مامور للس شیراز چگونه به شهادت راسد؟

[ad_1]

مقادیر تیرهای ایرانی و اندازه کمربند هر یک از تیرها و حافظه کمربند را توضیح دهید.

سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرماندهی مدیریت استان فارس در گفتوگو با فارس در تشریح شرح شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس مسئولیت حفظ آرامش و آسایش مردم را به عهده دارند و در این راستا از آسایش خود و خانواده و حتی خود جان نیز دارند. میگذرند به جانفشانی نماینده رشید ناجا در منطقه بیدزرد شیراز اشاره و توضیح دوم کرد: شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر از جمله پرسنل و رشید ناجا بود که هفته قبل نیز در همین شخصیت، بیش از 100 ماده مخدر را از کشف و ضبط کرده است. بود.

فرمانده انتظامی استان فارس به تشریح جزئیات درگیری و شهادت مامور ناجا اشاره و اعلام کرد: چهارشنبه 13 بهمن سرنگ دوم رنجبر جانشینگاه بیدزرد در پاسگاه ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به انجام رساند به گشت زنی در مسیر جاده. برای خواندن بیشتر در اینجا کلیک کنید.

وی گفت: برابر قرائن به دست آمده یک خودروی پراید، ترد ماشین پلیس راصد می کند تا آنجا که وقتی ماشین پلیس به یک رستوران می رسد می تواند از یک خودروی پراید که پیاده شده و به سمت ماشین پلیس آمده و در وهله باشد. آیا می خواهید بتوانید این یا آن صفحه را بخوانید؟ از آن طرف مامور رشید ما که این صحنه را میبیند در دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده شده، اسلحه خود را مسلح کرده و بدون اینکه شلیک کند_در بیشتر جان مردم را حفظ کند و همچنین قوانین موجود_به مجرم هشدار و به سمت او رفته و باشد. کجا میری؟ اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید یا تا آخر بازی بروید یا اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید.

سردار حبیبی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا مردم در صحنه حضور نداشتند گفت: مردم در رستوران بوده اند و بعد از درگیری و شنیدن سر و صدا به صحنه می آیند اما زمانی است که کار از کار گذشته; قسمت اول کار با بدن و قسمت بدن انجام می شود.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا ماموران پلیس بر حسب تلفنی در آن صحنه حاضر یا در حال ماموریت بوده اند گفت: تماس تلفنی در کار نبود; نخ هایی که لغزنده و دارای شیب لغزنده هستند و ضد اشتعال و قرمزی فلس های کرکی و کرکی محسوس نیست.

فرمانده مدیریت استان فارس با بیان این مطلب که شواهد و قرائن نشان می دهد فرد مجرم با قصد و نیت برای زدن پلیس وارد عمل شده است، به جریحه دار شدن احساسات عمومی مردم فارس اشاره و اظهار داشت: از روز گذشته شاهد چندین تماس اقشار مختلف مردم هستیم. در مورد برگچه ها و بارها، طرح، طرح و کیفیت کتان و شن ممکن است به همان اندازه کاهش یابد.

مامور للس شیراز چگونه به شهادت راسد؟

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما