خرید دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور 15 آبان پارت دیزل

در حالت کلی دیزل ژنراتورها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می‌شوند و ساده تر بودن فرایند ساخت و همچنین ساده تر بودن و کند کار بودن قطعاتشان، کمتر دچار خستگی می شوند.

استفاده از سوخت تمیز و با کیفیت، به عنوان یکی از موارد مهم برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، توصیه می‌شود.با رعایت دقیق این نکات ایمنی، می‌توان از دیزل ژنراتور به صورت ایمن و بهینه استفاده کرد. عمدتاً ماشین و خودرو‌های سنگین، اولین کاربران دستگاه دیزل ژنراتور می‌باشند تا در حمل انواع مواد شیمیایی و صنعتی پایه، سرعت عمل بالایی را داشته باشند.

معمولا باک های سوخت می توانند سوخت را برای  الی 10 ساعت کار مداوم ذخیره کنند. استفاده از ورق‌های فلزی ضخیم و رنگ پودری الکترواستاتیک از مزایای مونتاژ دیزل ژنراتور در بخش‌های فنی واحد تولید مجموعه “آبیارن پویان آذر” است.

بنابراین لازم است به شرایط فعلی موتور دیزل، تاریخچه آن و محل خریداری توجه داشت. منظور از محل خریداری این است که دیزل ژنراتور دست دوم  را از یک شرکت و فروشگاه معتبر خریداری نمایید. بدین ترتیب کارشناسان آنها به خوبی و به طور دقیق دستگاه را مورد تست و آزمایش قرار می‌دهند. خرید از مرکزی غیرمعتبر عدم اطمینان از نقص‌ها و عیب‌های پنهانی دستگاه و عدم اطمینان از مدل‌های بازسازی شده دارد.

تجهیزات الکتریکی با کیفیت

در ادامه برخی از معروف ترین برندهای ژنراتور را برای شما معرفی می‌کنیم. با این وجود دیزل ژنراتور ولوو پنتا توانسته مشتری خود را پیدا کند و امروزه از برندهای معروف دیزل ژنراتور به حساب می‌آید. قیمت تابلو کنترل دیزل ژنراتور و میزان تاثیر آن (بر حسب %) بر قیمت ژنراتور دیزل ژنراتور در یک کیفیت یکسان به توان دستگاه و نوع تابلو کنترل دیزل ژنراتور (دستی، اتوماتیک، پارالل و …) بستگی دارد. قیمت تابلو کنترل ها از بالا به پایین مربوط به تابلو سنکرون، تابلو اتوماتیک و سپس تابلو دستی می باشد.

این مخزن ها دارای یک صافی بنزین هستند که موجب عدم ورود آلودگی و ذرات معلق هوا به داخل می گردند.

او طی سفر به انگلستان به طور غیر منتظره جان باخت و در رابطه با توضیح علت مرگ مشکوک وی احتمالات بسیاری مطرح شده اما تا امروز علت اصلی مرگ او پنهان مانده است. دیزل ژنراتور ها معمولا از بنزین، گازوئیل و گاز به عنوان سوخت استفاده می کنند. در انتخاب ژنراتور باید به در دسترس بودن سوخت آن و همچنین هزینه ای که برای آن سوخت باید پرداخت کنیم، دقت کنیم.

برخلاف موتور بنزینی، یک موتور دیزلی از گرمای فشرده سازی برای اشتعال و سوختن سوخت تزریق شده در محفظه تزریق استفاده می کند.

  • این تابلوها معمولاً در فاصله کمی از تابلو برق اصلی قرار داده می ‌شوند تا بتوانند کارایی دقیق و سریع تری داشته باشند.
  • برای این که بتوانید توان مورد نیاز تان را بسنجید، می بایست در ابتدا به محل مد نظر برای استفاده از دیزل ژنراتور ها توجه کنید.
  • این شرکت به طور حرفه ای در زمینه تامین انواع برندهای معتبر مانند ولوو، پرکینز، بنز ایدم و کامینز فعالیت می نماید.

تجهیزات کنترلی و حفاظتی ژنراتور نیز کار راه‌اندازی و مانیتور کردن بخش‌های اصلی آن را برعهده دارند. در ادامه به توضیح کامل بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور و انواع کاربرد آن اشاره می‌کنیم.

چنانچه در محیط های مسکونی و اداری بخواهند قرار گیرند موجب آلودگی صوتی می شوند. برای جلوگیری از این سر و صداها آن ها را درون یک محفظه فلزی پوشیده از فوم های صداگیر قرار می دهند.

سازندگان مطرح دیزل ژنراتور پکیج های خود را به صورت روتین و با یک مشخصات ثابت تولید می نمایند.

ژنراتورهای دیزل در بسیاری از برنامه های کاربردی همه کاره در سراسر جهان استفاده می شود. به طور معمول آنها در مکان های روستایی که به شبکه برق متصل هستند راه اندازی می شوند و می توانند به عنوان منبع اصلی برق یا برای سیستم پشتیبان استفاده شوند. از ژنراتورهای دیزل می توان برای جبران نیاز به حداکثر قدرت در شبکه استفاده کرد. بارهای الکتریکی با حرکت سیم در یک میدان مغناطیسی در سیم القا می شوند.

هر گونه تغییرات دستگاه با توجه به این پارامتر ها قابل نظارت می باشد. تعیین پارامتر مکان نصب محصول، اولین و مهمترین اقدام در نصب دیزل ژنراتور است.

استفاده از دیزل ژنراتور و تجهیزات برق اضطراری بهترین اقدامی است که می توان در زمان قطعی برق انجام داد. دیزل ژنراتور در نوع صنعتی قابلیت کار مداوم و بدون وقفه را دارد و می تواند بدون لحظه ای خاموشی برق مورد نیاز مجموعه را تولید کند.

تعویض روغن و چک کردن دستگاه

سیستم تحریک در دینام جریان را به روتور اصلی تأمین می کند، که برای کنترل میدان مغناطیسی و از این رو ولتاژ از استاتور اصلی آن را تغییر می دهد. استاتور اصلی معمولاً دارای کابل هایی است که آن را به پایانه های ژنراتور متصل می کند. یک سیستم تحریک اساسی در یک آلترناتور خود برانگیخته از، AVR، استاتور تحریک کننده، روتور تحریک کننده و روتور اصلی تشکیل شده است. معمولا دیزل ژنراتور پرکینز ، ولوو ، کامینز و سایر برندها را با ژنراتورهای استمفورد و مکالته، کوپله (متصل) می کنند.

این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد. حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود. در اثر افزایش فشار بیش از حد معمول، سوپاپ به فشار فنر کلید الکتریکی غلبه کرده و جریان الکتریکی را برقرار می سازد. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.

روش خرید دیزل ژنراتور به این صورت است که شما باید با توجه به میزان قدرت مورد نیاز خود اقدام به خرید یک موتور دیزل و یک دستگاه ژنراتور بفرمائید.

دیزل ژنراتور

مقدار سوختی که در مدت یک ساعت توسط موتور مورد نظر جذب می گردد و باعث می شود موتور مقدار مشخصی نیرو را تولید کند. برای اطلاع از مقادیر سوخت مصرفی دستگاه های دیزلی می توانید به جدول سوخت مصرفی دیزل ژنراتور ها مراجعه کنید. موتور ژنراتور ها می توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (کاوا) برای منازل، فروشگاه ها، ادارات کوچک و تا 2000 کیلوولت آمپر (2 مگاکاوا) قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند. یک ژنراتور ۲۰۰۰ کیلوولت آمپر را می توان درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد.

تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتور، از جمله مهمترین کاربردهای این دستگاه ها است. اما باید بدانید که نسل های جدید دیزل ژنراتورها توانسته اند تا مشکلات موجود در نسل های قبلی مانند هزینه های تعمیر، نگهداری و تعویض و یا سروصداهای مزاحم ایجاد شده را از بین ببرند.

به این روش شبکه‌های ملی بریتانیا با توان ۲ گیگا وات از نیروگاهی که بالاتر است و به همان سرعت دو دقیقه در برخی موارد به صورت موازی عمل می‌کند، تماس می‌گیرد. این مورد بسیار سریع تر نسبت به بار پایه توان است که می‌تواند ۱۲ ساعت از سرما بگیرد و سریعتر از توربین گازی است که می‌تواند زمان زیادی را مصرف کند. مراکز و صنایع زیادی وجود دارند که به طور دائم نیازمند جریان برق هستند و در صورت قطع برق می تواند خسارت های زیادی وارد کند. از نمونه های این نوع مراکز می توان به بیمارستان ها،مکان های عمومی، فرودگاه ها، برج های مسکونی، ساختمان های تجاری و فروشگاه ها اشاره کرد.

در ادامه این مطلب به سراغ قطعات اصلی دیزل ژنراتور و اجزای تشکیل آن خواهیم رفت و به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. سیستم استارت یکی از مهمترین سیستمها برای موفقیت استفاده از ژنراتور است.سیستمهای یو پی اس با چند دقیقه زمان کار باتری اغلب برای بارهای مهم در ماموریت وجود دارند ، بنابراین  راه اندازی سریع مهم است. حداقل زمان برای تشخیص مشکل برق ، حرکت ، ایجاد فرکانس و ولتاژ خروجی پایدار و اتصال به بارها معمولاً حداقل ثانیه است. 10 kVA تا حتی 3000 kVA بازه ای است که می‌توان در آن دیزل ژنراتور کامینز مناسب را پیدا کرد.

استفاده از این محصول مزیت هایی داشته که موجب شده تا صاحیبین کسب و کار به خرید آن روی آورند در ادامه ی مقاله دیزل ژنراتور چیست به مزیت های دیزل ژنراتور خواهیم پرداخت.

ایده اصلی این طراحی این بود که بدون استفاده از جرقه براساس فشار تراکم مخلوط سوخت و هوا داخل موتور دچار احتراق شود. رودولف دیزل معتقد بود این سیستم می تواند 75 درصد از انرژی گرمایی را به انرژی مفید تبدیل کند. موتورهای تولید شده اولیه فقط 25 درصد بازده مفید داشتند، اما همین میزان بازده 2 برابر بهتر از دیگر موتورها بود.

  • در هنگام  خرید دیزل ژنراتور دست دوم دقت لازم را به خرج دهید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • از دیزل ژنراتور برای تولید برق در مکان‌های دور افتاده استفاده می‌شود.
  • منبع تغذیه برای استفاده روزانه مجموعه های دیزل ژنراتور، در معادن، راه آهن، سایت های ساختمانی، تعمیر و نگهداری ترافیک جاده، کارخانه ها، شرکت ها، بیمارستان ها و سایر بخش ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.
  • قیمت این محصول با توجه به نوع موتور و ژنراتور آن و نوع کوپله و تجهیزات آن متفاوت هست، که در ادامه قیمت انواع این محصول شرح داده می شود.
  • حتی با وجود تامین آسان‌ سوخت گاز در مصارف شهری و خانگی، همچنان ژنراتور دیزلی یا ژنراتور گازوئیلی طرفداران بیشتری دارد.

شارژ کردن باتری با ژنراتور دیزلی باید به شکل دقیق و اصولی انجام بگیرد. باید بدانید زمانی که عقربه‌های ولتاژ پایین هستند، باتری درحال شارژ شدن است.

الکترونیک حساس در ماژول کنترل نمی تواند مستقیماً جریان های زیاد حاصل از ترمینال های دینام را کنترل کند. به طور معمول ترانسفورماتورهای جریان ، جریان را برای پایش به محدوده صفر تا ۵ آمپر تبدیل می کنند.

نکته قابل توجه که در مورد موتورهای دیزلی وجود دارد این است که در صورتی که دور موتور از ۱۰۰۰ دور در دقیقه بیشتر شود مصرف سوخت کم کم کاهش پیدا می کند و ممکن است به حداقل آن برسد. موتورهایی که در این محدوده از مصرف سوخت قرار می گیرند در واقع بهترین حالت را داشته و می توانند بیشترین بازدهی را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. اما در صورتی که دور موتور از میزان حداکثر افزایش پیدا کند مصرف سوخت مجدد بیشتر شده و در نتیجه توان موتور رو به کاهش میرود. هنگامی که سوخت مورد نیاز به دستگاه وارد مخزن شد، پمپ این سوخت را به سمت موتور هدایت نموده و از آن به بعد احتراق صورت می پذیرد.

این شرکت توانسته با تولید انبوه دیزل ژنراتور های مختلف در حوضه صنعت و کشاورزی و فروشگاهی توانسته در بازار سراسر جهان طرفداری زیادی به خود اختصاص دهد. به دلیل مناسب بودن قیمت ژنراتور هایی که تولید می کند یکی از پر فروش ترین برند هایی است که در زمینه های مختلف مانند موتور برق و پمپ و ..

اگرچه  موتور احتراق داخلی انواع زیادی  دارد ، اما بیشترین استفاده برای سیستم های ژنراتور آماده به کار ، موتور 4 زمانه است. به دلیل چهار مرحله مشخصی که در احتراق رخ می دهد ، به آن 4 زمانه گفته می شود. چرخه این مراحل شامل مصرف مخلوط هوا / سوخت ، فشرده سازی آن مخلوط ، احتراق یا انفجار و اگزوز. دیزل ژنراتور غالباً به‌صورت محلی و بدون اتصال به شبکه قدرت، به‌کار می‌رود و به‌عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت قطعی برقِ شبکه، جایگزین آن می‌شود.

روش دیگر برای دسته بندی موتورهای موجود در دیزل های ژنراتوری بر اساس نوع برق خروجی از آنها می باشد. در این دسته بندی عموما موتورهای دیزلی به دو دسته تک فاز و سه فاز طبقه بندی می شوند.

دیزل ژنراتور

ماژول ها معمولاً برای دستیابی به نتایج متفاوت برای برنامه های متفاوت قابل برنامه ریزی می باشند.

موتور معمولاً مستقیماً از طریق فلایویل موتور
به یک دینام تک بلبرینگ کوپل می شود، اما گاهی اوقات در مورد دو دینام بلبرینگ از طریق
یک کوپلینگ انعطاف پذیر.

کاسه پیش ساخته صافی را هنگام وجود و پر بودن گرد و خاک بایستی تخلیه نمود، ولی در برخی از موتور ها این پیش صافی دارای خاصیت خود تمیز کن است (مسی فرگوسن ۳۹۹). گاز های خروجی اگزوز باعث ایجاد یک خلاء نسبی در داخل لوله رابط بین پیش صافی و اگزوز می شود که موجب کشیدن و راندن گرد و خاک و مواد خارجی به بیرون از اگزوز می شود. به طور مثال یک موتور چهار سیلندر در ۱۰ ساعت کاری حدود ۳۲۸۰ کیلوگرم هوا مصرف می کند که وجود فیلتر ها و تصفیه کننده های هوا را تصدیق می کند. در برخی موتور ها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر استفاده شده است.

قطع شدن ناگهانی و بدون پیش بینی برق، حتی برای مدت زمان کوتاه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به یک مجموعه تولیدی وارد کند.

روغن‌های مورد استفاده در کارکرد دستگاه دیزل ژنراتور، دارای افزودنی‌های متعددی هستند تا از اصطکاک قطعات موتور دیزلی جلوگیری نمایند. این روغن‌ها در نوع زمستانی و غیر زمستانی با گرانروی مختلف به تولید می‌رسند. عدد SAE در روغن‌های دیزلی بیان‌کننده میزان گرانروی آن ها می‌باشد. بهترین روغن دیزلی دارای افزودنی‌هایی است که با عنوان افزودنی پاک‌کننده، ضدسایش، معلق ساز، ضدخوردگی و کاهش نقطه ریزش شناخته و عرضه می‌شوند.

به دلیل تنوع بسیار زیاد کالاها، امکان ارسال کلیه قیمت ها وجود ندارد، لطفا کالای مدنظر خود را شرح دهید تا اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال گردد. سلام جناب حسینی عزیز، یک ژنراتور با توان 33 کیلووات سه فاز مناسب می باشد. با سلام و احترام، لطفا اگر دیزل ژنراتور با رنج 700 کاوا دارید قیمت بفرمایید.

برخلاف موتور بنزینی ، موتور دیزلی از گرمای فشرده سازی برای اشتعال و سوختن سوختی که به محفظه تزریق تزریق شده استفاده می کند. دیزل ژنراتورها از ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. برند و کشور سازنده قطعات تابلو با افزایش توان دستگاه میزان اختلاف قیمت بیشتری را در قیمت دیزل ژنراتور سبب میگردند. برندهای اروپای غربی در بالاترین رده و برندهای آسیای شرقی (LS, Hyundai) در رده دوم و برندهای متفرقه چینی در رده سوم قیمتی قرار دارند.

بیشترین کاربرد این دیزل در بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی، کارخانجات صنعتی و… دقیقاً مانند یک وسیله نقلیه، موتور علاوه بر انرژی مکانیکی مقداری زیادی گرمای اتلافی تولید می‌کند.

خرید ژنراتور برقی به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی که برق سیم کشی وجود ندارد، با به کار گیری آن از برق کافی بهره مند شوید.

کارل دیزل مخترع آلمانی بعد از پنجاه سال با بهره‌گیری از اکتشاف فارادی، با تولید موتور دیزل، ابداع دستگاه دیزل ژنراتور را به انجام رسانید.

می توان نیرو چرخی فن را از طریق میل لنگ و تسمه متصل به فولی موتور تامین کرد و همچنین فن می تواند توسط یک موتور الکتریکی هدایت شود. تأمین روشنایی برای اتاق بیماران و بخش جراحی، کارکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی، کارکرد سیستم تهویه بیمارستان و… محیط شهر از برق خاصی برخوردار بوده که برق شهری نام دارد و ژنراتور گازوئیلی دائمی در مکان‌هایی که بیرون از شهر هستند و به برق شهری دسترسی ندارند، قابل استفاده است.

کاهش مصرف سوخت مورد نیاز برای تأمین برق یکی از دلایل مهم اقتصادی بودن دیزل ژنراتور می‌باشد. هزینه برق شهری در مراکز تجاری، تولیدی و نیروگاهی بسیار بالا می‌باشد.

دیزل ژنراتور

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور باید به آن توجه شود، انجام یک سری محاسبات دقیق می باشد.

پلنت نیروگاه که کنترل همه ژنراتورها را بر عهده دارد، توان مورد نیاز مصرف‌کننده را در هر زمان رصد می‌کند.

اصول انتقال به صورت صحیح و استاندارد برای محافظت دیزل ژنراتور همواره سرلوحه کار ما بوده. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه صنایع دیزلی مبنا می‌باشد.

آهنگ جدید

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما