مشاوره کنکور تجربی و برنامه ریزی خصوصی کنکور تجربی (دکترآینده) & آمـوتـِک

کتابهای تست برای یادگیری چندان مناسب نیستند و استفاده از آنها برای یادگیری چندان توصیه نمیشود. دورهٔ دوساله بعد از کارشناسی است و پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی انجام میشود. بچه ها اولین کاری که انجام بدهید این باشد که عامل مزاحم رو از خودتون دور کنید به عنوان مثال همین گوشی های همراه سعی کنید محدودش کنید به آخر شب و یا آخر هفته ها و با خودتون قرار بزارید که اگر سه ساعت مفید درس نخوندم حق ندارم از گوشی استفاده کنم. دانش آموزان فکر می کنند هرچه ساعات بیشتری را درس بخوانند مطالب بیشتری را یاد می گیرند، اما باید این نکته را عرض نمود که ساعت مطالعه بالا مطلوب نیست، بلکه انجام صحیح و به اندازه آن سودمندتر است؛ مشاورین برتر به جای اینکه ساعاتی را برای دانش آموز مشخص کنند و به او بگویند از ساعت ۸ تا ۱۰ فلان درس را بخوان، از وی می خواهند تا در روزهای مشخص شده تعداد صفحات حداقلی از دروس را بخوانند. تماس تلفنی هفتگی : مشاور شما هفته ای 2 – 3 بار بهتون زنگ میزنه و نکات طلایی مشاوره ای رو بهتون یاد میده.

بهترین مشاور کنکور تبریز

دانش آموزانی که هنگامی که سر کلاس درس هستند، احساس نگرانی و بی قراری زیادی دارند و این باعث میشه نتونند خوب به صحبت های معلمشون گوش بدن و مطالب درسی رو یاد بگیرند. یا مثلاً خواهرش از چشمش بیفته یا هر چیزی که باعث می شه من خوش اخلاق ترین و بهترین و کاملترین زن زندگیش باشم نه خواهرش. ۳- بهترین مشاور کنکور ایران و برترین مشاور کنکور در تهران و بهترین مشاور کنکور تجربی در مصاحبه با ما ، بهترین تایم برای مطالعه دروس را یک ساعت و نیم الی دو ساعت در روز می دانستند ،یعنی شما هر یک ساعت و نیم یکبار یا هر دو ساعت یک بار ، عنوان درسی مطالعاتی خود را باید عوض کنید و به سراغ درس دیگری بروید، مثلاً اگر فیزیک را دوساعت می خوانید پس از دوساعت، مطالعه فیزیک را متوقف کنید و به سراغ مطالعه درس دیگری بروید، همچنین بهتر است برای یک مطالعه موثر و موفق دروس اختصاصی و عمومی را متناوباً مطالعه کنید، مثلاً ابتدا فیزیک بخوانید سپس عربی بخوانید سپس دوباره یک درس اختصاصی مثل شیمی را بخوانید دوباره یک درس عمومی مانند دین و زندگی را مطالعه کنید تا علاوه بر تنوع مطالعاتی، مغز و ذهن شما نیز آمادگی کافی برای سوئیچ کردن روی درس های مختلف را پیدا کند ۴- در مصاحبه با بهترین مشاوره کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی (زیرچشمی نگاه کردن در این بچه ها) و بهترین مشاور کنکور در تهران در خصوص روش های تستی و تشریحی و تفاوت آنها و فی سوال پرسیدیم پاسخهای جالبی را از ایشان دریافت کردیم ،برترین مشاوران کنکور ایران معتقدند بهترین منبع و اولین منبع مطالعاتی برای دانش آموزان جزوات دبیران مرجع و برتر ایران است .

این ها همگی سوالات فراوانی هستند که همه شما داوطلبان کنکور و دانش آموزان در ذهن خود حتی به مدت کوتاهی به آن ها فکر کرده اید. مثل پول. خیلی ها فکر می کنند هزینه کردن برای داشتن یک مشاور بی فایده و هدر دادن پول است. برای رشته های خاص ما موسسات بالا را انتخاب می کنیم اما اگر باز هم تردید دارید موسسه گزینه دو را نیز به صورت کلی برای همه رشته ها و برای کنکور کارشناسی به عنوان یکی از بهترین ها انتخاب می کنیم. سلام سحر جون خیلی خوشحالم باهات اشنا شدم عزیزم همه این چیزایی که میگی رو منم تجربه کردم چون جاری منم دقیقا همین خصوصیات رو داره ولی من هیچ وقت جلوش ساکت نمیمونم دوستم باید سکوت نکنی در برابر این جور آدما در مورد مراسم یلدا باید همون موقع که برنامه رو داشتن عوض میکردن دلایل رو توضیح میدادی و قانعشون میکردی و میگفتی اگه جاریم من براش خیلی مهم بودم اول از همه حاضر میشد تو مهمونی من اون به من اهمیت نمیده پس چرا من باید به اون اهمیت بدم سلام سحر عزیز .

جنگ عروس و مادرشوهری در بسیاری از حکایتها و افسانهها روایت شده و حتی برخی از روانشناسان هم میگویند رقابت دو زن بر سر تصاحب محبت یک مرد، حاصلی جز در گرفتن چنین جنگی ندارد اما با وجود همه اینها، به شما توصیه میکنیم قبل از روبهرو شدن با مادر همسرتان ذهنتان راحسابی شستوشو دهید و همه باورهای قدیمی را دور بریزید. آیا کسی که تاکنون حتی یک بار در طول استخر شنا نکرده می تواند مربی شنای خوبی برای شما باشد؟ وی نقش و حمایت خانواده و زحمات دبیران و مدیران مدرسه اش را در موفقیت خود تاثیرگذار ذکر کرد و گفت: در طول دوران تحصیل همیشه بر اساس برنامهریزی و مداوم به درس و تحصیل توجه داشته ام. دسته اول مشاوران به صورت تخصصی در خصوص مشاوره تحصیل کرده و صد البته با دروس دانشگاهی، سوالات و نیازهای دانش آموزان آشنا هستند. آقای وحید بنی عامریان فارغ التحصیل دانشگاه خواجه نصیر، مشاور پر انرژی و جوان حرف آخری با پنج سال سابقه مشاوره تحصیلی که دانش آموزان موفق زیادی داشتند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما