با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

[ad_1]

وب سایت نعنا: گزینه های زیادی برای درمان کمردرد وجود دارد، از جمله ورزش های اصلاحی، جراحی و غیره. اینکه کدام روش برای شما مناسب است به شدت اختلاف بستگی دارد. در این میان بازی اصلاحی راه حلی منصفانه و موثر است. برای این منظور آموزش حرکت زیر نظر متخصص ضروری است. یادگیری ورزش بسیار آسان است و می توانید آن را در خانه انجام دهید. نکته مهم در حرکات ورزشی انجام طولانی و مداوم و البته درست است. بسیاری از بیماران به این روش درمان شده اند.

با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

چرا قوز می کنیم؟

قوز با توجه به علت درمان خواهد شد. دلایل مختلفی برای این اختلاف وجود دارد، از جمله:

ارز بد (ارز بد): بسیاری از کودکان و نوجوانان به دلیل شرایط نامناسب جسمانی از این عوارض رنج می برند. بسیاری از آنها هنگام کار با کامپیوتر خیلی به جلو خم می شوند. این امر در دراز مدت باعث تغییر شکل ستون فقرات در این ناحیه می شود. کیفوز همچنین می تواند در اثر حمل طولانی مدت کوله پشتی های سنگین ایجاد شود. در این مورد، اقدامات اصلاحی می تواند بسیار مفید باشد.

آسیب نخاعی: برخی از آسیب های ستون فقرات، مانند شکستگی، می تواند به ستون فقرات آسیب برساند و بر انحنای آن تأثیر بگذارد.

سرطان ستون فقرات: سرطان ستون فقرات می تواند مهره ها را ضعیف کرده و آنها را مستعد شکستگی کند. شیمی درمانی پرتودرمانی می تواند استخوان ها را ضعیف کند.

نقائص هنگام تولد: کیفوز می تواند به دلیل بزرگ شدن نخاع قبل از تولد ایجاد شود.

سندرم کیفوز در کودکان: سندرم کیفوز در کودکان ممکن است با سندرم های خاصی مانند سندرم اهلرز دانلوس و سندرم مارفان مرتبط باشد.

عصا را با ورزش درمان کنید

ایمن ترین راه برای درمان نه تنها این مشکل، بلکه مشکلاتی مانند قوز و کمر، درمان قوز پشت با ورزش است. برای این منظور تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید در حالت ایستاده، نشسته و خواب انجام دهید.

حرکت پل هیپ

با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

برای این کار کافیست به پشت روی تشک دراز بکشید. پاهای خود را با زاویه نود از زانو خم کنید، در حالی که کف پا در تماس کامل با تشک باشد (تصیر ورزشی)، پاشنه پا را کمی به باسن نزدیک کنید. فاصله بین پاها برابر با عرض لگن است. شکم خود را به سمت داخل فشار دهید و بدن خود را از باسن به سمت بالا بکشید، به طوری که زانوها، باسن و شانه های شما در یک خط مستقیم قرار گیرند. این حالت را برای لحظه ای نگه دارید و سپس از قسمت بالایی بدن به سمت تشک (زیر) حرکت کنید.


داگ را حرکت دهید

حرکت براد داگ یکی دیگر از ورزش های ساده و موثر است که می تواند در درمان عصا موثر باشد. برای این منظور باید در وضعیت میز (چهار دست و پا) باشید. بازوها تا شانه ها در یک راستا قرار دارند، اما گوشه ها قفل نیستند و پاها با زاویه 90 درجه نسبت به زانو خم می شوند. ران در جهت شکم است. فرم بدن باید مانند یک میز باشد. دست ها و پاهای شما مانند یک پایه میز است که کاملاً جا می شود.

با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

حالا یک دست را تا ارتفاع شانه دراز کرده و کشش دهید. بدون ایجاد مزاحمت در لگن یا تغییر زاویه عضلات بدن، پای مخالف را از زمین بلند کنید و باسن را کاملا کشیده نگه دارید. پاها را خیلی بالا نیاورید، زیرا به کمر آسیب می رساند. این حالت را برای لحظه ای نگه دارید و سپس دست و پای مخالف را حرکت دهید. اگر از درد زانو رنج می برید، می توانید یک بالش کوچک زیر زانوی خود قرار دهید.

از دیگر ورزش هایی که برای درمان انحنای ستون فقرات موثر است می توان به حرکات سوپرمن، حرکات کبرا، کشش سینه و پشت، صد حرکت، دال های کناری، حرکات بازو I-Y-T و حرکات بازو با هالتر اشاره کرد. خم شد.


عضلات شانه و پشت را کشش دهید

با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

صاف بایستید و شانه هایتان را عقب بیاورید، از پشت یک مداد بین دو شانه خود تصور کنید و باید آن را محکم بگیرید. این وضعیت را به مدت 10 ثانیه نگه دارید. می توانید این حرکت را 3-4 بار در روز و هر بار 10 تکرار انجام دهید.


دیوار را با دست بلغزانید

با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

پشت خود را به دیوار بایستید و کاملاً به دیوار خم شوید، سپس بازوهای خود را بالا بیاورید و در حالی که شانه ها و پشتتان در تماس با دیوار هستند، آرنج خود را در زاویه 90 درجه نگه دارید، سپس بازوهای خود را بالا بیاورید، مراقب باشید. دست هایت را لمس کن جدا از دیوار. سپس به حالت اولیه برگردید، 3 ست از این حرکت را با 15 تکرار انجام دهید. می توانید این حرکت را چند بار در روز انجام دهید.


کشش عضلات سینه و شانه

با چند حرکت ساده قوز را در خانه درمان کنید

بین چهارچوب در بایستید، پای راست را به جلو نگه دارید و بازوها را با زاویه 90 درجه به گوشه خم کنید. دور چارچوب در بپیچید و کمی جلوتر حرکت کنید. چند ثانیه نگه دارید و حرکت را تکرار کنید.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما