الکس فرگوسن دلیل بازنشستگی از مربیگری – روزیاتو را فاش کرد

[ad_1]

سر الکس فرگوسن پس از 27 سال بازی فوق العاده و موفقیت فوق العاده بازنشستگی خود را به عنوان سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد و با اولدترافورد خداحافظی کرد. اما چه چیزی باعث بازنشستگی الکس فرگوسن شد؟ این باشگاه به دلیل بازنشستگی مرد اسطوره ای اسکاتلندی سقوط کرد و از زمان جدایی او ، شیاطین سرخ در کسب عناوین مهم ناکام مانده اند.

به گزارش میرر ، فرگوسن دلیل بازنشستگی خود را فاش کرده و گفته است که برای حمایت از همسرش ، کتی ، که خواهرش به تازگی درگذشته است ، بازنشسته شده است. جی ، فرگوسن ، گفت لحظه ای که بعد از بازنشستگی احساس فوتبال کرد ، بعد از تماشای فینال بین رئال مادرید در سال 2014 و اتلتیکو مادرید در لیسبون پرتغال بود.

الکس فرگوسن بازنشسته می شود

در آن مسابقه ، پس از تساوی راموس در دقایق پایانی نیمه دوم ، بازی به وقت اضافه کشیده شد و رئال مادرید در وقت های اضافی مقابل اتلتیکو سه گل دیگر به ثمر رساند و رونالدو آخرین گل را برای رونالدو به ثمر رساند. رئال از روی نقطه پنالتی به گل رسید. آن زمان بود که او برای فوتبال دلتنگ شد.

در مصاحبه با پادکست UTD ، از او پرسیدند چرا الکس فرگوسن بازنشسته می شود و قصد بازگشت دارد ، او پاسخ داد: “نه. اگر کسی خودخواه باشد ، گاهی اوقات می تواند چنین تصور کند. مرگ خواهر کتی و او من این تصمیم را گرفتم یک سال پس از بازنشستگی ، کتی را به فینال لیگ قهرمانان رساندم ، جایی که رئال و اتلتیکو در لیسبون با یکدیگر بازی کردند و آنجا بود که ابتدا با خودم گفتم: “خدای من. من خیلی دلم برای فوتبال تنگ شده است.”

الکس فرگوسن بازنشسته می شود

وی ادامه می دهد: “بعد از بازی به دیدار رونالدو رفتم و کارلو آنچلوتی مربی او بود. او شخص فوق العاده ای است. او من را در راهرو دید و به من گفت که رونالدو قرار است معاینه پزشکی داشته باشد و به من گفت به سراغ او بروید و همه بازیکنان آمدند و با من دست دادند. “این لحظه واقعا خوبی بود.”

الکس فرگوسن بازنشسته می شود

فرگوسن بازگشت کریستیانو رونالدو و اولدترافورد را ستود. فرگوسن رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و گفته می شود رونالدو در تصمیم گیری او برای انتخاب یونایتد به عنوان مقصد بعدی خود نقش اساسی داشته است.

بیشتر بخوانید:

مستندی در مورد مبارزه الکس فرگوسن با پیامدهای خونریزی مغزی هدایت شده توسط پسرش

کریستیانو رونالدو پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت


[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما