اگر قانون جذب بسیار وحشتناک است، چرا آمار آن را ارائه نمی کند؟

داشتن طرز فکر درست هنگام شروع یک کسب و کار برای موفقیت شما بسیار مهم است، اما اغلب این موضوع نادیده گرفته می شود. آل رودریگز یک کارآفرین طولانی مدت است که 20 سال را به عنوان مالک چندین دفاتر رهن، حق امتیاز املاک و مستغلات و سرمایه گذار املاک سپری کرده است. مدل آوانت به هزاران و هزاران نفر مانند شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای یا MLM سنتی نیاز ندارد تا به درآمد سالانه شش رقمی یا چند رقمی واقعی دست یابند. او علاقه خود را در شرکت فروخت، مدتی مرخصی گرفت و آوانت را تشکیل نداد. مدل آوانت متخصصان بیشتری را جذب می‌کند که معمولاً در مورد MLM صحبت نمی‌کنند یا هرگز نمی‌خواهند لوسیون، معجون یا قرص را به عنوان راه‌حل عالی بعدی برای بشر تبلیغ کنند. رفتارها به عنوان یک منبع یا یک مسئولیت روی زندگی ما و اینکه چه کسی باقی می ماند تأثیر می گذارد.

این نقل قول ها به ما نشان می دهد که چگونه افکار ما بر زندگی ما تأثیر می گذارد. اگر وقت بگذارید و نگاهی به زندگی فعلی خود بیندازید، ممکن است افکاری از گذشته پیدا کنید که تا حدودی به حقیقت پیوسته اند. راز بهبود زندگی برای همیشه شما The Secret را امتحان کرده اید. راز و تخیل با هم کار می کنند. بدون قدرت تخیل نمی توانست کار کند. برای تجسم آنچه می خواهید باید از تخیل استفاده کرد. برای بازگرداندن نظم در چاکراهای ما، گوش دادن به سطوح مختلف افزایش فرکانس چاکرا مورد نیاز است. آنها به احتمال زیاد در صورت به وجود آمدن آن فرصت ها، امکان پیگیری موضوع مورد نظر خود را تشخیص می دهند.

Law Of Attraction

پس آیا فکر نمی‌کنید که دلیل اینکه هنوز به وفور نبوده‌اید، یا بهتر است بگوییم دلیل خواندن این مقاله در وهله اول این است که تمام افکار شما در تمام عمرتان حول کمبود بوده است و کمبود فعلی را نشان می‌دهد؟ اول از همه، از آنچه نیاز دارید مطمئن شوید و سپس روشی را برای رسیدن به آن انتخاب کنید. بسیاری از چیزها مانند تفکر مثبت، راز یا قانون جذب نامیده شده است. اما در مجموع، این مفهوم باید به کار گرفته شود تا شاهد موفقیت باشیم.

ذهن خود را محکم روی آنچه می خواهید نگه دارید.

اول از همه، چاکراها چیست؟ این می تواند اولین باری باشد که ماشین خریدید، زمانی که از مدرسه فارغ التحصیل شدید یا اولین بوسه شما. بنابراین به نظر می رسد که مشغول به کار برای خوشحال نگه داشتن رئیس یا اتلاف وقت با فعالیت های بی اهمیت است باید حذف شود. ذهن خود را محکم روی آنچه می خواهید نگه دارید. در نتیجه، اگر قبل از رفتن به رختخواب، آنچه را که می‌خواهید تجسم کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که ذهن شما به تصور موقعیت ادامه دهد و برای مشکلاتی که ممکن است داشته باشید راه‌حل ارائه دهد. این قانون جذب – drgilaki.com – را با ایجاد آن احساسات در ذهن شما به حرکت در می آورد. برای انجام این کار، خودم را در آنجا قرار دادم و شروع به دوستیابی آنلاین کردم. اگر اینطور فکر می کنید، در نهایت فقط افکار منفی خواهید داشت.

بنابراین، اگر مبتلا به OCD هستید و به قانون جذب اعتقاد دارید، چه کاری باید انجام دهید؟بعد از اینکه از چیزهایی که دارید راضی بودید و بخاطرش سپاسگزار بودید، به این فکر کنید که بیشتر از همه در زندگیتان چه می خواهید. راه حل مشکل شما در نوشتن تمام این باورهایی است که شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد و آنها را به تایید مجدد تبدیل می کند. باورهای ناخودآگاه را در نظر بگیرید که قلب شما را از رسیدن به این آرزو باز می دارد. در حالی که اگر باورهای ناخودآگاه قبلی ما با آنچه می‌خواهیم در تضاد باشد، ممکن است فوراً با چیزهای بزرگ‌تر شروع کنیم. اگر می‌خواهید روی چیزی که جلوی چشمتان دیده نمی‌شود تمرکز کنید، این یک تکنیک بسیار خوب برای تمرین است. برای اکثر مردم این رویایی است که از دوران کودکی دیده اند. مشاهده از راه دور را می توان به عنوان توانایی دیدن یا مشاهده اشیا، افراد یا رویدادهایی که در فاصله بسیار دور هستند یا در گذشته رخ داده یا در آینده اتفاق می افتد، که در غیر این صورت با دید عادی قابل مشاهده نیست، نامیده می شود.

یکی دیگر از استدلال‌های متقابل علمی این است که بر خلاف مواد اطرافمان، ما انسان‌ها ذرات ارتعاشی نیستیم. با این حال، هنگامی که تصمیم می گیریم گام برداریم و مسئولیت شرایط زندگی خود را بر عهده بگیریم، متوجه می شویم که، بله، ما می توانیم شرایطی را همانطور که می خواهیم ایجاد کنیم. بله، پس این شما هستید که دلیل وضعیت فعلی شما بوده‌اید. شما چیزی را که هستید جذب می‌کنید." برای مثال، اگر می‌خواهید نویسنده شوید، اولین قدم خوب این است که بفهمید نویسندگان چگونه زندگی می‌کنند و چگونه زندگی می‌کنند. روزشان شبیه است، عاداتشان چیست، و غیره… خواه موجودی بانکی، مشخصات شغلی، اندازه خانه، شکل ظاهری یا هر چیز دیگری باشد، بنابراین ذهن شما از کودکی عادت بد تمرکز کردن را پیدا کرده است. یک راه مناسب برای انجام این کار وجود دارد. وقتی متوجه شدید که در آنجا معطل می شوید به جای آن به لیستی از آنچه می خواهید مراجعه کنید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما