محبوب ترین ارز دیجیتال

Pallet Jack - Tutorial Includedنمونه‌هایی از برنامه‌هایی که قابل ترجمه نیستند عبارتند از Wix Bookings، Wix Forum، Wix Gift Cards، Wix Photo Albums، Wix Restaurants، Wix Site Search و Wix Music Player. صادرات محصولات نیز در Squarespace به اندازه کافی ساده است، اگرچه کالاهای دیجیتال را نمی توان صادر کرد و محدودیت صادرات 10000 محصول اعمال می شود. در مورد صادرات، می توانید محصولات را با Wix صادر کنید – با اعمال محدودیت 5000 محصول. Wix از نظر جایی که می توانید تصاویر خود را از کجا تهیه کنید امتیاز بیشتری کسب می کند – می توانید پلتفرم را به طیف گسترده ای از حساب های رسانه اجتماعی متصل کنید و محتوا را مستقیماً از آنها وارد کنید.

Digital Currency Channel

اگرچه هر دو پلتفرم اکنون دارای یک کتابخانه رسانه هستند – مخزنی برای هر محتوایی که در سایت آپلود کرده اید – Wix به شما امکان می دهد محتوا را در پوشه ها سازماندهی کنید و به شما امکان می دهد راحت تر آن را ویرایش کنید. Wix به صورت دوره ای محتوای سایت شما را به صورت خودکار ذخیره می کند و به شما امکان دسترسی به نسخه های قدیمی سایت شما را می دهد. این برنامه ساختن ویدیوهای شیک با نمایش محصولات و سایر محتوای سایت را برای افراد تازه کار بسیار آسان می کند – فقط محتوا و طرح های رنگی را به طور خودکار از سایت Squarespace شما می گیرد و از آن به عنوان نقطه شروع برای ویدیوهای شما استفاده می کند. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید کد را در هر صفحه از سایت خود تزریق کنید (مثلاً برای نصب Google Tag Manager بر روی آن)، این فقط در Squarespace ممکن است اگر در طرح تجاری یا بالاتر آن باشید. برای فعال کردن قابلیت‌های چند زبانه در Wix، باید برنامه Wix Multilingual را به سایت خود اضافه کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید نسخه های زبان های مختلف وب سایت خود را از طریق ترجمه های دستی یا به طور خودکار با استفاده از Google Translate ایجاد کنید.

Digital Currency Tutorial

تا حدودی قابل توجه است، نه Wix و نه Squarespace به شما اجازه نمی دهند پس از نصب یک قالب در سایت خود، به الگوی دیگری بروید! سوییچ در زمان راه اندازی از واحدهای ذخیره سازی خارجی پشتیبانی نمی کرد، اما نینتندو اعلام کرد که به دنبال اضافه کردن این ویژگی در آینده است. اما کاربران اولیه گفتند که این تجربه بسیار شبیه به گزینه‌های پرداخت دیجیتال چینی مانند Alipay و WeChat Pay است که در صورت عرضه در سراسر کشور، تغییر به آن کانال سیگنال ارز دیجیتال (modaresanepishtaz.com) دشوار نخواهد بود. ویرایشگر Wix به برخی مهارت‌های محاسباتی اولیه نیاز دارد – کار با آن تقریباً از نظر پیچیدگی معادل استفاده از Microsoft Word برای تنظیم یک خبرنامه است. در قلب ویرایش محتوا در ویرایشگر Wix و Squarespace، رابط‌های «کشیدن و رها کردن» هستند که به شما امکان می‌دهند محتوا را به دلخواه خود در صفحات جابجا کنید. اگرچه Squarespace به شما اجازه نمی‌دهد کل صفحه سبک CSS را ویرایش کنید، می‌توانید خطوط CSS خود را از طریق یک ویرایشگر اختصاصی CSS (تصویر زیر) به سایت خود اضافه کنید.

حقیقت Digital Currency در 9 کلمه کوچک

این فقط دانه نمک من است که من به اشتراک می گذارم تا در صورت تجربه ای مشابه با من، شخص دیگری مجبور نباشد تمام سردردهای خود را تحمل کند. توجه داشته باشید که Wix Payments هنوز در همه کشورها در دسترس نیست – بسته به جایی که در آن قرار دارید، ممکن است مجبور شوید از یک درگاه پرداخت شخص ثالث برای پذیرش کارت های اعتباری استفاده کنید. اما به طرز عجیبی، نه Wix و نه Squarespace به شما اجازه نمی دهند از Google Pay به عنوان پردازشگر پرداخت استفاده کنید. آزمایشی رایگان و کامل از Supermetrics برای Google Data Studio را از امروز شروع کنید! Squarespace اخیراً یک برنامه موبایل جدید را به برنامه خود اضافه کرده است: Video Studio. هدف این برنامه این است که به شما اجازه دهد ویدیوهای حرفه ای بسازید که با ظاهر و احساس سایت Squarespace شما مطابقت داشته باشد. این کار از طریق «الگوهای پروژه» انجام می شود که برای کمک به شما در ایجاد ویدیوهای حرفه ای بدون تیم تولید طراحی شده اند. در مقابل، فضای ذخیره‌سازی نامحدودی را در همه برنامه‌های Squarespace برای همه چیز به جز ویدیوها دریافت می‌کنید.

نحوه استفاده Google از Digital Currency برای Grow Larger|یک چشم انداز زیبا و تازه در Digital Currency|Don’t Digital Currency Except You use این 10 ابزار|سه کلاس درباره Digital Currency ارزش دارد یادگیری برای موفقیت}

هر دو کاملاً مشابه هستند، اما Squarespace 7.1 پیش‌فرض است و نسخه‌ای است که شرکت قصد دارد آن را به طور مداوم توسعه دهد (بر این اساس، این نسخه‌ای است که ما این مقایسه Wix و Squarespace را بر اساس آن انجام می‌دهیم). بنابراین اگر تاریخچه نسخه برای شما مهم است، این یک پیروزی دیگر برای Wix است. Wix ADI قطعا مبتدی‌ترین نسخه از سه نسخه Wix است. از بین سه نسخه فوق Wix، ADI – "هوش طراحی مصنوعی" – ساده ترین برای استفاده است. در مقابل، ویرایشگر صفحه Squarespace تراز کردن آیتم های محتوا را به طور منظم با یکدیگر بسیار آسان می کند – به نظر می رسد همه چیز به طور طبیعی در جای خود قرار می گیرد – و رویکرد کاملاً پاسخگو آن برای طراحی قالب به این معنی است که از نظر فنی، نیازی به بررسی یا تغییر ندارید. اصلاً طراحی سایت موبایل خود را مگر اینکه واقعاً بخواهید. برای فروش آنلاین با استفاده از Wix یا Squarespace، باید در یکی از طرح‌های گران‌تر آن‌ها باشید – در Squarespace، به این معنی که 33 دلار در ماه طرح تجاری یا بالاتر، و در Wix، 27 دلار در ماه «Business» را انتخاب کنید. طرح پایه یا بالاتر

4 چیز ای کاش درباره Digital Currency می دانستم

و همانطور که در بالا توضیح داده شد، نکته دیگری که باید در مورد استفاده ویرایشگر Wix از موقعیت یابی مطلق به خاطر بسپارید این است که به این معنی است که شما همیشه در حال ایجاد دو سایت هستید: یکی برای دسکتاپ، یکی برای موبایل. یکی از مواردی که در تصمیم Squarespace در مقابل Wix باید مراقب آن بود ذخیره سازی است – Wix آن را محدود می کند. بسیاری از دپارتمان‌ها تحقیق می‌کنند، اما تحقیقات پزشکی یکی از پردرآمدترین و پرطرفدارترین کنسرت‌های موجود است. یک ماجراجو در فصل 4 راه سختی را یاد می گیرد، نداشتن یکی از آنها می تواند بوسه مرگ باشد اگر اجنه یک زنجیر یا کمان داشته باشند و یک شلیک واضح به سر شما بزنند. ارزهای دیجیتال بسیاری از عجیب ترین سرفصل های سال 2021 را به خود اختصاص دادند. بوسترها از ارزهای دیجیتال به عنوان فناوری در حال تغییر جهان با پتانسیل ایجاد اقتصادهای جدید و توانمندسازی افرادی که به حساب های بانکی دسترسی ندارند، تبلیغ کردند. با این حال، عملکرد Wix ADI بسیار محدود است، که ممکن است کاربران بالقوه Wix را بیشتر به سمت ویرایشگر Wix (یا Velo، که از همان صفحه‌ساز Wix Editor استفاده می‌کند) سوق دهد.

photo of person using smartphone شما می توانید از حدود 95 پردازشگر پرداخت مختلف با Wix استفاده کنید، اما با Squarespace فقط به دو مورد محدود می شوید: Stripe یا Paypal. اگر طرح تجاری اولیه یا پیشرفته Squarespace را انتخاب می کنید، فقط باید نگران هزینه پردازشی باشید که Stripe یا Paypal (دو گزینه اصلی درگاه پرداخت در Squarespace در دسترس شما هستند). Wix برای هیچ یک از برنامه های خود کارمزد تراکنش دریافت نمی کند، که خبر خوبی است – فقط باید هزینه های پردازش کارت اعتباری را بپردازید. تنها چیزی که در اینجا باید مراقب آن بود این واقعیت است که همه برنامه‌های Wix از ترجمه پشتیبانی نمی‌کنند – بنابراین اگر به تعداد زیادی از آنها تکیه کنید ممکن است متوجه شوید که برخی از بخش‌های سایت شما به زبان اشتباه ظاهر می‌شوند. در عوض، یک رابط وجود دارد که پین‌های UART را بیرون می‌آورد – در صورت نیاز، یک آداپتور USB خارجی را در طول توسعه برنامه وصل کنید. Coursera بیش از 1000 دوره و تخصص ارائه می دهد که از بازاریابی دیجیتال گرفته تا علوم داده کاربردی و توسعه شخصی را شامل می شود.

Velo به شما امکان می دهد صفحات، محصولات و پست های وبلاگ را وارد کنید (اما توجه داشته باشید که ممکن است برای انجام این کار به مهارت های توسعه نیاز داشته باشید). Squarespace برای وارد کردن محتوا بسیار خوب است – به شما امکان می دهد محتوای متنی را از وردپرس، بلاگر و تامبلر وارد کنید. زبان های متن عبارتند از چینی ساده شده، چینی سنتی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، تایلندی، ترکی و ویتنامی. این به این دلیل است که ویژگی آن برای انجام این کار (برنامه "Wix Multilingual") کاملا رایگان است و با بیش از 100 زبان کار می کند، در حالی که ابزار چند زبانه Squarespace (تجهیز شده توسط Weglot) می تواند هزینه های اضافی ایجاد کند و فقط با حداکثر 20 زبان کار می کند.

در حالی که اینجا هستید… آیا بررسی ویدیویی ما از Wix را دیده اید؟ اگر می‌خواهید یک سایت به زبان‌های مختلف ایجاد کنید، Wix و Squarespace هر دو این را تسهیل می‌کنند، اما Wix احتمالاً در اینجا برتری دارد. از نظر نحوه قرارگیری Wix ADI در مقابل Squarespace در بخش‌های کاربرپسند، در واقع از بسیاری جهات کاملاً مشابه است، زیرا با بلوک‌های ساده و قابل ویرایش سروکار دارید که می‌توانید در صفحه جابه‌جا شوید. ترفندهای اولیه طراحی نیز تسهیل شده است – باز هم، این فقط یک مورد اشاره به محتوایی است که می خواهید تغییر دهید و سپس روی دکمه "طراحی" کلیک کنید تا ظاهر آن را ویرایش کنید. یک سیستم «جادوگر» ساده برای راه‌اندازی سایت شما ارائه می‌شود، و سپس فقط به مواردی اشاره می‌کنید که می‌خواهید آن‌ها را تغییر دهید و سپس روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید تا آنها را تغییر دهید. تنها چیزی که باید از آن آگاه بود این است که در حال حاضر فقط برای iOS در دسترس است – هنوز نسخه اندروید در دسترس نیست. اگرچه اغلب اوقات، نسخه موبایلی سایت شما که Wix Editor به طور خودکار برای شما تولید می کند بسیار خوب است، اما نتیجه همیشه عالی نیست.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما