آشنایی کامل با انواع بیمه های خودرو و موتورسیکلت

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

وسایل نقلیه موتوری که در حال حاضر استفاده می شوند به دو دسته کلی اتومبیل و موتورسیکلت تقسیم می شوند. اگرچه ما اتومبیل های متفاوتی داریم که از نظر پوشش بیمه متفاوت هستند ، اما این مقاله مختص انواع بیمه های خودرو و موتورسیکلت است. در مورد وسایل نقلیه موتوری ، دو نوع بیمه شامل بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تعریف می شود. در همین حال ، بیمه شخص ثالث توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان بیمه اجباری تعیین شده است. در نتیجه اگر خودرو یا موتورسیکلت بیمه شخص ثالث نداشته باشد ، علاوه بر جریمه و نمره منفی ، به پارکینگ منتقل می شود. بنابراین ، اگر به موقع برای تمدید بیمه شخص ثالث خودرو خود اقدام نکنید ، علاوه بر پرداخت جریمه رانندگی و هزینه پارکینگ ، باید جریمه دیرکرد را نیز بپردازید. با برآوردهای کلی می توان نتیجه گرفت که دریافت بیمه شخص ثالث خودرو یا بیمه شخص ثالث برای شما هزینه کمتری خواهد داشت. در ادامه به بررسی بیمه شخص ثالث و بیمه خودرو و بدنه می پردازیم. به این ترتیب ، می توانید بیمه مناسب نوع وسیله نقلیه موتوری خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

آشنایی با انواع بیمه های خودرو

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، بیمه اتومبیل به طور کلی شامل بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه خودرو می شود که در پوشش بعدی این دو نوع بیمه به آن می پردازیم.

بیمه شخص ثالث خودرو

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری در برابر کلیه خسارات جانی و مالی ناشی از اشخاص ثالث به کلیه مالکان وسایل نقلیه زمینی است. در بیمه شخص ثالث ، مالک وسیله نقلیه اولین شخص (در اکثر بیمه نامه ها به عنوان بیمه شده شناخته می شود) شرکت بیمه مسئول بازپرداخت هزینه های تحت قرارداد شخص ثالث (ذکر شده در بیمه نامه به عنوان شرکت بیمه) و سرانجام شخص ثالثی که در تصادف مجروح شد (یعنی گناه دیگری غیر از راننده دارد).

کلیه افرادی که در حادثه دچار خسارت مالی و جانی می شوند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند که هزینه درمان ، مرگ و خسارت مالی را پوشش می دهد. در چنین مواردی ، راننده محکوم می تواند از بیمه حوادث رانندگی که شاخه جدیدی از بیمه شخص ثالث است نیز استفاده کند. این بیمه خودرو یک الزام قانونی است و پلیس با رانندگانی که فاقد آن هستند برخورد می کند ، پیشنهاد می کنیم در مورد هزینه ، تمدید یا خرید آنلاین بیمه خودرو شخص ثالث استعلام کنید تا از پوشش های مختلف در حوادث رانندگی استفاده کنید.

بیمه بدنه خودرو

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد ، بیمه شخص ثالث خودرو فقط خسارات مالی و جانی را که شخص ثالث در تصادف رانندگی متحمل می شود پوشش می دهد. بنابراین ، اگر راننده متخلف می خواهد برای ماشین خود غرامت مالی دریافت کند ، باید برای بیمه خودرو اقدام کند. بیمه بدنه خودرو به طور کلی به دو قسمت پوشش اصلی و پوشش های اضافی تقسیم می شود. در صورت درخواست بیمه بدنه خودرو ، پوشش اصلی بیمه بدنه خودرو در ابتدا ارائه می شود. در صورت تمایل ، می توانید با پرداخت هزینه اضافی ، پوشش اضافی دریافت کنید.

بیمه اصلی بدنه خودرو

  • کل سرقت خودرو
  • خسارت ناشی از نجات مسافران یا بردن آنها به تعمیرگاه
  • خسارت خودرو در تصادف
  • خسارات ناشی از حوادثی مانند آتش سوزی ، انفجار و صاعقه
  • آسیب به لاستیک ، باتری و چرخ خودرو

پوشاندنمکمل بیمه بدنه خودرو

خطرات زیر تحت پوشش بیمه بدنه خودرو نیست ؛ با این حال ، بیمه گذاران با پرداخت مبلغ اضافی حق بیمه از پوشش اضافی (زیر خطر) این بیمه نامه برخوردار می شوند:

  • سرقت به جای لوازم جانبی خودرو مانند رادیو ، رینگ ، لاستیک ، آینه و سایر لوازم جانبی خودرو
  • شکستن شیشه به دلایلی غیر از خطرات اصلی
  • جبران عدم استفاده از خودرو در هنگام تعمیرات
  • بلایای طبیعی شامل سیل ، زلزله و آتشفشان است
  • حوادث ناشی از سم پاشی مواد شیمیایی مانند اسیدها و رنگها

برای تمدید یا خرید آنلاین بیمه بدنه خودرو به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/carbody

آشنایی با انواع بیمه های موتور

مانند یک موتورسیکلت ، یک موتورسیکلت دارای دو نوع بیمه (بیمه شخص ثالث موتور و بیمه بدنه موتور) به عنوان وسیله نقلیه موتوری است. با توجه به این که خطر تصادف با موتورسیکلت بیشتر از خطر تصادف رانندگی است ، نوع و میزان پوشش بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه موتور با بیمه خودرو متفاوت خواهد بود. شرکت های بیمه دو نوع بیمه برای موتورسواران شامل بیمه بدنه موتورسیکلت و بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ارائه می دهند.

حمایت از بیمه شخص ثالث خودرو

در مورد بیمه شخص ثالث اتومبیل ، علاوه بر خسارت مالی و جانی شخص ثالث ، خسارت شخصی نیز به راننده مقصر پرداخت می شود. بنابراین ، بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد.

  • خسارت مالی شخص ثالث: شرکت بیمه تحت پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل به شخص ثالث (بدون احتساب راننده مقصر) غرامت مالی می پردازد.
  • ضررهای شخص ثالث: شرکت بیمه تحت قرارداد بیمه شخص ثالث خسارت های شخصی ، از جمله فوت و از کار افتادگی را پرداخت می کند.
  • از دست دادن راننده مسئول: در صورت فوت موتورسوار در تصادف ، بیمه شخص ثالث هزینه موتورسیکلت را پرداخت می کند.

در صورت گذشت بخشش از تخلفات شخص ثالث و بیمه خودرو ، می توانید برای استعلام و خرید بیمه موتور به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/thirdpartyMotor

بیمه بدنه موتور

بیمه بدنه موتورسیکلت خسارت ناشی از مواردی مانند آتش سوزی ، برق گرفتگی ، انفجار موتورسیکلت ، برخورد یا تصادف موتورسیکلت را به موتورسیکلت جبران می کند.

بهترین راه برای خرید ارزان ترین بیمه اتومبیل و موتورسیکلت

در این مقاله شما با انواع بیمه های خودرو (شامل بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه خودرو) و همچنین انواع بیمه موتور (شامل بیمه شخص ثالث موتور و بیمه بدنه موتور) آشنا می شوید. بسته به نوع خسارت تحت پوشش هر یک از این نوع بیمه ها در تصادف رانندگی ، می توانید با توجه به نوع وسیله نقلیه موتوری خود یکی از انواع بیمه های ذکر شده را انتخاب کنید. اما باید توجه داشت که در بین انواع بیمه های خودرو و موتور ، بیمه شخص ثالث الزامی خواهد بود. بنابراین چقدر خوب است که از جریمه و توقیف وسیله نقلیه خود و همچنین جبران خسارت تصادفات ناشی از رانندگی و خرید بیمه جلوگیری کنید. . کارگزاری آنلاین بیمه کام انجام دادن.

سایت Bimeh.com شرایطی را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد بیمه شخص ثالث خودرو و موتورسیکلت و بیمه موتور و بدنه خودرو سوالات آنلاین را انجام دهید و سپس با بررسی خدمات مختلف شرکت های بیمه اقدام به خرید آنلاین بیمه کنید. از سوی دیگر ، شما می توانید بیمه خودرو و موتورسیکلت شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو یا موتورسیکلت را با استفاده از bimeh.com برای مشاوره رایگان و ویژه انتخاب و خریداری کنید. در نهایت ، بیمه نامه به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

مخاطب:

آدرس: تهران سادات آباد ، سادات آباد ، تهران ، میدان مقدم تهران (کاج) ، جنب بیمارستان پرشین ، پلاک 17 ، طبقه 6 ، واحد 6
کد پستی 1998653740

شماره تماس: 021-4372

ایمیل: [email protected]

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما