هشدار در حال حاضر درباره ریپورتاژ چه کاری می توانید انجام دهید

احتمالا اگر از سئوکاران مختلف، پلت فرم های ریپورتاژ و … احتمالا این دوستان موضوع را به این خاطر که لینک های سایت های خود را به شما بفروشند یا با چند ترفند ساده مثل لینک های انبوه، مطلب شما را در گوگل (حتی به صورت موقت!) بالا بیاورند و از شما هزینه هنگفتی دریافت کنند، این حرف را می زنند. ، لینک های مندرج در پورتاژ ها به دلیل طبیعی بودن ان میتواند تاثیر شگرفی را در بهبود سئوئ و ارتقا رتبه سایت شما بگذارد. یکی از مزایای دیگر ریپورتاژ آگهی بهبود وضعیت رتبه سایت در گوگل میباشد. بهبود رتبه گوگل تاثیر مستقیمی در افزایش آمار بازدید سایت دارد یعنی هر چه رتبه سایت در گوگل بهتر باشد افراد بیشتری برای بازدید به سایت مراجعه خواهند کرد. در حقیقت، در رپورتاژ خبری شما از اعتبار و مطرح بودن یک سایت یا رسانه استفاده میکنید تا خوانندهها و مخاطبان شما به رپرتاژ شما جذبشده و آن را مطالعه کنند. استفاده از کلمات و جملاتی که مخاطب را اغوا کند بسیار مناسب خواهد بود که البته نباید بکار بردن آنها باعث عدم صداقت شود.

امروزه سایتهای بسیاری برای بالا بردن آمار بازدید خود اقدام به استفاده از این روش میکنند که نتیجه آن بسیار قابل قبول و مطلوب میباشد. افزایش اطلاعات یکی از مواردی میباشد که مخاطب پس از خواندن متن ریپورتاژ به آن دست پیدا خواهد کرد. نکته مهم در مورد نوشتن متن ریپورتاژ آگهی این است که شروع متن باید بسیار محکم و پر انرژی آغاز شده تا مخاطب از همان ابتدا علاقهمند به خواندن آن شود. در نتیجه میتواند شما را به کاربران آن سایت معرفی کند. وجود متن ریپورتاژ در سایتهای بزرگ و معتبر علاوه بر افزایش بازدید میتواند باعث شناخته شدن برند مورد نظر شود که این عمل در طولانی مدت بسیار برای کسب و کار مفید خواهد بود. ضمنا دقت کنید راه ساده تر این است که به سایت تسمینو (کلیک کنید) مراجعه کنید، یک اکانت کاربری بسازید و به راحتی در همه این سایت ها فقط با چند کلیک ساده و بدون نیاز به تماس با هر سایت به صورت جداگانه و با قیمت 30 درصد کمتر، ریپورتاژ بگیرید. از دیگر نکات قابل توجه در هنگام نوشتن متن ریپورتاژ استفاده از جملات و کلمات ساده و تا حد ممکن کوتاه میباشد.

وب سایت کلیک: در زمینه تکنولوژی یکی از بهترین ها برای قرار دادن ریپورتاژ شماست. معمولا قرار دادن متن ریپورتاژ در سایتهای پر بازدید و خبری میتواند باعث رسیدن به این هدف شود. تهیه این رپرتاژ آگهی به این شکل است که یک گزارش بیطرفانه برای نشان دادن و انتقال برند یا معرفی محصولات به یک رسانه (وبسایت، شبکههای مجازی و تلویزیونی و یا مجلات) ارائه میشود مدیر تبلیغات منبع، در ازای این رپورتاژ و گزارشات مبلغی را از شرکت دریافت میکند. یعنی مثلا لینک سایت شما در فوتر قرار خواهد گرفت و در تمامی صفحات سایت مورد نظر نمایش داده میشود. کافی ست نام سایت مدنظر که می خواهید از انها ریپورتاژ یا بک لینک خریداری کنید را در قسمت جستجو وارد کنید تا بهترین سایت هایی که به آنها لینک داده اند را برای شما نمایش دهد. کافی ست در سایت هایی ریپورتاژ درج کنید که رتبه الکسای بالایی دارند (که لیست شان در اینجا هست) و همزمان ریپورتاژ شما را در صفحه اصلی شان نیز نمایش می دهند. با خرید گزارش، مقاله شما در وب سایت تبلیغ کننده باقی می ماند و نیازی به پرداخت هزینه تمدید پیوند ندارید. مخاطبان وب سایت های قدیمی تر معمولا وفادار تر هستند و جذب آن ها به وب سایت شما هزینه بردارتر است.

در شرایط فعلی دنیای تبلیغات دیجیتال کنونی، که کاربران اینترنت به نحوی غیر تعمدی نسبت به تبلیغات گارد میگیرند، استفاده از رپورتاژ آگهی و درج متن های تبلیغاتی در سایت ها به گونه ای که کاربر در هنگام مشاهده و مطالعه آن متوجه تبلیغاتی بودن متن نشود، یکی از بهترین روش های پر بازده و پرکاربرد است که بسیاری از شرکت ها و برند های بزرگ دنیا از این نوع تبلیغات در راستای منافع و اهداف خود بهره میگیرند. بله پلتفرمهای مختلفی در زمینه رپورتاژ آگهی تو ایران فعالیت میکنن. به راحتی میتوانید در سایت رایا مارکتینگ ثبت نام کنید و سفارش رپورتاژ آگهی ثبت نمایید. یکی از نکات مهمی که در زمان انتشار متن نباید از یاد برد استفاده از سایتهایی بوده که از لحاظ موضوعی بسیار نزدیک به متن ریپورتاژ مورد نظر میباشند. قرار گرفتن لینک وب سایت مورد نظر در یک سایت پر بازدید میتواند باعث اعتبار بیشتر وب سایت در گوگل شود.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما