اولین تبلت Oppo در اواخر سال 2022 معرفی می شود

[ad_1]

اوپو قصد دارد محصولات جدیدی را روانه بازار کند. در این راستا ، به نظر می رسد در اواخر سال 2022 باید منتظر اولین تبلت Oppo باشیم و در آینده نزدیک باید منتظر عرضه دستگاه هایی با طرح های مختلف از جمله گوشی Clamshell این برند باشیم.

این برند اخیراً از سیستم عامل Color OS 12 مبتنی بر اندروید 12 رونمایی کرد و مدعی شد که این سیستم عامل کاملاً با دستگاه های فرم خاص مانند تبلت ها و تلفن ها ، مانند تلفن هایی با فاکتورهای مختلف شکل ، مانند تلفن Clamshell سازگار است. یکی از مقامات ارشد این شرکت نیز تأیید کرده است که اوپو در آینده نزدیک تبلت ها و گوشی هایی با طرح های مختلف را روانه بازار خواهد کرد.

به گفته نایب رئیس Oppo Sina Technology و Liu Bo ، اولین تبلت ساخته شده توسط Oppo در اواخر سال 2022 عرضه می شود. به نظر می رسد مارک Vivo ، که همکاری نزدیکی با Oppo دارد ، اولین تبلت خود را همزمان عرضه کند. بو عرضه اولین تلفن چند شکلی Oppo را تأیید کرد. اما زمان دقیق عرضه این گوشی ثابت نشده است. تلفن چند فرم را تلفن تاشو یا سایر تلفن های مشابه با طراحی منحصر به فرد می نامند.

تبلت اوپو

سال گذشته ، این برند که اکنون به یک غول فناوری تبدیل شده است ، از مفهوم تلفن نوردی به نام Oppo X2021 رونمایی کرد. مارک تلفن چینی همچنین یک مفهوم تاشو واقعاً منحصر به فرد را با همکاری یک شرکت طراحی ژاپنی به نام Nendo معرفی کرده است که به سه قسمت تقسیم شده است. بنابراین ، می توان انتظار داشت که اوپو در آینده ای نزدیک چنین محصولاتی را معرفی و رونمایی کند.

بو ادعا می کند که این مارک سومین تولید کننده دستگاه های Android در کل بازار موبایل چین و دومین بزرگ در بازار فروشگاه های فیزیکی از این نظر است. علاوه بر این ، اطلاعات مربوط به تلفن جدید Poco ، یعنی تلفن سری Find X3 ، از 40 to به 60 increased افزایش یافته است.

اوپو قصد دارد به یک تولید کننده فعال در زمینه دستگاه های مرتبط با اینترنت اشیا تبدیل شود و در آینده دستگاه هایی مانند هندزفری بی سیم ، ابزارهای کنترل تناسب اندام ، تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه های مشابه را تولید و روانه بازار کند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما