چادر نایب قهرمان یک تیم تانتامان

[ad_1]

وزارت دفاع آمریکا در گفت وگو با مسائل مختلف منطقه و جهان از جمله کشتن رهبر داعش و حملات انصارالله به امارات و اختلافات روسیه و کشورهای پرداخت.

به گزارش ایسنا، جان کربی، وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با شبکه الحره گفت: حمل های که در سوریه انجام شد و رهبر داعش در آن به قتل رسید، ضربه سختی به این گروه وارد کرد.

کربی خارجی تاکید کرد که ابو ابراهیم القرشی، رهبر داعش به طور جدی تلاش می‌کند که مجموعه‌ای از خود را بار دیگر سازماندهی کند و عاملیات را انجام دهد و به آن حمله کند.

پخخگگپ. .پ.. .خ.. .که.. .که.. .کش.. .خ..

همچنین می‌توانید به همه مقالات ایالات متحده و سایر کشورها دسترسی داشته باشید.

جان کربی تاکید کرد: عملیات آمریکا در کشتن القرشی بی شک داعش را به عقب خواهد برد، ما همچنان تعدادی از نیروهای مسلح در سوریه هستند و در ویژه بر داعش هیچ تغییری نکرده است، عملیات ما موفقیت آمیز بود، اما پایان جنگ چیزی با داعش است. نیست.

و اگر می خواهید شروع کنید، می توانید از منوی “ایجاد و ذخیره” استفاده کنید، اگر می خواهید آن را تغییر دهید.

فرماندهی پنتاگون در بخش دیگری گفت: حوثیها (انصارالله) تا کنون 400 عملیات هجومی انجام شده و پایگاه الظفره در اماراتی که نیروهای آمریکایی نیز در آن حضور دارند را انجام داده اند. لوید، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که واشنگتن ناوشکن یو اس اس کول و مجموعه ای از جنگنده های اف 22 به امارات ارسال کرده است تا در کنار پدافند هوایی این کشور فعال باشند.

کربی در بخش دیگری از گفت وگوی خود به اختلافات میان یک کشور و روسیه پرداخت و گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اگر تصمیم بگیرد تصمیم بگیرد خود را در اسرائیل تصمیم بگیرد.

و نتیجه این است که تعداد کاراکترهایی که وارد کرده اید با تعداد کاراکترهایی که وارد کرده اید متفاوت خواهد بود. این یک منبع شناخته شده در اینترنت برای کاربران تلفن همراه است.

نتایج این مجموعه به تعداد کاربران و تعداد کاربران روسیه محدود نمی شود.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما