شخصیت وحشتناک سپاهان برای شهریار مقانلو!

[ad_1]

خبرورزشی نوشت: شهریار موگنلو با اینکه تنها نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت، یکی از مهره های تاثیرگذار تیم یحیی بود و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. بنابراین در تابستان موضوع تمدید قرارداد او به یکی از دغدغه های پرسپولیسی ها تبدیل شد.

موگانلو که به صورت قرضی از سانتا کلارای پرتغالی راهی پرسپولیس شد، در پایان لیگ بیستم مجبور به بازگشت به این تیم پرتغالی شد و به نوعی برای مهاجم پرسپولیس سرنوشت ساز هستند. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی قصد داشت این بازیکن را برای این فصل حفظ کند و خود شهریار هم قصد داشت در پرسپولیس به فوتبال ادامه دهد اما حضور شهریار در پرسپولیس لغو شد و این بازیکن راهی صفهان شد.

سانتا کلارا که ظاهر شهریار و همچنین علاقه پرسپولیس به حفظ این بازیکن را دیده بود، برای رضایتنامه موژنلو مبلغ عجیبی درخواست کرد و همین امر باعث شد مذاکرات دو طرف به بن بست برسد.

این در حالی است که باشگاه سپاهان که مدت هاست پیگیر وضعیت موگنلو بوده، مذاکراتی را با باشگاه سانتا کلارا با هدف جذب شهریار برای فصل آینده انجام داده است. صفهان با پرداخت 400 هزار یورویی که سانتا کلارا خواسته بود مشکلی نداشت و به راحتی می توانستند این پول را پرداخت کنند. این موضوع کاملا به ضرر پرسپولیس تمام شد زیرا این باشگاه از نظر اقتصادی نمی توانست با گروه های صنعتی داخل ایران رقابت کند.

در جریان قرارداد باشگاه سپاهان با سانتا کلارا، محمد محبی در چارچوب توافق موگانلو به سانتا کلارا سفر کرد و باشگاه سپاهان مبلغ 200 هزار دلار نقدی به این باشگاه پرتغالی پرداخت کرد. جدا از این مبلغی که خود هریر با پول خوبی از ساپان دریافت کرد که پرسپولیس به هیچ وجه نتوانست آن را پرداخت کند.

مجید صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس که مهمان برنامه یازدهم اینترنتی بود از هزینه سنگین سپاهان برای جذب مقانلو خبر داد و اعلام کرد که خرید مهاجم سابق پرسپولیس برای این باشگاه ثروتمند حدود 40 میلیارد تومان هزینه داشته است. که مطمئناً موگنلو را به ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر در این فصل تبدیل خواهد کرد، اگرچه شرایر هنوز دوران موفقیت آمیز خود را در پرسپولیس در صفهان تکرار نکرده است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما