وعده بزرگ کومان پس از شکست بارسا مقابل اتلتیکو

[ad_1]

کد خبر: 1783335/29

زمان: 01:07
1400/07/11

هدیه: 4،454

پیروزی در ال کلاسیکو

رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا وعده داده است که پس از استراحت در سه بازی خانگی خود در لالیگا و لیگ قهرمانان پیروز شود. یکی از این بازی ها برابر رئال مادرید (2 نوامبر) است.

به گزارش “ورزش 3” ، بارسلونا باید سه روز پس از شکست 3 بر صفر مقابل بنفیکا با شکست دیگری روبرو شد. آبی اناری از هفته هشتم لیگ میهمان اتلتیکو بوده و با دو گل شکست خورده است. توماس لامار و لوئیس سوارز برای میزبان گلزنی کردند تا اولین شکست بارسلونا در فصل جاری در لالیگا رقم بخورد.

رونالد کامن ، که آینده نامشخصی در Bar सा a دارد ، در پایان بازی گفت“من از نتیجه راضی هستم و فکر می کنم ما در برهه ای از بازی بهترین بودیم. ما به ویژه در گل اول اتلتیکو اشتباه کردیم. قبل از بازی به بازیکنانم توضیح دادم که چگونه دفاع کنند. من در وسط زمین گفتم ، بازیکنی که توپ را دارد باید تعقیب شود و ما نباید او را به عمق برسانیم ، اما ما در این زمینه اشتباه کردیم.

عقب افتادن 1-0 در اتلتیکو سخت بود. می توانستیم گاهی حریف را شکست دهیم اما چرا گلزنی در دقایق پایانی نیمه اول دشوار بود. شکست 2 بر صفر نیمه اول اتلتیکو نیز کار را دشوارتر می کند. کوتینیو در نیمه دوم شانس زیادی برای گلزنی داشت که این فرصت را از دست داد. متأسفانه ما هنوز در تکمیل آن بی پروا بودیم. “

کومان در ادامه گفت:“ما موقعیت های زیادی برای گلزنی نداشتیم و همه می دانند که گل زدن به تیمی مانند اتلتیکو آسان نیست. برای پیروزی در اتلتیکو ، باید خیلی بهتر از این بازی کنید ، به ویژه در وسط زمین که قدرت دارند. “ما می خواستیم بازی را بیشتر باز کنیم ، اما نتوانستیم.”

با خوان لاپورتا صحبت کنید:“ما دیشب تلفنی صحبت کردیم و همه چیز خوب بود. امروز صبح در مورد وضعیت تیم نیز صحبت کردیم.” حداقل ما در این زمینه شفافیت داریم. “

لاپورتا بعدازظهر اصرار داشت که حتی اگر کومان در اتلتیکو شکست بخورد ، او حذف نمی شود. هلندی وقتی از او پرسیده شد که آیا بهتر است رئیس از او حمایت کند ، گفت: “ ممکن بود اتفاق بیفتد ، اما در هر صورت ، ما باید حرف های او و آرامشی که امروز به ما داد را به خاطر بسپاریم. در Bar सा a ، نتایج همیشه تعیین کننده هستند. بعد از روز فیفا ، سه بازی خانگی داریم و می خواهیم همه آنها را ببریم. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم. “

لازم به ذکر است که دو بازی بعدی بارسا در لالیگا برابر والنسیا و رئال مادرید است. بارسلونا در لیگ قهرمانان نیز میزبان دینامو کیف است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما