هواوی میت بوک از نسل جدید لپ تاپ ها رونمایی کرد

[ad_1]

در رفتن علاوه بر گوشی‌های هوشمند، شرکت چینی هوآوی یک سری لپ‌تاپ‌های پیشرو با نام تجاری MateBook ارائه می‌کند. از زمانی که ایالات متحده محدودیت هایی را بر هواوی اعمال کرد، این شرکت تمرکز خود را از گوشی های هوشمند به سایر لوازم الکترونیکی مصرفی از جمله لپ تاپ ها و پوشیدنی ها معطوف کرد.

به گزارش فرارو، شرکت چینی هوآوی اکنون اعلام کرده است که آماده عرضه نسل بعدی لپ تاپ های سری MateBook خود در بازار داخلی چین است. این شرکت تایید کرده است که این رویداد در تاریخ 23 دسامبر (2 دسامبر) در چین برگزار می شود.

هواوی میت بوک از نسل جدید لپ تاپ ها رونمایی کرد
هواوی با اعلام این خبر، سه تیزر پوستری مختلف را به اشتراک گذاشته است که ویژگی های دستگاه آینده را توضیح می دهد. یکی از پوسترها امکان کنترل آسان عملکردها را با تشخیص حرکات هوا از طریق دوربین جلو تشخیص می دهد.

در پوستری دیگر به ویژگی همکاری چند صفحه ای در محصولات مختلف این برند از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، مانیتورها و موارد دیگر اشاره شده است. پوستر سوم در مورد سازگاری دو پلتفرم اکولوژیکی مختلف به عنوان مثال ویندوز و اندروید در دستگاه ها است.

گفته می شود این شرکت از فناوری اولتراسوند برای راه اندازی توانایی خود در تشخیص و کنترل حرکات غیر تماسی استفاده می کند. این همان فناوری است که در صنایع پیشرفته مانند پزشکی، نیمه هادی ها، هوافضا و غیره استفاده می شود. فناوری تشخیص حرکت می تواند آغاز راهی برای رایانه ها برای درک زبان بدن انسان باشد. بنابراین، این فناوری می تواند آغازی برای یک ارتباط کامل تر و سریع تر بین ماشین و انسان باشد. تعاملاتی که تاکنون با رابط کاربری متن اصلی یا رابط کاربری گرافیکی (GUI) انجام شده است به ورودی های صفحه کلید و ماوس محدود می شود.

هواوی میت بوک از نسل جدید لپ تاپ ها رونمایی کرد
هواوی تاکنون نام محصول یا خط تولیدی را که در تاریخ 23 دسامبر (2 دسامبر) در چین عرضه می شود، اعلام نکرده است. با این حال، با توجه به معرفی تدریجی ویژگی های دستگاه توسط هواوی، انتظار داریم در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری فاش شود.

ماه گذشته، این شرکت چینی Huawei MateBook E 2-in-1 را معرفی کرد و اولین لپ‌تاپ هیبریدی این برند را به نمایش گذاشت. لپ تاپ های هیبریدی یا دو در یک دستگاه هایی هستند که هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت قابل استفاده هستند. این لپ تاپ در چین با قیمت پایه 5999 یوان یعنی حدود 942 دلار موجود است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما