(ویدئو) ایران خلاصه 1-0 عراق؛ سفر بدون دردسر به قطر

[ad_1]

تیم های ایران و عراق از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه عضدی تهران و در حضور 10 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند. تیم ایران با نتیجه یک بر یک به جام جهانی 2022 صعود کرد. 0 پیروزی. .

مهدی Tarmi تنها هدف ایران در دقیقه 48 به ثمر رساند به گوش دادن به Skotic، که گفت “عقب بر گردیم در تیم و کار انجام می شود”. این ششمین دوره حضور ایران در جام جهانی است.

نیمه اول

دقیقه 1: اشتباه بازیکنان دفاعی ایران در جزوه توپ، توپ را برای رسیدن به عراق در نزدیکی پندنل تیم ما ساخت. تحویل زمین حسن Motrook به 18th RehaZ ایران رسید، جایی که Shoja Shalilza توپ، و پس از Lanning Ayman حسین توپ از پسوند بیرون آمد.

Minute 6: علی گلزادا توپ را به Amausapakan در پندنل عراق نقل مکان کرد، اما شاعر نروپکان توسط فهد طالب، به دست آمد.

دقیقه 8: اولین خطر جدی از دو تیم در هدف های یکدیگر، توسط تیم عراق در سمت راست زمین فرستاده شد. این ارسال روی سر ایمن حسین در حالی بود که عبدزاده به خوبی توپ را روی خط دروازه ایران مهار کرد.

دقیقه 9: در شرایطی که مشخص بود مهدی طارمی در موقعیت بیرونی قرار دارد، سامان کودوس ارسالی عمیق به طارمی داد و مهاجم ایرانی پورتو نیز توپ را به تور دروازه عراق گرفت. با این حال، با توجه به تبادل آفساید به تعویق افتاد.

دقیقه 11: یک مته زیبا از Alirseza Jehamount به صفحه دانشجویان Jelico Petrovich پس از ضربه زدن به سپر عراق ضربه زد.

دقیقه 25: حمله دوربرد Jahanbahash توسط فهد طالب مدافع عراقی مسدود شده است. توپ پرش مهدی Tarmi، که او نیز مسدود یک ضربه Tarmi. چند ثانیه بعد ترمال توپ را در پشت محوطه جریمه عراق دریافت کرد و تحویل زیبای امیری گرفت و موقعیت دست را گرفت و با ضربه سر امیری با واکنش بیشتر دروازه بان عراقی از صندوق خارج شد.

دقیقه 29: تحویل علی گلزادادا در 18 سالگی عراق به جهات رسید و شات او منجر به پاسخ ناقص فهد طالب شد. سپس Sadge of Moharmemi فرصتی برای استفاده از بازپرداخت را داشت، که در زمان دفاع از عراق دفاع کرد و از اولین دروازه ایران جلوگیری کرد.

دقیقه 33: حرارت حذف Lg’hanbhs خارج از محوطه جریمه که محمد علی نقض عراق کاپیتان ایران. در این زمان بود که این خطا به نظر میرسد که در محوطه جریمه از رقیب ایران رخ داده است. Kolizadh پشت پرتاب خطا در هنگام ضربه سر راست بر عراق رفت.

دقیقه 35: حرکت نفوذی از جانمونت به حمله به طرفداران ایرانی وعده داده شد، اما کاپیتان ایران به طور تصادفی توسط سعد عبدالمامیر دستگیر شد و سپر عراق یک کارت زرد را جذب کرد.

دقیقه 38: حذف عمق فوق العاده Zahler به Polisda در برابر پس زمینه غفلت مدافعان عراقی رسید، اما جریان او در صندوق فهد طالب.

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی العماری پشت محوطه جریمه به دست عبدزاده ایرانی افتاد.

نیمه دوم

48 دقیقه: عمق تحویل G’hanbhs توسط ترمز احمد ابراهیم همراه بود به حرارت مهدی داد توپ. Thermi از یک در یک با فهد طالب رفت و از دروازه عراق برای بازگشت با شکوه به تیم ایران در دقیقه 51 باز: در حالی که سعید Azatulhi گذشت، بشار راسن یک اشتباه و او یک کارت زرد از دریافت کردند. قاضی.

57 دقیقه: تحویل عمیق Julizade به Tarmi نادرست بود و Jahbash گل توپ. شات های زیبا از دروازه G’hnbhs عراق است.

دقیقه 59: ایران روابط حمله دیگر در دستور کار مطرح کرده اند. رمز عبور پیش از محوطه جریمه Kolizadh عراق رسیده Samana در قدوس پس حرارتی شروع به پریدن از توپ. اما ضربه آهسته از هافبک برنتفورد بود راه خود را به سمت دروازه را پیدا کند و به اوت رفت.

دقیقه 62: مته آکروباتیک غفلت Kodos در عرض دقیق حرارتی از دروازه های عراق در تفسیر عبور کرد.

دقیقه 68: عرض جوهمه از گوشه ای که در سرتاسر کنعانیت ها فرود آمد، زمانی که توپ عنوان محافظ ایران از دروازه عراق بیرون آمد.

70 دقیقه: توپ ایمن حسین می افتد در پشت توسعه ایران به دست امیر Abdzadh.

دقیقه 72: تحویل رو به جلو Muhari به دروازه های عراق پس از Lanning Goliesda آمد، اما دروازه به دلیل حضور Goliesada در مربع رد صلاحیت شد.

دقیقه 78: شات قدرتمند Aiman ​​Hussein در ماه اوت از هدف ایران گذشته بود.

ترکیب ایران: امیر Abdzada، شجاع Khalilzada، محمد حسین Kannisadgan، امید Norafkan، Sadj MUHARRAMI، سعید Aztollahi (87 – کمال Kamiabinya) و Hahid امیری، علی Gulizada، سامان Kudus (78 – میلاد سرلک)، Taherza 2 Jahanbach.

ترکیب عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار حسن رعد (82 – زیدان اقبال)، فرانسیس پیترز، سعد عبدالامیر، محمد علی عبود، امیر آل آماری (58 – حسن عبدالکریم)، احمد فرحان (74 – مهند سی ‘سپس )، بشار راسن (57 – علی الزبیدی) و ایمن حسین (82 – علا عباس).

قاضی: کریستوفر جیمز ضرب و شتم

که در

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما