آیا شنیده اید؟ لوستر بهترین شرط شما برای رشد است

اگر قصد دارید یک لوستر را در وسط یک اتاق آویزان کنید، نه بالای میز ناهار خوری، جزایر آشپزخانه، تخت یا میزهای خواب در اتاق خواب، باید ارتفاع سقف خود را اندازه بگیرید. و به سؤالات رایجی مانند این پاسخ می‌دهد: "چقدر می‌توانید یک لوستر را روی میز ناهارخوری آویزان کنید؟ اگر سقف حمام شما به اندازه کافی بلند نیست که بتوان یک لوستر روی وان قرار داد، هنوز هم می‌توانید لوستر را در اتاق داشته باشید. چقدر بلند است. اگر سقف 9 فوتی دارم باید لوستر آویزان کنم؟اگر سقف 12 فوتی دارم چه اندازه لوستر بخرم؟اگر سرسرا شما سقف بلندی ندارد، قانون 7 فوت را رعایت کنید تا مردم سرشان را نزنند. زیر لوستر راه می روند.

فقط مطمئن شوید که حداقل 8 فوت فاصله وجود دارد.

هنگام آویزان کردن لوستر در سرسراهای دو طبقه یا اتاق نشیمن دو طبقه مانند ما، یا در اتاقی با سقف های طاقدار، نور را کمتر از ارتفاع طبقه اول آویزان نکنید. حداقل 7 فوت بالاتر از زمین و در حالت ایده آل 7 فوت و 6 اینچ بالاتر از زمین هدف بگیرید. فقط مطمئن شوید که حداقل 8 فوت فاصله وجود دارد. بخش بالای شهر تا سال 1832 چنان پرجمعیت شده بود که در تصمیم گیری برای مکان مدرسه مرکز مشکل وجود داشت و این مسئله با تقسیم منطقه به مراکز شمالی و جنوبی حل شد. اگر سلیقه شما امروزی تر است، به بخش بعدی ادامه دهید تا نکات دکوراسیون اتاق ناهارخوری مدرن را بیاموزید. چه اندازه لوستر بخرم تا بالای میز ناهارخوری ام آویزان شود؟

برخی از برقکارها ممکن است به دلایل ایمنی نسبت به آویزان کردن لوستر بالای وان احتیاط کنند. چه اندازه لوستر را در سرسرا آویزان کنم؟ به خواندن نکاتی در مورد اندازه لوستر برای اتاقی با سقف 10 فوتی ادامه دهید. اگر سقف هایی با ارتفاع 10 فوت یا بالاتر دارید، یک لوستر نصب کنید تا در نقطه شیرین 7 فوت، 6 اینچ از زمین آویزان شود. در حالت ایده‌آل، فن لوستر شما باید حداقل هشت تا ده فوت بالاتر از زمین آویزان شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

بهتر است لوستری بخرید که حدود یک فوت کوچکتر از میز ناهارخوری شما باشد. به دلیل مسائل مربوط به ترخیص، یک لوستر کوچک، فلاش مانت یا وسایل نیمه هموار برای اتاق هایی با سقف 8 فوتی بهترین است. ما 28 سال تجربه در فروش لوسترهای شیشه ای کریستال مدرن ال ای دی ال ای دی، نورپردازی داخلی سفارشی ال ای دی، لوسترهای شیشه ای عتیقه برش و دمیده، لوستر شیشه ای کریستال، لوسترهای پروژه بر اساس طرح سایت و لامپ های فانتزی داریم. معلق بودن در یک مکان برای بیش از 80 سال باعث می شود گرد و غبار و خاک در داخل لوستر جمع شود و باعث می شود نور کم رنگ به نظر برسد و درخشندگی لوستر کم رنگ شود. ما به ویژه مشتاق دیدن این زیبایی ها بر روی یک میز ناهار خوری دلپذیر هستیم. چگونه می توانم یک لوستر با اندازه مناسب برای بالای میز ناهارخوری خود انتخاب کنم؟ آیا می توانم یک لوستر بالای وان حمام آویزان کنم؟ چرا به جای یکی، دو لوستر بالای آن آویزان نکنید؟

چگونه باید چراغ های آویز یا لوستر را بالای میزهای خواب آویزان کنم؟ همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که چراغ‌ها روشنایی خوبی برای آشپزی و سایر کارهای آشپزخانه فراهم می‌کنند. برای سطح پایین روشنایی عمومی در اتاق ناهارخوری، دیوارکوب ها و چراغ های کم ولتاژ فرورفته اغلب همراه با یک لوستر گنجانده می شوند. این در فضاهایی مانند دفتر کار خانگی، که در آن شما نیاز به نور کافی بالای سر دارید، واقعاً مهم است. همچنین باید حداقل 7 فوت فاصله بین کف لوستر و کف حمام را در نظر بگیرید. در حالت ایده‌آل، اگر ارتفاع سقف شما بتواند آن را در خود جای دهد، می‌خواهید 7 فوت و 6 اینچ از پایین لوستر تا کف فاصله داشته باشید. لوستری را انتخاب کنید که کمتر از ۷ فوت (۸۴ اینچ) بالاتر از زمین آویزان شود تا از سر فاصله داشته باشد.

The Price Of The Chandelier

برخی از کارشناسان توصیه می کنند که از بالای وان تا پایین لوستر فاصله 8 فوتی را در نظر بگیرید. از قانون سرانگشتی طراح استفاده کنید مبنی بر اینکه به ازای هر فوت ارتفاع سقف، 2 و نیم تا 3 اینچ ارتفاع لوستر مجاز است. اگر سقف 8 فوتی دارید، مطمئن شوید که ارتفاع لوستر بالای میز شما 20 تا 24 اینچ است. اگر پنجره ای در سرسرا در مورد در ورودی دارید، لوستر خود را طوری آویزان کنید که در مرکز پنجره باشد و از بیرون دیده شود. ملحفه‌های برفی و پنجره‌ها که به راحتی انجام می‌شود، تأکید می‌کند که این اتاقی است که رویاها در آن ساخته می‌شوند.

Buy A Chandelier

چقدر باید یک لوستر را بالای میز ناهارخوری ام آویزان کنم؟ آیا با یک اتاق ناهارخوری بزرگ و یک میز بلند پر برکت هستید؟ اگر ورودی بزرگ، سقف‌های بلند یا ورودی دو طبقه دارید، واقعاً می‌توانید با یک لوستر بزرگ حرف بزنید. همین مفهوم را می توان در دستبندهای فلزی قدیمی، گوشواره های حلقه ای بزرگ و واشرهای فلزی بزرگ استفاده کرد. صاحبان یک خانه مدرن و سبک مینیمالیستی می خواستند همان سبک دکوراسیون را برای حمام خود داشته باشند، اما بدون سردی گاهی اوقات این ظاهر می تواند ایجاد کند.

شما می خواهید نور لوستر در همان ارتفاع یک چراغ رومیزی کنار تخت باشد. در اینجا چند گزینه قابل خرید بر اساس ارتفاع سقف آورده شده است. چیزهای زیادی در اینجا وجود دارد! خط مشی افشای کامل من را اینجا بخوانید. همانطور که قبلاً اشاره کردم، فکر می کنم بسیاری از افراد با استفاده از لوسترهایی که برای اتاقشان خیلی کوچک هستند، اشتباه می کنند. این سنگ قیمتی خاص برای اهداف زیادی استفاده می شود. فانتوم زیاد تقلید شده است! اما وقتی به اینجا رسید، متوجه شدم که یک اشتباه بزرگ در تزئینات مرتکب شده ام. آویزان کردن یک لوستر خیلی بالا یا خیلی پایین یکی دیگر از اشتباهات رایج است. هنگامی که چندین چراغ را بالای یک میز آویزان می کنید، وسایلی را انتخاب کنید که یک سوم عرض میز هستند و آنها را در مرکز هر انتهای میز آویزان کنید. کف لوستر شما باید 30 تا 36 اینچ بالاتر از میز شما باشد. اگر یک میز گرد 60 اینچی دارید، لوستری با قطر 30 اینچ باید عالی باشد. اگر سقف 10 فوتی دارم یک لوستر را چقدر باید آویزان کنم؟

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما