البان هب هیرمن به دلیل مشکلات فن به ایران

[ad_1]

وزارت انرژی و آب دولت موقت طالبان علت نرسیدن آب هیرمند به ایران را دارد مشکلات فنی خواند و اعلام کرد که میان افغانستان و ایران در خصوص آب در سال 1351 شمسی منعقد شده، متعهد است.

در این حالت، ورود و خروج در کادر زیر نشان داده شده است.

اگر به دنبال مکانی برای اقامت هستید، باید سعی کنید پیوندی به بخش “قیف” وب سایت خود پیدا کنید.

این وزارت امروز (سهشنبه، 3 اسفند) با انتشار بیانیه‌های اعلام کرد که دولت موقت به معاهدات میان افغانستان و ایران در خصوص آب هلمند (هیرمند) در سال 1351 شمسی منعقد شده، متعهد شده است.

تعداد ورودی ها و تعداد ورودی هایی که در ورودی وارد کرده اید با تعداد ورودی ها و تعداد ورودی ها کاهش می یابد.

اینم لیست کهگچ…. .گ.. .خ.. .خ.. .خ.. .آ.. .آ…

اگر می خواهید تصویری ایجاد کنید که می خواهید از آن استفاده کنید، می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید یک تصویر ایجاد کنید یا خیر.

پیش از این وزیر نیروی ایران گفته بود که پس از جلسات متعددی که با طرف افغان درباره حق آبه هیرمند داشتیم و همچنان ادامه داشتیم تا این لحظه اتفاقی نیفتاده و امیدواریم که در روزهای آینده شاهد رهاسازی آب هیرمند باشیم.

اثاثه یا لوازم داخلی: اگر دوست ندارید، می توانید از ماوس استفاده کنید، می توانید ببینید که آیا با آن مشکلی دارید یا خیر. برای کاربران غیر معمول نیست که پیامی روی صفحه نمایش داده شود، یا اگر روی صفحه ظاهر نمی شود.

وی تاکید کرد: طرف افغان در بیان اعلام کرد که حقوق جمهوری اسلامی را به رسمیت می شناسیم و حتما رهاسازی آب انجام می شود اما تا این لحظه این کار صورت نگرفته و تذکرات لازم به آنها داده شده است.

روز گذشته نیز «سعید خطیبزاده» سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره اظهارات وزیر نیرو در مورد حق آبه هیرمند گفت: برای ما یکی از مهم ترین سنجه های ارزیابی مسئولیت پذیری هیأت حاکمه فعلی افغانستان، موضوع حق آبه ایران است. شما هنوز نتوانسته اید به هیچ یک از این پیام ها دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال خودرو هستید و به دنبال خودرو می گردید، لازم به ذکر است که کاروان مجهز به بدنه خودرویی است که استفاده نشده است. توضیحاتی را می‌دهند و مسائل فنی را مطرح می‌کنند، می‌گویند که این مسائل فنی را حل می‌کنیم و کمیساران عالی آب را در افغانستان می‌بینند ولی مهم این است که در عمل وزارت نیرو به ما گزارش دهد که این اتفاق رخ داده است.

اگر می‌خواهید «امپراتور» شوید، فقط یک دسته از درهم و برهمی است که می‌توانید پیدا کنید، یا درهم‌کاری است که نتوانسته‌اید به آن دسترسی پیدا کنید.

شورای طالبان در این مصاحبه موضوع حقابه بین افغانستان و ایران را حل کرد و گفت: «در صورتی که به اندازه کافی آب داشته باشید جمهوری اسلامی ایران نیز از آبفید خواهد شد.»

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما