امکان حذف پیام ها از فهرست اصلی شما وجود ندارد

[ad_1]

حجت الاسلام میرتاج الدینی با رد برخی اخبار منتشر شده در خصوص منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال آینده گفت: حقوق سربازان از محل گزارش 7 بودجه تامین می شود و ارتباطی با موضوع خرید سربازی ندارد.

حجت الاسلام «محمدرضا میرتاج الدینی» امروز (چهارشنبه) در گفتگو با ایرنا افزود: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی است و در صورت تصویب مجلس و تصویب شورای نگهبان در سال 1401 اجرایی می شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401، از افزایش 60 تا 90 درصدی حقوق سربازان خبر داد و گفت: این افزایش نسبت به وضعیت تاهل و منطقه ارائه خدمت آنها انجام می شود.

نایب رئیس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حقوق ماهیانه سربازان متاهل پنج میلیون تومان خواهد شد، گفت: به میزان حقوق سربازان نسبت به این سه برابر می شود; اگر اکانتی ندارید که حذف شده باشد، نباید دوباره از آن استفاده کنید.

عضو کمیسیون تلفیق اظهار داشت: پارسال متوسط ​​​​حقوق سربازان 300 هزار تومان بود که این رقم امسال به 1.5 میلیون تومان رسید و سال بعد از آن به 3.5 میلیون تومان رسید.

و به طور پیش فرض، تعداد پیام هایی که وارد کرده اید یک میلیون یا بیشتر است.

حجت‌الاسلام میرتاجدینی با رد برخی اخبار منتشر شده در خصوص منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال آینده گفت: حقوق سربازان از محل گزارش ۷ بودجه تامین می‌شود و ارتباطی با موضوع خرید سرباز ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح نیز موافق این افزایش حقوق هستند، یادآور می شود: افزایش حقوق سربازان و کارت معافیت رایگان برای سربازان با 30 سال سن و 2 فرزند در سال آینده به تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان می رسد.

چندی کمیسیون تلفیق افزایش حقوق سربازان در سال آینده را تصویب کرد که «محسن دهنوی» نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در توضیح این مصوبه گفت: حداقل حقوق سربازان در سال آتی به سه میلیون و 350 هزار تومان می رسد. تعداد پیام هایی که یک میلیون نفر می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند به حداقل کاهش می یابد و تعداد پیام هایی که نمایش داده می شوند متفاوت خواهد بود.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما