ادبیات کنکور را چگونه بخوانیم

مانند تاریخ ادبیات یا لغات ادبیات یا زبان انگلیسی میتواند در تایم های زمانی کوتاه انجام شود ، مثلأ شما میتوانید زمانیکه تلویزیون تماشا میکنید از این مدل کارها در کنار تماشای تلویزیون انجام دهید. اما برای سه مبحث باقیمانده میتوانید در کنار کارهایی که گفتیم انجام بدهید از دیویدیهای آموزشی هم استفاده کنید. دقت بکنید برای مبحث واژگان بههیچعنوان به سراغ دیویدیهای آموزشی نروید. این قسمت از ادبیات بنظرم باید درس به درس و حتی با متن کتاب درسی خونده بشه. پس درحالت کلی بهتراست به جای حفظ کردن کل آیات و احادیث و یا حتی پیام های آنها بتوان با استفاده از یک کلید واژه ی به خصوص، آنها را به عناوین و اسامی فصول و یاحتی متن هرمبحث دربخش های مختلف ارتباط داد. مثلا کلمه گزاشتن و گذاشتن رو با تمامی معانی بنویس و حتی مثال هم واسشون بنویس که دیگه تو دام طراح نیوفتی. و باید توی این تست ها دفعات تکرار آرایه های ادبی رو پیدا کنید یا بصورت ترکیبی دنبال آرایه های ادبی ابیات بگردید.

ببین فکر اصلا به این فکر نکن که لغته و تست نمیخواد و …

روش مطالعه تاریخ ادبیات برای کنکور برای مطالعه قرابت باید به مفهوم ابیات توجه کرد که با این کار فهمیدن و پیدا کردن آرایه ها هم راحت تر میشه. بیشترین سهم سوالات ادبیات را به خود اختصاص داده است.۹سوال یعنی ۳۶ درصد از سوالات ادبیات مربوط به قرابت معنایی است که جواب دادن به آنها هم زیاد سخت نیست. به منظور جلب اعتماد دانش آموزان و داوطلبان و جلوگیری از کلاه برداری سودجویان موسسه کنکور آسان است اپلیکیشن خود را در اختیار شما قرار داده است. ببین فکر اصلا به این فکر نکن که لغته و تست نمیخواد و … اگر زمانتون کمه باید بیشترش کنید و اگر موقعی هست که تمرکزتون کمه، زمانش رو تغییر بدید. پس اگه تو مرحله شروع هستی حتما ادبیات رو درس به درس بخون ولی اگر تو مرحله جمعبندی هستی ( مثلا بعده عید ) ، ادبیات رو موضوعی بخون.

در این روش مطالبی که بهصورت گسترده به برای یادگیری به یکدیگر وابستهاند را میتوانید بهدرستی مطالعه کنید. یا میتوانید از کتاب تست هایی استفاده کنید که ابتدا تعداد لغت مشخصی را به شما آموزش می دهد سپس از همان لغاتی که فرا گرفته اید آزمونی را طرح می کند . تذکر: دقت داشته باشید در صورت استفاده از کتاب های کمک آموزشی مجاز به حذف دفترچه نکات ادبیات فارسی خودتان نمیباشد و باید حتما آن را برای خود تهیه کنید زیرا آن دفترچه حاوی تمام اطلاعاتی است که در مرحله ابتدایی نتوانسته اید حفظ کنید. برای مشاهده جزییات محصولات ادبیات و سایر محصولات کنکور آسان است می توانید اپلیکیشن کنکور آسان است را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. برای خرید محصولات ادبیات کنکور آسان است از شماره تماس های که پیش از این عنوان کردیم استفاده کنید تا با مشورت با مشاورین کنکور آسان است بهترین و مناسب ترین منابع ادبیات را متناسب با توانایی مالی و شرایط تحصیلی خود خریداری کنید.

روش مطالعه ادبيات براي كنكور

2. دوم اینکه در آزمون های آزمایشی تصمیم داشته باشید که دقیقا منطبق بر برنامه آزمون آزمایشی پیش بروید. مطالعه ی مبحثی و برنامه ی جدا برای مطالعه قرابت معنایی و املا و آرایه روش مطالعه ی من بود. پیشنهاد شخصی من این است که یک جلسه فقط آرایه بخوانید (حال فرقی نمیکند چه تعداد از آرایههای ادبی را بخوانید) در جلسه بعد هم ابتدا یک مرور سریع روی آرایههای جلسه قبل داشته باشید و تمام تستهای مربوط به آرایههای جلسه قبل روش مطالعه تاریخ ادبیات برای کنکور – https://webdars.net/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/ – را حل کنید. اما لغاتی که در متن به عنوان غلط املایی هستش به گونه ای در کتاب درسی شما وجود داره. فقط تنها نکته ای که برامون تو این قسمت مهمه اینه که تمام اثرات نویسنده کنار هم باشه تا زمان حفظ کردن و یاد گرفتن آثار ، همه اثرا با هم یاد گرفته بشه . حتما وقتی از درسنامه ای ارایه میخونی، تکنیک های لازمه رو به زبان خودت روی برگه خلاصه کن.

روش مطالعه ادبیات انجمن کنکور

بهترین منبع درس به درس ادبیات کنکور در حال حاضر متعلق به انتشارات نشر الگو و نوشتهی آقای عبدالمحمدی میباشد. بهترین روش برای تسلط بر روی این مباحث انجام تمرین تست زدن بهصورت روتین و شبانه میباشد. از روی هر منبعی که دارید به ترتیب مباحث دستور زبان را شروع کنید. در صورت نیاز به مشاوره با رتبههای برترِ رشته خودتان میتوانید با ما تماس بگیرید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما