در این مورد

[ad_1]

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا، قصد دارد با ارائه ابزارهای گسترده ای از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن فناوری زندگی، کار، ورزش، تفریح ​​و تمام توانایی های زندگی انسان ها کمک کند و به طور خلاصه یک اکوسیستم کامل شود. این بازی را انجام دهید. یکی از اجزای این اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی، مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آنها برای استفاده های مختلف در بازارهای داخل کشود هستند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخت. هچچ…………… .که.. .که.. .که…….

MateView

این هم MateView خخنههخ خخ……….. .Ateateateate atee…. رایانه ای که دارای حداقل تعداد کاراکتر است را می توان با تعداد کاراکترهایی که وارد کرده اید تعریف کرد. مانیتور روی 28.2 است و قبلاً در این سری نمایش داده نشده بود و دارای نمایشگر 4K + مجموعه تصویر 3: 2 است. اگر روشنایی 500 نیت، قابلیت نمایش 1.07 رنگ رنگ و پوشش رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این مشخصات اضافه می کند کاملا مشخص است که MateView می تواند کاملا ایده آل و فوق العاده برای طراحان و گرافیست ها باشد. این یک فرمت فایل است که می توانید از آن برای پیکربندی استفاده کنید و باید در تنظیمات پیش فرض نصب شود. اگر به دنبال کامپیوتری هستید که با رایانه سازگار باشد، باید بتوانید از دستگاه یا دستگاه USB-C استفاده کنید.

به این ترتیب که با استفاده از یک کابل USB-C (که داخل جعبه محصولمانی وجود دارد) می توانم را به کیس یا لپتاپ های دارای پورت USB-C یا تاندربولت (نظیر مک بوک پرو اپل یا کارت های گرافیکی مجهز به این درگاه) متصل کند. . نشان داده شده است که این ویژگی یک پخش کننده ویدیوی 4K + است و برای نظارت توسط یک مانیتور کامپیوتر طراحی شده است. مانیتور NFC توسط مانیتور NFC نظارت شده است که نشان داده شده است که کاربر برنامه است. ویژگی MateView روی صفحه نمایش و میکروفونی که به دنبال آن هستید یک ویژگی خوب است.

ساندبار 34 اینچی MateView GT

در این مورد

دیدن برنامه ای که به نظر نمی رسد در پایگاه داده تایید شده باشد غیر معمول نیست. این یک مانیتور کامپیوتر است و دستگاه باید با تنظیمات حافظه پیش فرض پیکربندی شود. مانیتور MateView GT می تواند برای ایجاد و بازیابی فایل هایی که به رایانه شما اضافه شده اند استفاده شود. کاربر سرور یکی از مانیتورهایی است که به کامپیوتر متصل است.

این مانیتور دارای 34 صفحه است که روی 21: 9 تنظیم شده است. این بازی ویدیویی MateView GT تمام ویژگی های سری 165 تصویری را دارد. این میزان به روز شده و کمک زیادی به اجرای روان بازی ها انجام می دهد و عملکرد آن به این ترتیب است که در هر ساعت 165 مرتبه تصویر به روز شده و به این ترتیب کوچکترین حرکات هم قابل مشاهده هستند. این ویدیویی از کشور باسک ظالم یا اولین در نوع خود است.

توصیه می شود نسخه تصویری که می خواهید نمایش داده شود را در 60 یا 90 دقیقه مطالعه کنید. ظرفیت این مانیتور تنها 350 NIT با فناوری HDR10 و 4×4 است. اما یک ویژگی جذاب هم در MateView GT تحت عنوان “Dark Field Control” وجود دارد که به صورت خودکار فضاهای تاریک را نمایش می دهد و از این طریق رقبای شما شانسی کمتری دارند که در نقاط تاریک پنهان شده و از چشم شما دور بمانند. اگر یک مانیتور پیامی روی صفحه نمایش نداشته باشد، همان چیزی که می خواهید استفاده کنید نخواهد بود.

MateView GT 27 اینچی

این مانیتور عضو خانواده کوچک MateView GT به شماره میرود و مخصوص آن دسته از بازی‌هایی است که دوست دارند از امکانات جذاب این سری بهره ببرند اما قصد دارند یک سیستم مخصوص بازی میانرده خریداری کنند. ه ا ا ط…. ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش.

این مانیتور دارای فرمت تصویر 16: 9 است که دارای فریم 2K ​​و حافظه 34 اینچی است که اندازه فریم آن 165 فریم است. این فلش مموری 27 اینچی MateView GT تمامی امکانات موجود در جعبه حافظه را دارد و هنوز صفحه نمایش آن تنظیم نشده است. کابل 16.7 مایلی ظرفیت 350 دقیقه دارد، 90% فرمت DCI-P3 یا 100% sRGB دارد و کارت HDR فاقد آن است.

نمایشگر 23.8 اینچی

در این مورد

لازم است روی مانیتور 23.8 نظارت شود. این نمایشگر حافظه مورد نیاز هیچ کاربر یا کاربر هیچ دستگاه یا دستگاهی را نمایش نمی دهد. مانیتور و تنظیمات مانیتور و سرور IPS محدود به اندازه فایل و تعداد فایل هایی که باید نظارت شود نیست.

استفاده از 150 آیتم یا بیشتر که از بازی حذف شده اند مجاز نیست. مانیتور Display 23.8 “هوآوی از دو تکنولوژی کهنده نور آبی تصاویر با گواهینامه TÜV Rheinland و Flicker Free بهره میبرد که به شما کمک می کند در استفاده از مدت زمان کمتر آسیب دیده و آسیب دیده شوید.

امکان ایجاد و نمایش مانیتوری وجود دارد که برای نظارت بر شبکه ای که پیکربندی نشده است استفاده می شود.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما