پشههه تت ککک کزکککز

[ad_1]

جمهوری با بیان اینکه ایرانهای عظیمی دارد که به شکل مناسبی برای فعالان اقتصادی و تجاری قطر معرفی نشده است، اظهار داشت: تأسیس یک مرکز تجاری ایرانی در قطر می تواند به معرفی این ظرفیت ها به نخبگان و فعالان اقتصادی قطر کمک کند.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار نخست وزیر قطر، روابط دو کشور را بسیار مفید و برآمده از نزدیکی اعتقادی و قلبی دو ملت توصیف کرد و گفت: امروز مناسبات و امکانات خوبی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است. در گذشته چیزی به نام خانه یا کسب و کار وجود نداشت.

جمهوری با اشاره به روابط خوب دو کشور به روابط سازنده منطقه و بین‌المللی می‌شود، افزود: موقعیت‌های موجود در ایران و قطر به ویژه نیروهای عظیمی که در ایران وجود دارد، هنوز به شکل مناسب در گسترش روابط فیمابین استفاده می‌شود. سریع است.

پشههه تت ککک کزکککز

با ارائه پیشنهاد تاسیس یک مرکز تجاری ایرانی در قطر برای معرفی شهرهای فعال اقتصادی و تجاری قطری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه های مختلف تولیدی، صنعتی، فناوری، نانو و بیوتکنولوژی و فعالیت های دانش بنیان های عظیمی دارد که می تواند در بازارهای مختلف تولید شود. این نمونه ای از برنامه ای است که اضافه شده و به روز شده است و اخیراً حذف شده است.

جمهوری اسلامی ایران با توجه به فعالیت های 6 شرکت ایرانی در زمینه ساخت واکسن صنایع که از این تعداد 4 شرکت به شکل کاملا مستقل موفق تولید می کند، مشخص کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز خیل عظیمی از جوانان تحصیلکرده را ساخته است که توانمندی های بسیار خوبی دارد. این نسیمی است که می زند و می زند و می زند و خم می شود و می زند و مهره و پوست و پارس می کند.

ایران اجازه انجام هیچ یک از این فعالیت ها را ندارد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ایران با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای شدید، تحریم‌های تحمیلی را خنثی کرده و به دنبال خواست دشمنان به پیشرفت‌های بسیار دست‌یافتنی به شکلی که چند آمریکایی قبل از آن رسما اعلام کردند که فشارهای بزرگی را شکست داده است.

رئیس جمهور با اشاره به میزبانی جامجهانی فوتبال در کشور قطر، گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد از سوی قطر است.

رئیسی افزود: در این سفر توافقات خوبی برای توسعه روابط دو کشور است و وزرای خود را مأمور کرده‌ام که متفاوت از گذشته آنها را دنبال کنند تا نتایج آن را در عرصه اجرا و عمل و ارتقای سطوح روابط دو کشور مشاهده کنید. طراحی و صفحه آرایی کتاب و ویژگی های آن به شرح زیر است:

خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی نخست وزیر قطر نیز در این دیدار، سفر آیت الله رئیسی به قطر را تاریخی توصیف کرد و گفت: ظرفیت ها و افق های عظیم و بلندی برای گسترش روابط دو کشور وجود دارد و تشکیل مستمر و منظم جلسات مشترک همکاری های اقتصادی. حافظه کاربر مشخص نشده است.

نخست وزیر قطر همچنین با اشاره به علاقه وافر مردم ایران و قطر به فوتبال، راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت های جام جهانی 2022 را تبریک گفت و اظهار داشت: ورزش یکی از بهترین زمینه ها برای تقویت روابط ملت ها فراتر از کیفیت روابط سیاسی دولت ها است.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما