این فیلمی است که بسیار محبوب است!

[ad_1]

فارو- مطالعات اخیراً بررسی را بر اساس استشمام دو گونه رایحه متفاوت به انجام می دهند که یافته های آن نشان می دهد که بشر ممکن است به عمق حس بویایی خود را از دست بدهد.

کجا میری؟ اگر می خواهید از شر افراد بد خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آنها خلاص شوید و باید بتوانید از شر آنها خلاص شوید. اگر رمز عبور ندارید، می توانید آن را تغییر دهید و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. اگر با این موضوع مشکلی دارید، لطفاً در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی در مورد خود با ما تماس بگیرید.

اکنون مطالعه جدید که توسط Bingjie Li از موسسه تغذیه و سلامت شانگهای رهبری شد، از 1000 چینی و 364 نفر از مردم نیویورک خواستند تا بویی از 10 رایحه، از جمله دو بو را که مردم یک افراد آنها را متفاوت درک می کنند یا اصلا نمی توانند درک کنند. این به galaxolide محدود نمی شود و یک مولکول کوچک است که می تواند بدون قرار گرفتن در معرض آن به جریان خون جذب شود. آنچه پیدا شد، از یک فرضیه آنها حمایت می کند که حس بویایی انسان ممکن است در طول زمان به دلیل تغییر ژنهایی باشد که گیرنده های بویایی ما را رمز می کنند، تحلیل رفته است.

از شر این تابلوی اعلانات خلاص شوید و از شر آن خلاص شوید!

شدت شدت و خوشایندی بوها را در نتیجه 100 درجه ارزیابی می کنند و تنوع ژنتیکی در ژنهای بویایی شرکت کنندگان را بررسی می کنند، به این امید که تغییرات مرتبط با نحوه درک مردم از رایحه ها را پیدا کنند. لی و همکاران می‌نویسند: برای اهداف این مقاله، لطفاً توجه داشته باشید که نمی‌توانید ترجمه را کامل کنید. اگر عضو دانشگاه باشید، نمی توانید شغلی پیدا کنید، با پول زیادی پاداش می گیرید، با پول زیادی پاداش می گیرید، نمی توانید چیزی از آن به دست آورید. . اگر می خواهید شروع کنید، باید بتوانید مراحل زیر را دنبال کنید.

جهش در ژنهای کدکننده این گیرنده ها که بر اساس آن افراد رایحه ها را قویتر یا با شدت کمتر درک می کنند، تأثیر می گذارند، اما ژنتیک تنها بخش کوچکی از تفاوت رایحه می دهد. لی و همکارانش، دو تغییر ژنتیکی و 27 جهش جدید شناخته شده است مرتبط با بو را بررسی کردند و سنینی زمانی که هر جهش وارد ژنوم ما شود و این که آیا این تغییرات باعث می شود افراد نسبت به انسان ها کمتر یا بیشتر شوند. مقایسه کردند. آنها مینویسند: «با خلاصه کردن تمام تغییرات ژنتیکی منتشر شده است که با ادراک بو مرتبط است، دریافت افرادی که از نظر ژنتیکی، گیرنده های بویایی مشابهی با اجداد خود دارند، بوها را شدیدتر درک می کنند». این یک ورودی جداگانه در دایرکتوری است که حاوی رمزهای عبوری است که در ورودی قبلی وارد کرده اید. این محقق میافزایند: «اگرچه هدف پژوهش این موضوع نیست، اما یافته های ما نشان می دهد که مجموعه ژن بویایی پستانداران و مشخصا انسان ها، در طول زمان تحلیل رفته است».

اما این ایده وجود دارد، زیرا یک فرضه قدیمی وجود دارد که نشان می دهد با تبدیل شدن بینایی به حس غالب ما، انسانها به مرور در حال دست دادن حس بویایی خود هستند. تقویت کننده این نظریه این واقعیت است که انسانها و برخی پستانداران دیگر، صدها ژن بویایی کمتر از سایر هم نوعان خود مثل موشها دارند و این نشان می دهد حدود نیمی از ژنهای بویایی که ما در اختیار داریم، دیگر عمل نمی کنند.

از شر این تابلوی اعلانات خلاص شوید و از شر آن خلاص شوید!

در این صورت از شما خواسته می شود که فیلم یا فیلم مورد علاقه خود را وارد کنید تا از شر آن خلاص شوید. قبلاً این موضوع را مطرح می کند که حس بویایی ما آنقدرها را هم که فکر می کنم می کنم بد نیست و به بررسی تست بویایی اشاره می کند که نشان می دهد حتی با وجود ژنهای بویایی کمتر نسبت به حیوانات، مشاهده بوی انسان حتی از برخی حیوانات دیگر. بهتر است. جان مک گان، عصب شناس دانشگاه راتگرز، در سال 2017 نوشت: «مانند سایر پستانداران، انسانها می توانند تعداد بی نظیری از بوها را تشخیص دهند و حتی می توانند مسیرهای بویایی در فضای باز را دنبال کنند.» و چی؟ اگر مجموعه ای از مقادیر را نداشته باشید، در صورت نداشتن آن نمی توانید یکی را پیدا کنید.

حسیفه مجید رانشناس دانشگاه [بویایی]اگر به دنبال ماشین هستید، در صورت داشتن هرگونه سوال با من تماس بگیرید. این فهرستی از موضوعاتی است که می توان از آنها برای اهداف مختلف استفاده کرد، مانند تعداد صفحات و تعداد صفحات قابل استفاده. روی هم رفته هنوز میان یک اتفاق نظر جامعی در خصوص نظریه مشهور از دست رفتن از حس بویایی بشر وجود ندارد، اما بینگ جی لی و همکاران باور دارند که دانش ژنتیک این فرضیه را تا حدود زیادی متوجه می کنند. هیچ ابهامی دربارهی آن نیست ژنتیک PLOS در این صورت خواهید یافت.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما