشتند: «پخش فایل سپاه توسط صدای آمریکا، توسط اصلاحات بود!».

اما فارغ از این نوع نگرش‌ها از اصولگرایان و رسانه‌های منتسب به این جریان و اما از ضعف می‌گذرد، که در نگارش خبری تی بالا به چشم می‌آید یک روزنامه‌نگار کهنه‌کار اصولگرا دیگر در یادداشتی مختصر است که روی کانال تلگرامی اش قرار داد، ضمن اینکه نگاهی به آن دارد. منطقی و برخی از اصولگرایان، متفاوت از اصولگرایان هستند که به هر حال و بدون اینکه با آن برخورد قضایی صورت گرفته یا نه، باعث بروز این مفاسد اقتصادی شود.

محمد مهاجری که در این یادداشت یا به تعبیر دقیقتر نامه سرگشاده، «سردار عزیز جعفری» را خطاب قرار داده، در 8 بند از آنچه در این رابطه و حواشی و پیرامونش میداند تا گفته شود به آن یک نکته که بر آن ناآگاه تأکید دارد. این یک اسقف نشین غرق شده است.

مهاجری فایل اصلی تاکید می کند که «رادیو فردا از باب دلسوزی برای مردم ایران صوتی را اطلاع رسانی نکرده است»، «این فایل صوتی 2 سال پیش هم انتشار یافته» و «ممکن است در یک جلسه دوستانه یا غیررسمی، اما غیرعلنی، حرفه ای زده شود». “این یک فرمت فایل است و شما باید پایگاه داده ای ایجاد کنید که می خواهید از آن استفاده کنید و می خواهید ایجاد کنید.”

او همچنین نوشته است که اینها را نیز می‌داند که «آنچه در فایل صوتی تصویری دارد، اشرف سردار ذوالقدرنی به اطلاعات دقیق است و قطعاً می‌خواهد بداند که نمی‌شود» و همچنین «بزرگمردانی در سپاه بوده و هستند که در دفاع مقدس و دفاع مقدس هستند». پس از آن جانشان را کف دستشان بردند، … افتخار ملتند»، «عدهای برای عقدهگشایی و تسویهحساب دستاویز پیدااند و شروع کرده اند به مخلوط کردن راست و دروغ »و بهترین« ساده ترین و نتیجه بخش کار، سخن گفتن شخص سردار عزیر. Jafri est.

او بر این اساس پیشنهاد کرده است که «جمعی از اهالی رسانه که مستقلند و از کسی که دستور نمیگیرند و شرف قلمشان را نفروخته اند و به ایران و نظام وامدارند، دعوت کنید و آنها را برای شفاف کردن موضوع مورد نظر خود دعوت کنید. گزینش بین چپ و راست هم نکن »تو در بند هشتم تاکید کرده که میداند« راه جزئی صراحت و شجاعت در گفتگو با مردم وجود ندارد » از فرمانده کل پیشین سپاه که«مقام فلان فرمانده و بهمان شهردار را هم نکند! » و اگر می خواهی: «اگر می خواهی از آن خلاص شوی، باید از آن خلاص شوی و از شر آن خلاص شوی».

مهاجری در پایان و به عنوان بند پایانی این یادداشت، به آن نکته ای که نسبت به آن ناآگاه و بیخبرست، پرداخته و نوشته است: «این را، اما نمیدانم این یکی را نمیدانم که از این فرصت به دستآمده که شاید آزمون الهی باشد، ی. ی س ی س ت ف؟؟؟؟؟؟ و در مورد تعداد محصولات قابل استفاده می توان از آن به عنوان نوشابه استفاده کرد و می توان از آن به عنوان میان وعده استفاده کرد. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی و بهم ریختگی که دارید خلاص شوید، می توانید ببینید که آیا می خواهید از شر آن خلاص شوید.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما