اینستاگرام با معرفی یک ویژگی جدید، کاربران را به دوری از این پلتفرم دعوت می کند

[ad_1]

مدتی است که اینستاگرام هدف اتهامات متعددی مبنی بر آسیب رساندن به سلامت روان کاربران به ویژه جوانان قرار گرفته است. اکنون قصد داریم ویژگی جدید Take a Break را آزمایش کنیم تا به کاربران شبکه های اجتماعی کمک کند تا زمان روشن و خاموش شدن خود را در پلتفرم مدیریت کنند.

آدام موزری، مدیر عامل اینستاگرام، گفت که این پلتفرم در حال آزمایش ویژگی “Take a Break” است که مدت ها در انتظار آن بودیم، که زمان صرف شده در شبکه های اجتماعی را به کاربران یادآوری می کند.

مشری در توییت شما وی با معرفی این قابلیت توضیح داد که Take a Break کاربران را تشویق می کند که پس از صرف زمان مشخص از اینستاگرام دوری کنند. وی افزود که این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش های جامع این شبکه اجتماعی برای کنترل بیشتر افراد بر تجربه اینستاگرام خود معرفی شده است. موصری در پایان ویدیوی خود می گوید:

ما می‌خواهیم مطمئن شویم که ابزارهایی را داریم که اینستاگرام را برای شما مناسب کنیم.

اینستاگرام

فرانسیس هاوژن، مهندس داده و دانشمند داده آمریکایی، هنگام آزمایش ویژگی Take a Break، در مقابل کنگره شهادت داد که اینستاگرام می تواند تأثیر منفی بر سلامت روان جوانان داشته باشد. سابقا) مشمول بررسی داخلی. برخی از نوجوانان به محققان گفته اند که احساس «اعتیاد» به اینستاگرام می کنند، اما هیچ ویژگی خاصی برای کاهش استفاده از آن در دسترس نیست.

نیک کلگ، معاون امور جهانی اینستاگرام، ماه گذشته در مصاحبه ای با CNN گفت که با در نظر گرفتن وضعیت نوجوانان، روی Take a Break و سایر ویژگی های مشابه کار می کند. وی گفت: وقتی سیستم متوجه می شود که نوجوانان دائماً محتوایی را که برای آنها مضر است بررسی می کنند، آنها را مجبور می کنیم که به محتوای دیگر نگاه کنند.

با این حال، یکی از سخنگویان شرکت تایید کرد که کاربران برای استفاده از این ویژگی باید درخواست خود را ثبت کنند، اما ظاهرا اینستاگرام برای همه نوجوانان اعلامیه فعال سازی ارسال خواهد کرد.

با توجه به تصویر ارائه شده، به نظر می رسد این ویژگی دستوراتی مانند «نفس عمیق بکش» یا «به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید» را به کاربران خود می دهد تا برای مدتی از اینستاگرام دور بمانند. موساری توضیح داد که اینستاگرام برای ویژگی خود با کارشناسان شخص ثالث مشورت کرده است و این ویژگی از ماه آینده به تعداد زیادی راه اندازی خواهد شد.



[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما