(ویدئو) اعتراض شدید به جشنواره فیلم فجر و حمایت جواد عزتی

[ad_1]

همایش فیلم «مرد بازنده» در حالی به میزبانی عکاسان خبری برگزار شد که بسیاری از شرکت کنندگان نگران شیوع ویروس کرونا در سالن بودند.

به گزارش ایسنا، عصر دوشنبه 11 بهمن ماه پس از نمایش فیلم جدید محمدحسین در اولین روز جشنواره که با حضور گسترده مخاطبان برگزار شد، نشست خبری با حضور تنی چند از بازیگران در سالن سعدی برگزار شد. اعتراض به شرایط موجود در سالن

مهدویان درباره شخصیت رسول در فیلمش با بازی جواد عزتی گفت: فیلم دنیای محدودی دارد و قصد توضیح بیشتر در مورد شخصیت های خارج از فیلم را ندارم و هر آنچه به دست می آید بر عهده مخاطب است.

وی همچنین در خصوص آماده سازی قسمت های بعدی این فیلم افزود: فکر نمی کنم قسمت دوم این فیلم را انجام دهم و الان هم قصد انجام آن را ندارم. جواد عزتی به این دلیل انتخاب شد که او یک ستاره بی نظیر سینماست و می تواند هر نقشی را بازی کند.

او درباره تعدد فیلم هایش گفت: من همیشه چندین پروژه را همزمان انجام می دهم. من آنقدر پیشنهاد می گیرم که گاهی اوقات به ذهنم نمی رسد. گاهی اوقات برخی از فیلمسازان زمان یا پیشنهادهای بیشتری دارند.

جواد عزتی نیز در بخشی از سخنان خود درباره شرایط فعلی سالن کنفرانس گفت: از طرف خودم بابت کمبود جا عذرخواهی می کنم. من معمولا نقد نمی کنم و هیچ بازیگری بر دیگری برتری ندارد و اگر نقد زیاد است اعضای جشنواره فکر کنند و بابت فضا و زمان کمی که برای عکاسی گذاشته شده عذرخواهی می کنم.

جواد عزتی، رنه آزادیبار، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی از جمله بازیگران فیلم «مرد بازنده» هستند.

آنهیتا دراگی در این نشست در پاسخ به سوالی درباره کوتاه بودن نقشش در این فیلم گفت: نقش بار خوبی بود و در پایان فیلم همه فکر می کردند شاید شخصیت من یک قاتل است و من معمایی نقش را دوست دارم. “

جواد عزتی درباره بازی در این فیلم بیشتر توضیح داد: وقتی شخصیتی در سن و سالش بازی نمی کند، نقش سخت می شود. مهدویان دو سال از نظر شخصیت پردازی این فیلم را در ذهن خود پرورش داد و وقتی این نقش به من پیشنهاد شد تعجب کردم. چون بارها درباره این فیلمنامه با او صحبت کردم.

مهدویان در پاسخ به سوالی درباره شباهت این فیلم به سریال «زخم کار» گفت: ما پتانسیل این را داریم که تغییرات لازم را ایجاد کنیم. آزادیور و غزه در این فیلم شخصیت های متفاوتی دارند و این را می توان حتی در صحنه های رو در رو هم دید.

بابک کریمی دیگر بازیگر این فیلم نیز در سخنانی گفت: ماهیویان کنترل بالایی بر حس تصویر دارد. من دوست دارم با غزه کار کنم. من 9 سال پیش در تئاتر بودم و می خواستم بدانم بازیگر اصلی تئاتر کجاست اما بعد با جواد عزتی آشنا شدم. آرایش عزتی پنج ساعت در روز ادامه داشت. بازی فقط فرش قرمز و دوربین نیست و این سختی ها را باید دید.

محمدحسین مهدویان، امیر بنان و کامران حجازی، جواد عزتی، رعنا آزادی بار، شبانم قربانی، مهدی زمین فردز، آنهیتا درگاهی، بابک کریمی، مجید نوروزی، سجاد بابایی، سجاد فهلوان‌زادی (اداره)، بهروز (کارگردان فیلم) ادی بهروز، طراح صحنه تاری) از جمله بازیگران «مرد بازنده» بودند که در این نشست حضور داشتند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما