ویژگی های جدید آیفون SE 2022 را آشکار می کند

[ad_1]

در رفتن انتظار می رود اپل در ماه مارس از آیفون های مدل SE خود رونمایی کند.

به گزارش فرارو، اپل در حال ساخت یک آیفون مقرون به صرفه به شکل آیفون SE است. این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسل سوم مدل است. قبل از رسمی شدن دستگاه، برخی از ویژگی ها و ویژگی های این گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

اکنون، یک گزارش جدید ادعا می کند که آیفون SE آینده اپل، که گفته می شود با اتصال 5G عرضه می شود، ممکن است به طور رسمی در رویداد اپل در ماه مارس یا آوریل 2022 رونمایی شود.
به گفته مارک گورمن از روزنامه بلومبرگ رسانه Power On، انتظار می رود اپل اولین رویداد بزرگ خود را در ماه مارس یا آوریل امسال برگزار کند و این رویداد به معنای واقعی کلمه مانند رویدادهای قبلی برگزار می شود.

این گزارش حاکی از آن است که آیفون SE جدید توسط غول های فناوری آمریکایی در رویدادی پیش رو رونمایی خواهد شد و ظاهرا این رویداد بر روی این گوشی متمرکز خواهد بود. اپل سابقه طولانی در عرضه محصولات جدید در رویدادهای ماه مارس یا آوریل دارد، بنابراین احتمال وقوع این رویداد وجود دارد.

افشای ویژگی های مقرون به صرفه Apple iPhone SE 2022
طبق گزارش ها و افشاگری های قبلی، طراحی آیفون SE 2022 مشابه مدل فعلی خواهد بود، اما با سطح امکانات بالاتری وارد بازار خواهد شد. این گوشی ظاهری شبیه به آیفون 8 خواهد داشت، اما از نظر داخلی نسبت به مدل های قبلی پیشرفت هایی داشته است.

انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Retina HD LCD و دکمه هوم با حسگر اثر انگشت باشد. این گوشی احتمالاً جدیدترین گوشی هوشمند اپل است که دارای صفحه نمایش LCD و دکمه هوم است.

این گوشی از پردازنده A15 خود اپل با 3 گیگابایت رم استفاده می کند. انتظار می رود نسخه پلاس این گوشی عرضه شود که از 4 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. این چیپست از اتصال 5G نیز پشتیبانی می کند. پنل پشتی دستگاه تنها یک دوربین دارد که یک سنسور 12 مگاپیکسلی با ویژگی های عکاسی پیشرفته خواهد بود.

طبق آخرین تخمین‌های JPMorgan، آیفون SE آینده می‌تواند تقریباً ۱.۴ میلیارد کاربر گوشی‌های اندرویدی رده پایین تا میان‌رده و همچنین ۳۰۰ میلیون کاربر قبلی آیفون را جذب کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما