ارز دیجیتال یک تکنیک بسیار ساده که برای همه کار می کند

در اینجا، فدرال رزرو از تلاش برای نابودی بیت کوین کوتاهی کرده است، اما فضایی ایجاد کرده اند که در آن هر کسی که می خواهد ایالات متحده را پیوند دهد، همیشه می تواند آدرسی را که به آن ارسال شده است، ببیند، و اگر زمانی آن آدرس را به یک آدرس مرتبط کنید. شخص خاص، پس دزد خود را پیدا کرده اید. برای افراد عادی که از این شبکه استفاده می کنند – افرادی که خرید و فروش و انتقال را انجام می دهند – مدیریت آدرس ها و کلیدها می تواند کمی دردسرساز باشد.

مرگ Digital Currency و نحوه اجتناب از آن

هیچ ارز دیجیتالی به‌طور گسترده به‌عنوان یک ارز واقعی استفاده نمی‌شود تا مردم واقعاً احساس سوزش آن را داشته باشند، اما این امر تعهدات بزرگی را برای هر انسان روی کره زمین ایجاد می‌کند. هر چه بیشتر از کاغذ و سکه و به سمت ارز الکترونیکی حرکت کنیم، درها برای اعمال کنترل توسط دولت و بانک ها بازتر می شود. دیگران کلید کریپتو خود را روی یک حلقه یا حتی روی یک سکه فلزی حک می کنند. با این حال، از آنجایی که تلفن‌ها ممکن است نابجا، شکسته یا دزدیده شوند، کاربران کیف پول موبایل باید از کلید خصوصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این آخرین آزمایش بررسی خواهد کرد که چگونه ساکنان هنگ کنگ می توانند با استفاده از سیستم پرداخت سریعتر شهر ، یک کیف پول دیجیتال E-CNY را صعود کنند ، که در حال حاضر برای پرداخت داخلی از طریق تلفن های همراه استفاده می شود. بیت کوین ها را می توان به قطعات ریز شکسته کرد. در ایالات متحده ، ساده ترین راه برای خرید و فروش بیت کوین از طریق وب سایت به نام Coinbase است.

اما همین مورد برای صورتحساب 100 دلاری نیز انجام می شود.

برای یک درصد هزینه ، پیوندهای Coinbase به حساب بانکی خود پیوند می دهد و سپس به عنوان یک پروکسی برای شما عمل می کند ، خرید و فروش بیت کوین را در مبادله انجام می دهد. اگر از خدماتی مانند Coinbase یا Mt. Gox استفاده می کنید ، باید یک حساب بانکی و شناسایی ارائه دهید. اما مانند بسیاری از استارتاپ های دیگر که تقریباً در همان زمان این ایده بزرگ را پذیرفته اند ، مأموریت آن تغییر کرده است. اما همین مورد برای صورتحساب 100 دلاری نیز انجام می شود. در سال 2019 – یک لایحه از معدن ، هلدینگ ، فروش ، صدور ، انتقال و استفاده از ارزهای رمزنگاری شده استفاده کرد. ارزهای رمزپایه نیز مقاوم در برابر سانسور هستند ، به این معنی که جریان و استفاده از پول دیجیتال در blockchain آنها قابل ردیابی نیست. به گفته یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی جونا گودارت، موت در حال کار بر روی یک اندازه گیری جدید است که به تبلیغ کنندگان و ناشران وب کمک می کند تا ارزیابی کنند که آیا مردم به تبلیغات دیجیتال توجه می کنند و تحت تأثیر آنها قرار می گیرند یا خیر.

حتی در آن زمان، او مراقب بود که شرکت خود را نه به عنوان یک عملیات بیت کوین، بلکه به عنوان یک لباس که به مردم کمک کند به راحتی دلارهای قدیمی خوب خود را با دوستان و خانواده خود از طریق یک برنامه جدید گوشی هوشمند مبادله کنند. ارز دیجیتال نه تنها به تقویت یوان در برابر دلار کمک می کند، بلکه یوان را به یک ارز بین المللی تبدیل می کند و به تسهیل تجارت فرامرزی کمک می کند. از قضا، بهترین راه برای انجام این کار این است که با شخصی در اینجا در دنیای واقعی ملاقات کنید و معامله را شخصا انجام دهید. اما می توانید در اینجا در دنیای واقعی نیز معاملات انجام دهید. با بیت کوین می توانید پول را به هر نقطه از جهان بدون پرداخت هزینه انتقال دهید. برای اتریوم، کارمزد تراکنش ها بر اساس پیچیدگی محاسباتی، استفاده از پهنای باند و نیازهای ذخیره سازی متفاوت است، در حالی که کارمزد تراکنش بیت کوین بر اساس اندازه تراکنش و اینکه آیا تراکنش از SegWit استفاده می کند متفاوت است. بانک‌های مرکزی در گذشته از دستاوردهای بهره‌وری فناوری جدید نهایت استفاده را برده‌اند و نوآوری در پرداخت‌های دیجیتال می‌تواند هزینه‌های تراکنش را کاهش دهد، به جمعیت‌های بدون بانک برسد و دستاوردهای مهم اقتصادی جهانی را آزاد کند. بله، می‌توانید خریدهای خود را ناشناس نگه دارید – یا حداقل عمدتاً ناشناس.

کل راهنما برای درک Digital Currency

از قضا، بهترین راه برای ناشناس نگه داشتن خریدهای بیت کوین، ملاقات با شخصی در دنیای واقعی و انجام معامله است. برخی افراد حتی بیت کوین های خود را به یک کیف پول فیزیکی واقعی یا روی چیز دیگری که کاملاً از دنیای رایانه جدا است منتقل می کنند. Moat که در سال 2010 تأسیس شد، شاید بیشتر به دلیل اینکه یکی از شرکت‌های پیشرو است که قابلیت مشاهده را ردیابی می‌کند و تعیین می‌کند که آیا تبلیغات آنلاین توسط افراد واقعی دیده می‌شود، شناخته می‌شود. برخی از اینها بانک ها، NBFC ها، شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های کارگزاری، شرکت های بیمه و شرکت های اعتماد هستند. زمانی که نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت بدون ریسک بسیار بالاتر از صفر هستند، احتمالاً به پاداش طبقه‌ای نیازی نیست، به عنوان مثال، در کشورهای G7 در اوایل دهه 1980. من فکر می‌کنم این کاملاً کلیدی است: ایجاد سیستمی که موانع مصنوعی برای فعالیت‌های اقتصادی بین کشورهای مختلف اضافه نکند، بسیاری از بانک‌های مرکزی در حال ارزیابی این موضوع هستند و در حال تصمیم‌گیری درباره نحوه ساخت پلتفرم CBDC هستند. به آن مانند یک آدرس ایمیل واقعاً پیچیده برای پرداخت های آنلاین فکر کنید.

سیستم‌های رمزنگاری مانند این کرک می‌شوند و نرم‌افزار پشت بیت‌کوین ممکن است دارای نقص‌هایی باشد. با توجه به اینکه این سیستم‌های پرداخت همتا به همتا حدود 90 درصد از بازار پرداخت‌های دیجیتال چین را کنترل می‌کنند و از مجموع Mastercard و Visa فراتر می‌روند، جالب است که ببینیم آیا آنها در راه‌اندازی سیستم CBDC نقشی خواهند داشت یا خیر. در تئوری، این می تواند تهدیدی برای پی پال، وسترن یونیون، حتی برای ویزا و مسترکارت باشد. بسیاری از سیستم‌ها مانند PayPal، eCash، WebMoney، Payoneer، CashU و Ven ارز الکترونیکی خود را مستقیماً به کاربر نهایی می‌فروشند. کاربران کاربر نهادی است که وجه نقد الکترونیکی را از کنسرسیوم به منظور پرداخت کالاها و خدمات از سایر کاربران دریافت می کند. این کیف پول ها به بیش از یک کاربر نیاز دارند تا کلید خود را قبل از انتقال وجه وارد کنند. توکن ها را می توان برای اهداف سرمایه گذاری، ذخیره ارزش یا خرید استفاده کرد.

کیف پول‌های سخت‌افزاری که از احراز هویت دو مرحله‌ای برای امنیت استفاده می‌کنند، امن‌ترین نوع کیف پول برای ذخیره بیت‌کوین و ذخیره اطلاعات کلیدی تمام کیف‌های توصیف‌شده و بررسی‌شده هستند. به عبارت دیگر، این شرکت بیت کوین را به عنوان یک فناوری پشت صحنه می دید، نه به عنوان یک ارز دیجیتال جریان اصلی که یک فرد معمولی از آن برای پرداخت آنلاین یا در یک فروشگاه فیزیکی برای کالاها استفاده می کند. در دنیای اصلی، پی پال به عنوان یک پلتفرم نمونه عمل می کند که شرکت کنندگان می توانند دارایی های دیجیتال خاصی را خریداری و بفروشند. این می تواند مشکل ساز باشد چه در حال اجرای کیف پول در دستگاه خود یا در وب سایتی که توسط شخص ثالث درآمد دلاری اداره می شود. اگر شخصی به کیف پول بیت کوین یا کلید خصوصی شما دسترسی پیدا کند، می تواند پول شما را بگیرد. با کلید خصوصی، می توان در دفتر کل عمومی نوشت و به طور موثر ارز دیجیتال مرتبط را کارگزاری فارکس خرج کرد. چطور ممکن است؟ خبر خوب این است که ماهیت عمومی دفتر کل بیت کوین ممکن است از نظر تئوری تشخیص اینکه چه کسی بیت کوین های شما را دزدیده است، ممکن می سازد. بهار امسال، WIRED یک سیستم سفارشی طراحی شده توسط یک شرکت کانزاس سیتی، میسوری به نام Butterfly Labs را آزمایش کرد.

ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که یکی از 50 دستگاه اول یک دستگاه 275 دلاری ساخته شده توسط این شرکت را دریافت کردیم. شرکت تجزیه و تحلیل رسانه های وب Moat 50 میلیون دلار بودجه جدید جمع آوری کرده است زیرا به نظر می رسد هدفی بلندپروازانه را دنبال کند. این شرکت قصد دارد گوگل، نیلسن، کام اسکور و دیگر شرکت‌های رسانه‌های دیجیتال را با توسعه معیاری استاندارد که به عنوان ارز برای خرید و فروش تبلیغات دیجیتال عمل می‌کند، به چالش بکشد. او گفت که بازخورد مشتریان درباره جدا نگه داشتن رسانه های اجتماعی و داده های مالی "بلند و واضح" بوده است. فدرال رزرو پس از انتشار مقاله خود در ماه گذشته، در حال درخواست بازخورد از مردم است. روند آنی نیست. با این حال، این جذابیت است که خطراتی را ایجاد می کند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما