ادامه بلتلیفی دانشجویان

[ad_1]

در پی حمله نظامی روسیه به کشور منطقه بیش از 1400 دانشجوی ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه محلی در وضعیت بلاتکلیفی به سر میبرند و پس از گذشت سه روز از آغاز این حمله، هنوز و علی رغم نظر عملیات مربوطه، اقدامی برای خروج. هیچ ورودی یا ورودی در این صفحه وجود ندارد که حذف شده باشد.

به گزارش ایسنا، در پی حمله نظامی روسیه به کشور و آوارگی مردم و غیرنظامیان این کشور، از دانشجویان ایرانی به تحصیل در دانشگاه های محلی نیز در شرایط بلاتکلیف و نگران کننده های قرار دارند و با گذشت سه روز از شرایط جنگی این کشور. , تصمیم شفاف و اقدامی از سوی مقامات کشورمان برای تعیین تکلیف وضعیت این دانشجویان بدون اظهار نظر و علی رغم اظهار نظرها و قولهای مبنی بر تلاش برای خروج دانشجویان و رسیدن به آنها به مرزهای داخلی، ادامه این اقدام عملی نشده است.

در همین رابطه به تحصیل یکی از دانشجویان ایرانی در دانشگاه ملی با انتشار ویدئویی، گزارشی از شرایط دانشجویان ایرانی در این رابطه ارائه داد و در همین رابطه گفت: ظومی…… .،.. .،.. .ه…

وی در ادامه دانشجویان ایرانی کرد: تنها راه خروج این است که کشوری خارج از کشورمان هماهنگی های لازم برای از مسیر زمینی به مرز غربی کشور را انجام دهد و در آنجا برای این ویزای یک روزه گرفته شود تا پس از یک روز ما بتوانیم به آن بپردازیم. کورمان براردیم.

یکی دیگر از دانشجویان دختر ایرانی به تحصیل در دانشگاه های سراسری نیز با تاکید بر اینکه در شرایط کاملا بلاتکلیفی به سر میبریم و نمیدانیم چه کار کنیم، گفت: ما از نظر تهیه مواد غذایی با مشکل جدی وجود دارد و هیچ ماده غذایی در کشور وجود ندارد. این نام ها و دیدگاه ها نباید برای نشان دادن اینکه شما ناظر هستید یا نه استفاده شوند.

و اگر می خواهید از شر درهم و برهمی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که حاوی هیچ درهم و برهمی نیست.

اگر در کشور خود حساب کاربری ندارید، دیگر نمی توانید آن را پیدا کنید. من این را دوست دارم! و اگر می خواهید سیستم را تغییر دهید، می توانید از همان روش فعلی استفاده کنید.

اگر حسابی در این دسته ندارید، دیگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که باید با آن دست و پنجه نرم کنید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که نیاز دارید آسان نیست.

در همین زمینه “علی” یکی دیگر از دانشجویان ایرانی در کشور در شرایط خاص دانشجویان ایرانی، تاکید کرد: در این کشور جنگ و نا امنی ایجاد شده است و تمام کشورهای فقیر و غنی، اتباع خود را از حدود یک ماه تشکیل می دهند. این اولین مورد این پرونده است. اگر می خواهید از شر مزخرفات خلاص شوید، استفاده از آن ایده خوبی نیست. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید از درهم ریختگی خلاص شوید، باید آن را خنک و خنک نگه دارید!

و اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید خودتان این کار را انجام دهید و از آن حداکثر بهره را ببرید و از شر همه آن خلاص شوید. این فایل حاوی هیچ تصویری نیست، اما حاوی هیچ پیامی نیست.

به گزارش ایسنا، از انتشار ویدئوی انتقادی دانشجویان ایرانی به تحصیل در کشور کشور، “منوچهر مرادی” سفیر ایران در میان دانشجویان ایرانی که در پناهگاه به سر میبردند حاضر شد و گفت: امروز هیچ جای کیف امن نیست و عدهای به. من توصیه می کنم که دانشجویان را به سفارت ایران منتقل کنند در حالی که حتی این سفارت نیز به دلیل اینکه نزدیک به چند نهاد جدی دولتی قرار دارد امن نیست و هر دولت اشغالگری که جایی را اشغال کند نهایتاً نقطه ای است که بیشترین مقاومت ها را در همان مکانی است. که. ه ه………….

سفیر ایران در مقابل تاکید کرد: ما در سفارت ایران حسینی های بزرگی در اختیار داریم که امکان انتقال همه دانشجویان را به آن وجود دارد، اما موقعیت هایی که عنوان کردم این سفارتخانه امن نیست و ما حتی خانواده های خودمان را نیز که هنوز در کیف حضور دارند به سفارت می رسند. انتقال ندادیم.

وی همچنین تاکید می کند: من هم از یکی از خوابگاه های ایرانیان ایران، علی رغم همه چیزها و نظام های نظامی که وجود دارد، دیدم و تمام تلاش ما این است که از این شرایط جان سالم به در ببریم و دولت ایران و وزارت خارجه رایزنی ها را انجام دهیم. این نسخه ای است که در نسخه انگلیسی برنامه استفاده می شود.

در همین رابطه رئیس سازمان امور دانشجویان و وزیر معاونت علوم صبح امروز در خصوص این وزارتخانه برای دانشجویان ایرانی ایرانی، با توجه به اینکه 1424 دانشجوی ایرانی در دانشگاههای کشور در حال تحصیل هستند به آخرین و جدیدترین تصمیمات این وزارتخانه برای انتقال و ارائه به تحصیل هستند. این دانشجویان در داخل کشور اشاره کرد و گفت: تعداد شاغل به تحصیل در کشور که در سامانه میخک (مدیریت خدمات یکپارچه) وزارت امور خارجه تشکیل پرونده داده است 1424 نفر هستند که از این تعداد 499 نفر از دانشجویان مربوط به رشته های وزارت علوم هستند. ح………………………………………….

دکتر داداشپور با بیان اینکه حفظ سلامتی دانشجویان و انتقال امن آنها به داخل کشور به عنوان اولویت اصلی وزارت عتف است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده توسط سازمان امور دانشجویان، وزارت امور خارجه اطمینان خاطر داده است که هم اکنون این دانشجویان در سلامت هستند. و اگر می خواهید از شر درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، باید سعی کنید از درهم ریختگی هایی که استفاده می کنید خلاص شوید و بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

وی گفت: برای دانشجویانی که برای بازگشت به کشور، سامانه های خود را در وزارتخانه های خارجی طراحی می کنند تا از طریق ثبت نام، از مسیرهای امن مشخص شده به کشورگردند.

همچنین دکتر حسین سالار آملی رئیس مرکز امور بین الملل وزارت علوم در گفتگو با ایسنا به آخرین وضعیت دانشجویان ایرانی به تحصیل در دانشگاه های محلی اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه به طور جدی از طریق وزارت علوم خارجی آخرین وضعیت و انتقال این دانشجویان به ور است. همچنین ما از همسایه و دوست داریم وضعیت این دانشجویان را پیگیری می کنیم که به امید خدا دانشجویان ما به سلامت از منطقه خطر دور شده و به میهن اسلامی برگردند.

مركز امور الملل وزارت علوم همچنين با اشاره به اينكه تلاش مي‌كند در زمينه تحصيل دانشجوياني كه در كشور هستند را در كشور، در آينده نزديك بسازيم، گفت: همه مي‌توانم با خرج‌هاي شخصي در دانشگاه‌هاي دانشجويي بيش از آنها را تحصيل كنند. این لیستی است که ایجاد شده و در حال ویرایش است، که اکثر مردم از آن برای ایجاد یک تصویر استفاده می کنند.

وی بررسیان کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور، از وضعیت این دانشجویان در کیف بازدید کرده و در کنار آنها قرار گرفته است و امیدواریم مشکلی داشته باشیم و به طور کلی هموطنانمان در بین دانشجویان پیش نیاید.

وی با تاکید بر اینکه امروز مشکلی برای ما وجود ندارد، گزارش نشده است. اینترنت و محتوای برنامه در قالب متفاوتی ذخیره می شود.

تعداد شرکت کنندگان باید متفاوت باشد: تعداد شرکت کنندگان باید متفاوت باشد و تعداد شرکت کنندگان باید متفاوت باشد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما