پف وروتئین طول ممر!

[ad_1]

فارو- این لیستی از موضوعاتی است که می توانید از آنها برای ایجاد انواع مختلف محتوایی که می خواهید استفاده کنید استفاده کنید و می توانید تعداد کاراکترهایی را که می خواهید استفاده کنید تغییر دهید. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید، همزمان از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری وارد کنید. اگر نمی خواهید از طرفداران این سایت باشید، می توانید آن را اجرا کنید یا خیر.

کجا میری؟ این تحقیق بر اساس نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی ارزیابی جامع میزان مصرف انرژی (CALERIE)، مطالعه کنترل شده میزان مصرف در انسانهای سالم بود. اگر می خواهید از شر درهم و برهمی خلاص شوید، باید سعی کنید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید و باید بتوانید از آن استفاده کنید. اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، باید سعی کنید در مورد آن مشکلی پیدا کنید. این لیستی از موضوعاتی است که می توانید در این بخش یا بخش بخوانید.

ویشوا دیپ دیکسیت، پروفسور آسیب شناسی، ایمونوبیولوژی و طب مقایسه ای و نویسنده ارشد این مطالعه، گفت: هدف کلی این کارآزمایی بالینی بود که ببینیم آیا مقدار مصرفی برای انسانها به همان اندازه است که برای طول عمر بیماران آزمایشگاهی مفید بود، نتیجه دارد و اگر باشد. این امکان وجود دارد که داده ها را برای استفاده توسط کاربر پیکربندی کنید یا آنها را برای استفاده توسط کاربر پیکربندی کنید. از آنجایی که تحقیقات نشان می‌دهد که چه مواردی در موشها می‌تواند تاثیر داشته باشد، می‌تواند باعث افزایش اطلاعات شود، همچنین می‌خواهد تعیین کند که چگونه می‌تواند بر روی آن تأثیر بگذارد و پاسخ ایمنی مرتبط با آن باشد.

دیکسیت که همچنین مدیر مرکز تحقیقات پیرییل است، میگوید: «ما میدانیم که دانشگاه مزمن با پایین ترین سطح انسان، محرک اصلی بسیاری از بیماری های مزمن است و تأثیر منفی بر طول عمر دارد. در حال حاضر در اینجا این سوال مطرح می‌شود که چگونه با سیستم ایمنی و متابولیک چه می‌کند و واقعاً اگر مفید باشد، چگونه می‌توانیم از مسیرهای درون‌زایی که آن را در انسان تقلید می‌کنند، بهره ببریم؟»

دیکسیت و تیمش با تجزیه و تحلیل تیموس، غدهای که بالای قلب قرار دارد و سلولهای T (نوعی گلبول سفید و بخشی نیاز از شروع سیستم ایمنی را می کند)، کردند. تعداد دفعاتی که در سال به تعداد دفعات رسیده است به دست نیامده است. در این صورت تی شرت دارای یک تی شرت با کمربند بسته خواهد بود. دیکسیت میگوید: «با افزایش سن، فقدان سلولهای T جدید را احساس می کنیم، زیرا سلولهایی که باقی مانده اند در مبارزه با پاتوژنهای جدید به اندازه کافی خوب می شوند. اگر به این موضوع علاقه دارید، لطفاً توجه داشته باشید که چندین نوع نشانک در نشانک موجود است.

برای این مطالعه، تیم تحقیقاتی از تصویربرداری مغناطیسی (MRI) برای تعیین اینکه آیا تفاوتهای عملکردی بین غدد تیموس وجود دارد که این کارها را محدود می کند و کسانی که این کار را نمی توانند وجود داشته باشند یا خیر، استفاده می کنند. آنها دریافتند که غدد تیموس در شرکت کنندگانی که دریافتی محدودی دارند، به دلیل اینکه از دو سال میزان چربی، کمتر و حجم عملکردی بیشتر است، به این معنی که سلولهای T بیشتر به ابتدای مطالعه تولید میکردند. اگر می خواهید یک تصویر جدید به یک لیست اضافه کنید، می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید یک تصویر اضافه کنید یا خیر.

دیکسیت گفت: «این حقیقت دارد که این اندام را می جوان کرد، به نظر من خیره کننده است، زیرا شواهد بسیار کمی از این گونه اتفاقات در انسان وجود دارد و بسیار هیجان انگیز است.» با این تاثیر چشمگیری بر تیموس، دیکسیت و همکارانش انتظار دارند که تاثیراتی را بر روی سلول های ایمنی تولید کند که تیموس می کند نیز بیابند، تغییراتی که ممکن است زمینه ساز محیطی را فراهم کند. اگر اینطور نیست، شاید این یک پیام متنی است که باید از آن برای حذف آن استفاده کنید. این مشاهدات محققین را ملزم به بررسی دقیق میکرد که یافتهای شگفت انگیز را نشان داد: «به نظر میرسد که این عمل واقعاً در ریزمحیط بافتی نه سلولهای T خون بوده است».

پف وروتئین طول ممر!

در سه مقطع زمانی مطالعه کردند: در ابتدای مطالعه، بعد از یک سال و بعد از دو سال. این لیستی از موضوعاتی است که می توانید در این سایت جستجو کنید، حتی اگر یکی از این کاربران را داشته باشید. و اگر می خواهید کاری در مورد آن انجام دهید، می توانید آن را بخوانید یا یادداشت کنید. در نتیجه: «اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌هایی که دارید خلاص شوید، چیز بدی است که می‌خواهید از آن خلاص شوید. این نشان داد که برخی از ژنهایی که در طول عمر در حیوانات نقش دارند، همچنین باید برای تقلید میزان مصرفی که ممکن است پاسخ متابولیک و ضد ضدی را در انسان بهبود بخشد، داشته باشد.

با درک این موضوع، ابتدا به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا هر یک از ژن هایی که در تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل خود می توانند از مواد مفیدی که می توانند از مواد مفید استفاده کنند، استفاده می کنند. این PLA2G7 است – این یک عملکرد VII VII است که می تواند برای ایجاد یک سیستم هیدرولیک استفاده شود – می توان از آن برای اتصال به یک دستگاه استفاده کرد. سیستم PLA2G7 به گونه ای طراحی شده است که فرمت متفاوتی با نام دستگاه تلفن همراه داشته باشد.

این تغییر در بیان ژن PLA2G7 در شرکت‌هایی که مصرف مصرف خود را به میزان محدودی مشاهده می‌کنند، نشان می‌دهد که می‌تواند با مواد غذایی مرتبط باشد. بهتر است بدانید که PLA2G7 باعث ایجاد برخی از مواردی می‌شود که با توجه به محدودیت‌ها مشاهده می‌شود، خیلی مهم است که در یک آزمایش آزمایشگاهی اتفاق افتاد که در موشها کاهش می‌یابد. اولگا اسپادارو، یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: «ما دریافتیم که کاهش PLA2G7 در موشها اصلی را به همراه داشت که مشابه آن چیزی بود که در مورد میزان مصرف در انسان مشاهده کنید. به طور خاص، غدد تیموس این موشها برای مدت طولانی‌تری کار می‌کردند، موشها از افزایش وزن ناشی از رژیم غذایی محافظت می‌شدند و در برابر خطرات مرتبط با افزایش سن ایمن می‌شدند.»

اتصال به یک دستگاه قابل حمل PLA2G7 با دستگاه NLRP3 امکان پذیر نیست. این سرور پیام رسان PLA2G7 دارای حافظه پیش فرض است. مشکل: «اگر می‌خواهید از نسخه PLA2G7 استفاده کنید، آن را نادیده نگیرید. شناسایی این محتویات به ما کمک می‌کند بفهمیم که سیستم متابولیک و سیستم ایمنی چگونه با یکپارچگی ارتباط برقرار می‌کند، عملکرد ایمنی را بهبود می‌بخشد، خطر را کاهش می‌دهد و به طور بالقوه حتی طول عمر سالم را افزایش می‌دهد. » او گفت، برای مثال، ممکن است PLA2G7 را دستکاری کرد و با استفاده از مقادیر بدون نیاز به کم کردن استفاده، که می تواند برای برخی افراد مضر باشد.

این یک مثال است: «اگر می خواهی از آن خلاص شوی، سعی کن از شر آن خلاص شوی و از شر آن خلاص شوی». اما CALERIE یک مطالعه بسیار کنترل‌شده است که نشان می‌دهد یک کاهش سریع، و بدون رژیم غذایی خاص، تأثیر قابل‌توجهی از نظر زیست‌شناسی و تغییر وضعیت سلامت متابولیک به سمتی است که از سلامت انسان محافظت می‌کند. » هیچ ورودی برای این انجمن یا برای هر موضوع دیگری وجود ندارد. علوم پایه مربی یک شهر است.

منبع: scitechdaily

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما