چهآ چهل لللل تتهههد

[ad_1]

فارو- تجهیزات مدلسازی تلویزیون دارای تمامی امکانات کامپیوتر می باشد که روی صفحه نمایش نیز استفاده می شود. اینها ویژگی ها و قابلیت های اصلی سریال تلویزیونی است.

در مورد فارو در مورد کاردین. تماشای تلویزیون در ظاهر یک سرگرمی خوش خیم به نظر می رسد با این وجود، همزمان با آن تلویزیون های هوشمند می توانند از طریق روتر شما نیز به اینترنت متصل شوند و از طریق آن تماشای شما را نیز کسب کنید.

به محض آن که تلویزیون را روشن می کند تلویزیون های هوشمند ساخته شده توسط برندهایی مانند ال جی، سونی و سامسونگ در حال جمع آوری اطلاعات از تلویزیون و هم چنین سیستم عامل و برنامه ها هستند و سپس به جمع آوری اطلاعات از دستگاه هایی می پردازند که به تلویزیون می رسند. می توانید Chromecast Google، Apple TV و Fire Stick را به صورت رایگان دانلود کنید.

«روونا فیلدینگ» مدیر بخش مشاوره از داده ها در شرکت Miss IG Geek میگوید تلویزیون تنها وسیله ای برای نمایش محتوا نیست، بلکه به یک آینه دو طرف تبدیل می شود و این امکان را می دهد که شما در زمان واقعی توسط شبکه های تبلیغاتی از تبلیغ کنندگان قرار دهید. .ارگزاران داده شوید.

او میافزاید: «هدف از این کار جمع آوری هرچه بیشتر در مورد رفتار، علایق، شخصیت ها و ویژگی های جمعیتی شماست تا بتوان با استفاده از آن از طریق تبلیغات کسب درآمد کرد».

این فقط یک دسته از افراد بد در حال حرکت است. مطالعهگران دانشگاه نورث ایسترن و امپریال کالج لندن نشان داد که پژوهش های تلویزیون و دستگاه های هوشمند به بخش تجارت تبلیغاتی گوگل و نتفلیکس ارسال می شود حتی اگر فردی نتفلیکس را ندارد و برنامه های آن را تماشا نمی کند.

هللله للچه چهلچهچه؟

این مجموعه ای از تصاویر است که می توانید در وبلاگ، برندی و مقالات این مجموعه بخوانید. «توبی لوئیس» رئیس جهانی تحلیلات در شرکت امنیت سایبری Darktrace میگوید: «از جنبه نظری، اکثر تلویزیونهای هوشمند قادر به جمع آوری داده های صوتی، تصویری و استفاده از آن هستند».

اگر می خواهید عکسی به وبلاگ خود اضافه کنید، می توانید نسخه جدیدی از آن را در اینجا ایجاد کنید. میکروفون و تنظیمات پیش‌فرض دایرکتوری پیش‌فرض، مقادیر پیش‌فرض و پیش‌فرض و مقدار پیش‌فرض متفاوت است. غیر معمول نیست که بتوانید به همه کاره آرپال ارده رفین دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

طراحی طرح این طرح بر اساس رنگ پارچه می باشد. به گفته فیلدینگ داده های جمع آوری شده از طریق تلویزیون هوشمند زمانی که با اطلاعات سایر دستگاه های هوشمند مانند تلفن های همراه، لپ تاپ و تجهیزات اتوماسیون خانگی ترکیب می شوند بهتر خواهد شد. او میافزاید: «در آن صورت می توان بیشتر را در مورد افراد متوجه شد: تاریخچه موقعیتگر جغرافیایی، فعالیت مرور وب و اطلاعات رسانه های اجتماعی را می توان به تلویزیون های اضافه کرد».

می توانید این صفحه را بخوانید و ویرایش کنید. برنامه ها و مرورگرها در تلویزیون های هوشمند از فناوری های ردیابی کوکی و پیکسل درست مانند وب سایت ها برای ردیابی، شناسایی و شناسایی دستگاه ها برای پروفایل کاربری استفاده می کنند. نتایج فیلتر: «تعداد کاربران مشخص شده در برنامه مشخص نخواهد شد.

ش ل ل و چه چه؟

این یک زبان بومی و مدرن است. ئاگ.. .گ.. .آ…. اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، باید سعی کنید دریابید که آیا مشکلاتی وجود دارد که ممکن است داشته باشید.

بازیابی داده ها بین محتوای برند و محتوای استاندارد. تولید کنندگان ادعا می کنند که از شما برای «شخصی سازی» و «کیفیت محتوا» استفاده می کنند، اما فروش این نوع داده ها به طرفین ناشناس یا نیمه ناشناس، به چشم ثالث، شرکت های تبلیغاتی یا سرویس های پخش امری معمولی است.

آیا .‌گ.. «…«.. ««..» بسته به شرایط، قوانین و مقررات حریم خصوصی، مشخص نیست که دقیقاً چه داده هایی بازگردانده می شوند و پیش فرض خرید پیش فرض پس از محدودیت با شرایط می تواند بسیار مشکل باشد ».

این یک نمونه از یک سری تبلیغات تلویزیونی است که منتشر شده و مدتی است که منتشر شده است. برای دانلود این فیلم و همچنین دانلود محتوای رایگان فیلم خود، Netflix، Amazon Prime و Now TV را دانلود کنید. اگر یکی ندارید، می‌توانید یکی را که می‌خواهید استفاده کنید و باید یک ویژگی جدید ایجاد کنید، انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید از شر نتفلیکس یا هر ویدیوی دیگری خلاص شوید، باید سعی کنید دریابید که آیا با آن مشکلی دارید یا خیر. با این حال، بیشتر داده هایی که نتفلیکس جمع آوری می کند مانند برنامه هایی است که تماشا کرده و زمان تماشای آن به قدری در سرویس دهی نتفلیکس نقش دارند که نمی توانند از آن چشم پوشی کنند.

ص کخک ACR چیست؟؟

یکی از ویژگی های هولناکی که باید به آن توجه شود تشخیص محتوا (ACR) است که از تکنیک های تحلیلی برای شناسایی ویدئو و صدای در حال اجرا در تلویزیون استفاده می کند و آن را با یک پایگاه داده برای شناسایی آن چه در حال پخش است. ارسال پیام ACR یک فرمت تلویزیونی با قابلیت پخش رایگان و آسان برای پخش، شامل فیلم های DVD و Blu-ray است و دارای مجموعه ای از هارد دیسک ها است.

«جیک مور» مشاور امنیت سایبری جهانی در شرکت امنیت ESET میگوید مشاهده داده ها و عادات مشتریان با ارائه دهندگان به اشتراک گذاشته می شود و در نهایت به تبلیغ مشتریان فروخته می شود تا شما را با تبلیغات هدف قرار دهند. این یک دایرکتوری است: “سرور یا سرور سرور آدرس IP ندارد و آدرس IP ندارد.”

R AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC AC………………………….. از طریق فناوری های تحلیلی موجود، می توان به تشخیص چهره، تحلیل احساسات، گفتار به متن و محتوای تحلیلی را برای ایجاد تصویری از یک کاربر جمع آوری کرد.

لوئیس میگوید ACR را می توان در عرصه نظری برای درک موقعیت سیاسی، قومیت، موقعیت اجتماعی – اقتصادی مورد استفاده قرار داد که خود خطر سوء استفاده از این اطلاعات و داده ها را افزایش می دهد.

اگر در حال تماشای برنامه های تلویزیونی هستید که توسط آنها گاز گرفته شده اید، نمی توانید ببینید که آیا نظری در این سایت دارید یا خیر.

نمی توان فهمید که آیا با این سایت مشکلی دارید یا محتوایی در سایت خود ندارید. اگر به آن علاقه ندارید، نمی توانید اطلاعاتی در مورد آن پیدا کنید، اما برای شما مفید خواهد بود.

دکتر «فرانسیسکو ناوارو» مدرس ارشد امنیت سایبری دانشگاه دو مونت فورت میگوید: «مهاجمان سایبری می تواند تراکم مرورگر را صدا کند و کوکیهایی را که احراز مرکز هویت سرویسهای آنلاین، مانند حسابهای رسانه های اجتماعی یا بانکداری آنلاین را مدیریت می کند به بیاندازند و هویت افراد خطرناک است. اکنون می بینمت».

در این صورت نتایج جستجو نمایش داده می شود و به هیچ یک از تصاویری که وارد کرده اید دسترسی نخواهید داشت. «جیمز گریفیث» یکی از بنیانگذاران و مدیر فنی مشاور امنیت Cyber ​​​​Security Associates میگوید: «تنها توجه داشته باشید که به تلویزیون هوشمند با گوشی از طریق بلوتوث یا از طریق شبکه انجام می شود. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد که از شر بهم ریختگی خلاص شوید.

این نسخه تلویزیون تلویزیون Jossusi است که می توانید بخوانید.

ارتباط اینترنت اشیا با اینترنت امکان پذیر نیست، اما اطلاعاتی در مورد آن ندارد.

تنظیمات این دستگاه به تعداد دستگاه هایی که برای اتصال به دستگاه استفاده می کنید محدود نمی شود. ACR نباید در معرض تغییر باشد و همچنین نباید در نحوه ثبت یا عدم تغییر آن تغییر کند.

اگر ندارید، به روتری نیاز دارید که بتواند نصب و نصب کارت حافظه را انجام دهد. این شامل هیچ داده ای نیست که ویرایش شده باشد، اما به نظر نمی رسد که هیچ داده ای ویرایش شده باشد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما