چت روم Club House مجهز به قابلیت ضبط محتوای صوتی است

[ad_1]

این باشگاه دارای ویژگی های جدیدی مانند ویژگی “جستجوی جهانی” برای یافتن محتوای شایعات ، ویژگی “پخش مجدد” برای ضبط محتوای صوتی ، ویژگی “کلیپ” برای ایجاد فایل های محتوای صوتی قابل ضبط 30 ثانیه ای برای اشتراک گذاری و “صدای ویژه “برای همه کاربران رونمایی شد. تجربه کاربر.

قابلیت جستجوی جهانی

کاربران باشگاه خانه می توانند از این ویژگی در قسمت جستجو استفاده کنند ، علاوه بر جستجوی افراد و نام اتاق ، به راحتی محتویات اتاق چت را با کلمات کلیدی مورد علاقه خود بیابند. این ویژگی برای اولین بار در اختیار کاربران این پلتفرم قرار دارد.

جستجوی جهانی در حال حاضر برای کاربران Android و iOS در دسترس است.

قابلیت پخش مجدد

قابلیت دیگری که به زودی در نسخه غیر بتا در اختیار همه کاربران قرار می گیرد Replay نام دارد که به کاربران اجازه می دهد محتوای صوتی را در چت روم ضبط کنند.

کاربران Clubhouse می توانند محتوای صوتی اتاق چت را ضبط و بارگیری کنند. پس از ضبط محتوای صوتی ، مدیران اتاق چت می توانند گزینه های ضبط را به دلخواه خود فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی برای ضبط محتوای چت روم های عمومی طراحی شده است.

قابلیت کلیپ

ویژگی کلیپ در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است و به آنها اجازه می دهد کلیپ های 30 ثانیه ای از محتویات چت عمومی را ضبط کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای دریافت کلیپ کوتاه 30 ثانیه ای ، کاربران فقط باید روی نماد قیچی ضربه بزنند و محتوای مورد نظر را انتخاب و بارگیری کرده یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. نماد قیچی در پایین صفحه برای کاربران نمایش داده می شود.

ویژگی صوتی محلی

Clubhouse تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که همه کاربران سیستم عامل های Android و iOS از تجربه صوتی بهتری در این پلتفرم برخوردارند و در حالی که در اتاق چت هستند در اتاق کنفرانس واقعی هستند.

ویژگی های جدید می تواند بسیار مفید باشد و به نظر می رسد که کاربران از این ویژگی ها استقبال می کنند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما