آنها بسیار صادق بودند ، بدتر شدند! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه” ، دیدار لاتزیو و اینتر بیش از حد انتظار جنجالی بود. سرمربی Biancoselst Simon سیمون اینزاگی و خواکین کوریا هر دو تابستان امسال از لاتزیو به اینتر آمدند و استفان دی فرای که دو فصل پیش خانه عقاب ها را به مقصد میلان ترک کرد نیز نشانه این بود که نبردی سخت در انتظار هر دو تیم است. به

اینتر در اوایل نیمه اول با حرکت نیکولو بارلا یک ضربه پنالتی به دست آورد که ایوان پریزیچ آن را مقابل په په رینا به ثمر رساند. بعداً ، این بار ، لاتزیو به دلیل خطای هندی الساندرو باستونی پنالتی دریافت کرد که سیرو ایموبیله موفق شد برای سارا مساوی کند. هواداران لاتزیو استقبال خوبی از بازیکنان سابق خود نداشتند و با جدا کردن دو بازیکن با سوت زدن در طول بازی و هر زمان که فرای و کره صاحب توپ شدند ، واکنش نشان دادند.

اما جنجال این مسابقه از دقیقه 81 به شیگه رسید. در آن لحظه فدریکو دی مارکو لاتزیو مدافع اینتر پس از برخورد با این بازیکن روی زمین افتاد. وقتی ماتئو درمیان مدافع و بازیکن بین بازیکنان لاتزیو از په په رینا خواست که توپ را بزند ، دروازه بان لاتزیو او را نادیده گرفت و بازی را در جایی آغاز کرد که دی مارکو افتاده بود. به فیلیپ اندرسون ، گلزن دوم عقاب ها ، بازیکنان اینتر را به شدت تحت تاثیر قرار داد و ضد حمله تیمش را به سمت دی مارکو هدایت کرد که روی زمین نشست و باعث شد ایموبیله به گل دوم بازگردد.

این جنجال باعث شد ماسیمیلیانو اراتی داور مسابقه به چهار بازیکن دو تیم کارت زرد نشان دهد. لاتزیو همچنین گل سوم را در آخرین لحظات بازی به ثمر رساند اما جنجال بازی تا سوت پایان بازی ادامه داشت. در پایان بازی ، لوئیز فیلیپه ، مدافع لاتزیو برزیل در حرکتی عجیب روی شانه خوآکین کره پرید و همین امر باعث دریافت مستقیم کارت قرمز برای او شد.

این حرکت فیلیپ تنش ها را در استودیوی المپیکو در رم بالا برد. تا چند ماه پیش ، فیلیپه و کوریا در لاتزیو همکار بودند و روابط خانوادگی نزدیکی با هم داشتند ، اما کوریا نمی دانست چه کسی روی دوش او پرید و این باعث می شود مهاجم آرژانتینی اینتر به این موضوع واکنش نشان دهد. ماسیمیلیانو اراتی داور مسابقه نیز یک کارت قرمز مستقیم به لوئیس فیلیپه نشان داد که با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد. او بازی با هلاس ورونا را از دست داد و ممکن است محروم شود.

پاتریک بازیکن لاتزیو که دوست صمیمی کره و فیلیپه است در پایان بازی گفت: “من ، لوئیس و کره دوستانی صمیمی هستیم.” ما همچنین به تعطیلات می رویم و با هم سفر می کنیم. لوئیس اشتباه کرد. باید بدانید که توکا تیمش را از دست داده و ناراحت است. به لوئیس گفتم بیا توکو و او را در آغوش بگیر ، اما فقط استراحت کن. اما لوئیس روی اجاق گاز پرید و من توکو را درک کردم. کره و فیلیپه دوستان صمیمی هستند و تقریباً هر روز با یکدیگر صحبت می کنند. بعداً دوباره صحبت می کنند و مشکل حل می شود ، اما این رفتار او را از هر چیزی محروم کرد.

این حرکت لوئیس فیلیپه او را واداشت تا با انتشار پستی طولانی در صفحه اینستاگرام خود از طرفداران کره و اینتر عذرخواهی کند. او در این پست نوشت: “من می خواهم در مورد پیامدهای منفی آنچه در پایان بازی اتفاق افتاد اظهار نظر کنم.” اول از همه ، می خواهم این را روشن کنم که برای اینتر یا هر باشگاه دیگری احترام زیادی قائلم. ما همه حرفه ای هستیم ، برای رسیدن به اهدافمان تلاش می کنیم و هرگز از احترام به یکدیگر کوتاهی نخواهیم کرد. در پایان بازی ، من روی شانه توکو (کور) پریدم زیرا او یکی از بزرگترین دوستانی است که فوتبال به من داده است. ما دوستان خانوادگی داریم و همیشه بسیار نزدیک هستیم. می خواستم با دوست دخترش در مورد نتیجه بازی شوخی کنم ، اما هیجان زده بودم. شاید من آن را در بهترین زمان یا در مکان مناسب انجام ندادم. از هر کسی که ممکن است احساس بدی داشته باشد عذرخواهی می کنم و می گویم هیچ تلاشی برای بی احترامی به او ، بازیکنان دیگر یا هواداران پرشور اینتر انجام ندادم. شخصی که علاقه زیادی به توکو داشت این اقدام بی گناه را انجام داد.

هواداران لاتزیو همچنین عکس هایی از رابطه نزدیک کره و لوئیس فیلیپه را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و بر صمیمیت این دو تاکید کرده اند ، اما به نظر نمی رسد که حرکات عجیب و غریب لاتزیو پس از شکست اینتر در این بازی جنجالی جایی پیدا کرده باشد. برای توجیه.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما