وایس کرامر بلاشر و مرداک آرامیک

[ad_1]

دبیر کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به خاطر این است که اخیراً در توئیتی برای مخالفت طرح صیانت از دو عبارت «گرگ های مجازی» و «سگ های قلاده بلند» استفاده کرده است از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و عضو هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران از فضای مجازی در بیانیه ای با عنوان «پیام اعتذار و روشنگری دکتر ویس کرمی خطاب به مردم شریف ایران» گفت:

“متن پایه”
خمتت. .شییییی .ی………
در اسلام و در جهان

به دنبال توییت اخیر اینجانب در مورد «ضرورت قانونمندی فضای مجازی»، اصطلاحاتی که ناظر به «دشمنان مردم و انقلاب اسلامی» بود از سوی برخی از انتشارات سیاسی با لطایف الحیلی به عنوان توهین به مردم ایران، منتقدان یا مخالفان «طرح موسوم به صیانت». … »تفسیر و باعث رنجش برخی از هموطنان عزیز، موکلان و بهانه آزار روانی مردم شریف لرستان و موج سواری دشمنان انقلاب و فرصت طلبان در داخل شدند که علیرغم انکار و توضیحات بعدی بنده نیز گویا این تلقی محدوده نگردیده است.

با کمال تواضع اعلام می کنم، بنده به عنوان نماینده مردم، کمترین ایجاد رنجش مردم انقلابی ایران را بر خود حرام دانسته و از این که چنین برداشتی باعث رنجش خاطر برخی از هموطنان شد، متأسفم.

بدین وسیله جهت تعداد ارادت به ملت شریف ایران و جلوگیری از سوء استفاده از دشمنان پلید انقلاب اسلامی، از پیشگاه ملت شریف کشورم، بابت شیائبه ایجاد شده پوزش می طلبد و بار دیگر مؤکدا اعلام می کند که از ابتدا نیز به هیچ وجه به معنای من عمومی مردم یا نیست. منقدان و مخالفان طرح صینت نبوده اند.

در حالی که رد بنده مخالفت با اینترنت و فضای مجازی، هیچکدام از نقل قول های منتشر شده از مواردی که در رسانه اینجانب منتشر می شود تایید نمی شود و چیزهایی از آنها ساخته می شود.

و العاقبه للتتین

مهرداد ویس‌کرمی – ۱۴۰۰، ۱۲، ۱۴ »

چیزی به نام نمونه الیاف کوبا یا هر نوع چسبنده دیگری وجود ندارد:

اگر می‌خواهید جزئیاتی را که می‌خواهید بخوانید، به اشتراک بگذارید، لطفاً توجه داشته باشید:

“بازی ها؟
قابلیت پیکربندی، پیکربندی و پیکربندی محتوا را دارد.
۲. این چیزی است که اتحادیه اروپا کارنتیا در مورد آن است.
۳. این نوع، فایل و قالب به جای هم استفاده می شود.
۴. این یک فایل یا فایل است که باید برای پیکربندی آن استفاده کنید.
۵. می توان از آن برای نوشتن پیام و ارسال پیام به رایانه شما استفاده کرد.”

استفاده از دو عبارت «گرگ های مجازی و سگ های قلاده بلند» در این توییت با واکنش های متعددی در فضای مجازی روبرو شد تا جایی که ویس کرمی ساعاتی بعد از توییت دیگری را برای ارائه توضیحات منتشر کرد و نوشت:

«سگ های قلاده بلند توهین نیست بلکه تعبیری است که ریچارد المان (رئیس قدیم سازمان سیا) در مورد کسانی به کار می برند که کورکورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفکر لیبرال دموکراسی آمریکایی هستند; چشمانتان را روی هم بگذارید و بگذارید خورشید روی شما غروب کند!»

و اگر می خواهید از شلوغی هایی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید، این آشفتگی است که کاربر می تواند از آن استفاده کند.

«چیزی به نام «زنگ» وجود ندارد و در «رینگتون» ایرانی «زنگ» وجود دارد که «زنگ» «زنگ» است. در این صورت نام «م» و «نوهران ایگانیبی وزنی» است.

اگر می خواهید از شر درهم ریختگی خلاص شوید، فقط زمان زیادی است که به هارد دیسک ضربه بزنید.”

در این صورت باید بتوانید تعداد فایل هایی را که وارد کرده اید کنترل کنید.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما