از دست دادن بکارت و اولین رابطه جنسی چه حسی دارد؟

یکی از چالش های اساسی در برخی زندگی ها نارضایتی از رابطه جنسی بین زن و شوهر است که عدم آگاهی و درک تفاوت های زن و مرد در این مورد موجب بوجود آمدن مشکلات فراوانی میشه به هرحال رعایت یک سری نکات در این خصوص میتواند بر جذابیت و لذت این رابطه افزوده و آموزش مهارت در برقراری یک رابطه جنسی را جزء اصول اولیه هر زندگی محسوب بکنه. درجواب باید بگیم متاسفانه این مساله یعنی نارضایتی از رابطه زناشویی به عنوان یک مشکل که روز به روز هم بر آن افزوده میشه در جامعه ما وجود داره و نقش آقایان در بهبود این مساله خیلی مهم و اساسی هست. اگر در شرایط و مکان ناراحت باشید، نمیتوانید تمرکز کنید و در نتیجه به استرستان افزوده میشود و از رابطه خود لذت نمیبرید. از طرفی برخلاف خانم ها که در رابطه جنسی نیاز به پیشنوازی و آماده سازی عاطفی دارند یک مرد غالبا نیاز به این رفتار ندارد و اگر از نظر روحی و بدنی خستگی نداشته باشد. توجه داشته باشید که شما میخواهید نیاز جنسی خود را برآورده کنید و از بودن با یکدیگر لذت ببرید؛ پس نیازی نیست که کامل باشید یا هر تکنیکی که یاد گرفتید بخواهید اجرا کنید تا فرد مقابل را تحت تاثیر قرار دهید.

اولین رابطه جنسی

در این روش، با تحریک یکدیگر تا رسیدن به ارگاسم در هر یک یا هر دو شریک ادامه مییابند. میبینیم که همه تاکید بر ضرورت پیشنوازی زن توسط شوهرش قبل از رابطه زناشویی با او دارد پیشنوازی که شامل رفتارهایی همچون معاشقه، معانقه و بوسیدن نقاط حساس بدن زن و بیان کلمات آتشین و تعریف و تمجید از چهره و بدن خانم به همراه نوازش و حتی صحبت کردن با او و خریدن نازهای او همه از جمله وظایف یک مرد در قبل از شروع رابطه زناشویی با خانمش می باشد ودراین صورت است که هردو از رابطه جنسی با یکدیگر لذت خواهید برد. پس خانم ها اگر به دنبال یک رابطه زناشویی موفقی هستید تحریک و عشوه گری برای همسرتان را در اولویت خودتون قرار بدید و منتظر نباشید او به سمت شما بیاد. پس چشمان یک مرد و دیدن او برای شروع رابطه زناشویی کاربرد خیلی زیادی داره پس خانم ها برای شروع رابطه زناشویی با شوهرتون خیلی به دنبال صحبت و درخواست کردن نباشید همین که کمی طنازی کنید یعنی نازتان را به او نشان دهید شوهرتان به سمت شما کشیده میشود.

در جایی دیگر از امام رضا (ع) روایت است که فرمود: آمیزش مکن مگر اینکه با زن بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو سینه او را بفشاری چون چنین کنی، شهوت او را غلبه میکند و منّی او جمع میشود، زیرا منی زن میان دو سینه اوست، و شهوت از صورت و چشمان او نمایان میشود و از تو همان میطلبد که تو از او میخواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل میشود و هر دو از نظر جنسی ارضاء میشوید) (سفینه البحار ج۱ باب الجمع). برای تلقیح مصنوعی، اهدا کنندگان اسپرم ممکن است اسپرم خود را از طریق بانک اسپرم اهدا کنند، و تلقیح با هدف بارورسازی زن انجام میشود. در اولین رابطه جنسی ممکن است کمی درد احساس کنید ولی اگر زمان کافی برای پیش نوازی صرف کنید و به اندازه کافی روان کننده از واژنتان ترشح شود و عمل دخول به آرامی و با حوصله انجام شود حینن دخول درد کمتری احساس خواهید کرد و شاید هم دردی حس نکنید. اما اگر قبل از اولین رابطه جنسی به شناخت کافی از بدن خود برسید و اولین دخول را بهآرامی انجام دهید، از دست دادن بکارت نهتنها آزاردهنده نخواهد بود، بلکه میتواند تجربه زیبایی نیز باشد.

دختران به خاطر ترس از دست دادن پرده بکارت و بارداری بیشتر در مورد اولین رابطه جنسی محافظه کارند. از دست دادن بکارت فارغ از هر مسئله دیگری، تجربه عجیبی است. مشاهده می شود که این اختلال با بی میلی جنسی، واژینیسموس و دیسپارونی در بسیاری از منابع مشاهده شده و تحت عنوان خود بررسی نشده است. بسیاری در اصطلاح خانم ها رو به تنور تشبیه میکنند مثل تنور نانوایی مثلا ببینید اگر ما یک تنور نانوایی رو تازه روشن کنیم و بلافاصله خمیر رو بر روی اون پهن کنیم هیچ کارکردی نداره و نمیتونیم نان خوبی رو از درون اون بیرون بیاریم ولی اگه بگذاریم این تنور مدتی گرم بشه اونوقت اون کارایی رو که میخواهیم برامون خواهد داشت. این حالت نیز موقتی بوده و پس از گذشت مدت زمانی به حالت اولیه خود باز خواهد گشت. پس اینها مواردی هست که یک زن باید برای شروع رابطه زناشویی با شوهرش رعایت کنه. همسر من بار دوم در رابطه جنسی مشکل نعوظ پیدا میکنه. با مصرف دارو این مشکل حل می شه. اقایان باید بدانند که خانمهاشون در شکل لذت بردن از رابطه زناشویی با اونا کاملا متفاوت هستند و در اصطلاح اونا دیرتر از شما به مرحله رضایتمندی یا ارگاسم میرسند و دلیلشم اینه که خانم ها براشون عاطفه و توجه خیلی مهمه و در اولویت اوناست و بر میل جنسی اونا مقدم هست و این توجه رو باید حسابی درک کنند و در اصطلاح میگن مسیر درک توجه در خانم ها از گوش های اونا عبور میکنه پس یک مرد باید قبل از برقراری رابطه زناشویی، مقدماتی رو برای خانمش ایجاد کنه.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما