آشنایی با خدمات میزبانی وب سابا – زومیت

[ad_1]

اگر دانش فنی کافی برای انتخاب هاست مناسب ندارید، می توانید با انتخاب گزینه مناسب از میان طرح های مختلف صبا، با متخصص صبا مشورت کنید. صباحست پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهد و به سوالات و نگرانی های کاربران حتی در روزهای تعطیل پاسخ می دهد.

صباحست با 15 سال تجربه در خدمات میزبانی وب، میزبان طیف گسترده ای از وب سایت های سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی است. در ادامه به معرفی برخی از خدمات ارائه شده در ساب هاست می پردازیم.

زمانی که یک عامل مهم خریداری شده است لازم به ذکر است که این زمان آپتایم است. Uptime در فواصل زمانی معین در دسترس کاربران وب سایت است. زمان بالا معمولا به صورت درصد بیان می شود. صباحست با ارائه تقریباً 100% شانس دور از دسترس بودن وب سایت شما را کاهش می دهد. غیرفعال کردن وب سایت باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان و فروش می شود و بر سئوی وب سایت تأثیر منفی می گذارد.

اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما ASP.NET است و می خواهید هاست ویندوز بخرید یا از زبان برنامه نویسی PHP برای ساخت وب سایت خود استفاده کرده اید و می خواهید هاست لینوکس بخرید، می توانید گزینه مناسب برای هاست ویندوز و لینوکس را انتخاب کنید. یک کنیسه برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید از کنترل پنل محبوب cPanel استفاده کنید، هاست لینوکس برای وب سایت شما عالی است.

صبح هست

سرورهای صبح در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان قرار دارند. اگر ترافیک وب سایت شما از داخل ایران است، بهتر است از سرورهای ایرانی استفاده کنید و اگر بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما از خارج از ایران هستند، بهتر است از سرورهای خارج از ایران استفاده کنید. برای اطمینان از امنیت وب سایت، تمام برنامه های جلسه دارای فایروال اختصاصی برای جلوگیری از حملات DDoS هستند. و بخار اختصاصی پیاده سازی شده است.

پشتیبان گیری منظم و روزانه در سرورهای جداگانه یکی دیگر از ویژگی های برنامه های جلسات است. موثرترین راه برای بهبود امنیت و رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، داشتن گواهینامه SSL است. صباحست با صدور انواع گواهینامه های SSL که از یک مرورگر معتبر پشتیبانی می کنند، امنیت وب سایت شما را تامین می کند.

اگر وب سایت خود را با استفاده از وردپرس طراحی کرده اید و به دنبال بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، بهتر است از هاست وردپرس استفاده کنید. با استفاده از هاست وردپرس سرعت سایت وردپرس 5 برابر می شود. تمامی هاست های وردپرس با استفاده از منابع سخت افزاری قدرتمندتر مانند هارد دیسک های NVMe و سی پی یو های قدرتمند و رم بالا و استفاده از وب سرور LightSpeed ​​سرعت وب سایت وردپرس را افزایش می دهد.

اگر بازدیدکنندگان زیادی از سایت خود دارید و به دنبال راه های موثری برای بهبود سرعت و امنیت وب سایت خود هستید، توصیه می کنیم از سرور مجازی استفاده کنید. در سرور مجازی، برخلاف هاست اشتراکی، شما منابع را با سایت های دیگری که از همان سرور استفاده می کنند به اشتراک نمی گذارید. در واقع تخصیص منابع در سرورهای مجازی یکی از مزیت های اصلی سرورهای مجازی است.

در سرور مجازی یا VPS، همه منابع سرور به عنوان یک سرور اختصاصی در اختیار کاربر قرار نمی گیرد. به همین دلیل نسبت به سرور مجازی سرور اختصاصی هزینه آن کمتر و بیشتر از هاست اشتراکی است. از مزایای سرور مجازی می توان به امکان عیب یابی سریع و دسترسی کامل به کنترل پنل سرور و بازیابی آسان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی داشتن IP اختصاصی است. سرور مجازی برای تراکنش های مالی آنلاین مانند صرافی های انتخابی مناسب است. سرور مجازی صبا است این مرکز در بین بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا قرار دارد. یکی از ویژگی های مهم برنامه Meeting Virtual Server، پورت شبکه 1 گیگابایتی و فناوری ابری است.

سرورهای اختصاصی یک گزینه عالی برای کسب و کارهای بزرگ و وب سایت های فروشگاهی با تعداد بازدیدکننده زیاد هستند. از ویژگی های طرحی مختلف سرور اختصاصی صبا می توان به ترافیک نامحدود با پورت 1 گیگابایتی، منابع اختصاصی، IP اختصاصی، دسترسی کامل به روت و امکانات مجازی سازی اشاره کرد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما