خرید بک لینک با کیفیت از 890 هزار تومن

توجه داشته باشید که از هر سایتی ریپورتاژ دریافت نکنید ، در صورتی که از سایت های نامعتبر و بی ارزش ریپورتاژ آگهی دریافت نمایید ، باعث امتیاز منفی و کاهش رتبه خواهید شد. زمانی که مقاله خود را درون سایت خود قرار میدهند با کلمه کلیدی که شما انتخاب کرده اید ، به عنوان مثال این قسمت ابزار برقی را به سایت شما لینک میدهند و اینگونه که کاربر بعد از متوجه شدن که ابزار برقی چیست و چه کاربردهایی دارد به انتهای مقاله میرسد. در مراحل انجام و انتشار ریپورتاژ های آگهی باید متنی در زمینه فعالیت وبسایت شما و انجام خدمات به طور منظم و گفتار صحیح تولید شده و لینک های مناسبی را در داخل آن بسازید .

در دنیای ارتباطات و اطلاعات امروزی، تجارت الکترونیک بر پایه سایت‌های فروشگاهی و فروشگاه‌های آنلاین در حال رشد و توسعه است. از این رو می‌توان گفت با افزایش رقابت در این صنعت، سئو کردن سایت فروشگاهی یکی از مهمترین عوامل موفقیت و دیده شدن سایت‌های فروشگاهی در نتایج موتورهای جستجو (مثل گوگل) و افزایش قدرت بازاریابی و فروش آنها است. اگر شما هم به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار در فروشگاه‌های آنلاین به دنبال دیده شدن محصولات خود و برندینگ هستید بهتر است تا پایان این صفحه با من همراه باشید. در این صفحه به بررسی اصول و روش‌های مرتبط با سئو سایت‌های فروشگاهی و نکات سئو سایت فروشگاهی پرداخته و راهکار‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ارائه میکنم. بنابراین، بهتر است به دنبال بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با حوزه فعالیت خود باشید و هزینه‌های احتمالی را در نظر بگیرید. همچنین، بهتر است برای بک لینک‌های دائمی و قوی، به صورت طبیعی و با استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه سفید، سایت خود را بهبود بخشید تا بتوانید بک لینک‌هایی با کیفیت دریافت کنید که به رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کنند.

ما در سئو ارزان به‌شما کمک می‌کنیم تا به بهترین ابزارهای لینک‌سازی و سئو دسترسی داشته باشید و سرعت و کیفیت کار خود را افزایش دهید. ریسپانسیو بودن وب سایت را فراموش کنید، ساییتان باید مناسب برای دستگاه های دیگر مانند موبایل، تبلت باشد، زیرا امروزه کاربران زیادی با استفاده از موبایل سرچ خود را انجام می دهند و سایت شما را با موبایل بازدید می کنند. اگر سایتتان بهینه برای این دستگاه ها نباشد مطمئنا سایت شما را ترک خواهد کرد و دوباره باز نخواهد گشت. کارشناسان شرکت رابسانا در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود تا تمامی سوالات و مشکلات احتمالی شما را برطرف کنند، همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی آنلاین ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کامل جهت دریافت خدمات بک لینک و لینک سازی را دریافت نمایید. این مدل بک لینک ها به خاطر فالوو بودن آن تاثیر حداکثری دارند و می تواند لینک سایت شما را در عنوان های که بک لینک تهیه کرده اید تا صفحه 1 و لینک 1 گوگل ارتقا دهد و در Backority به این جایگاه با سرعت بیشتر و هزینه خیلی کمتر می توانید برسید . اگر شما بک لینک خریداری کنید قطعا گوگل پس از چند هفته متوجه می‌شود و رتبه‌ی شما در حالی که از اتوریتی بالایی برخودار هستید کاهش می‌دهد و با این که بک لینک انبوه خرید کرده‌اید در نتایج گوگل سقوط می‌کنید.

همچنین، آنها قیمت مناسب و به صرفه را بر اساس تعداد بک لینک‌های مورد نیازتان تعیین خواهند کرد. بنابراین، با تماس با مشاوران این سایت، می‌توانید بهترین تصمیم را در خرید بک لینک‌ها بگیرید. از طرفی شما هنگام خرید بک لینک (در روز خرید بک لینک) تاریخ ایجاد بک لینک‌ها را تنظیم می‌کنید به بازه‌ی 30 روزه و می‌توانید حتی تک تک سایت‌ها را مجزا از هم ثبت کنید.

بهبود تجربه کاربری و فرایند فروش در سایت

در واقع در لینکسازی نباید هیچ ردی از خودتان به جا بگذارید و جوری لینک سازی کنید که انگار طبیعی است. برای این کار لازم است که تمامی الگوریتم های گوگل را بشناسید و بدانید که گوگل به چه چیزی حساس است. به همین دلیل خرید بک لینک قوی و طبیعی لازم است و نمی شود از هر جایی بک لینک خرید، زیرا اگر کسانی که این کار را انجام می دهند اصول لینکسازی را رعایت نکنند به احتمال زیاد دست شما رو خواهد شد و گوگل شما را جریمه خواهد کرد. بک لینک یا لینک برگشتی، یک لینک است که از یک سایت دیگر با دامنه متفاوت به وب سایت شما اشاره می‌کند.

  • این آنالیز می‌تواند شامل بررسی منابع بک لینک، انکرتکست‌ها و موقعیت قرارگیری بک لینک در صفحات رقبا باشد.
  • و ماهانه برای صفحات وب سایت خود بک لینک طبیعی و باکیفیت ایجاد می کنند، همانطور که میدانید برای رقابت با آنها شما نیز باید ماهانه علاوه بر اینکه رپورتاژ می زنید باید لینک های قوی از سایت هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند و اسپم اسکور پایینی دارند ایجاد کنید.
  • در حالی که بک لینک ها به طور کلی مطلوب هستند، اما همه بک لینک ها به اندازه دیگران ارزشمند نیستند.
  • از نظر گوگل خرید بک لینک ها یعنی دستکاری در نتایج جستجو و از بین بردن کیفیت سئو و همین امر موجب میشود زمانی که بک لینک های شما از تعدادی وبسایت پاک شود سریعا توسط گوگل شناسایی میشوند و پس از آن شما شاهد این خواهید بود که سایت شما در نتایج جستجوی گوگل روز به روز افت خواهد کرد.

با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، به معنای بهینه‌سازی وب سایت شما برای جستجوی بهتر و رتبه دهی بهتر در نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی است. در این روش، شما باید از طریق بهینه‌سازی محتوای وب سایت، ساختار وب سایت، بک لینک‌های با کیفیت و معتبر و بهبود تجربه کاربری، تلاش کنید تا وب سایت خود را در نتایج جستجو به صورت طبیعی و بدون پرداخت هزینه نمایش دهید. سئو خارجی (Off-page SEO) در واقع به افزایش اعتبار و ترافیک سایت کمک می‌کند و به طور کلی برای رقابت با سایت‌های دیگر و جذب بازدید کنندگان بیشتر بسیار مفید است. با استفاده از روش های سئو خارجی می توان به رتبه بالاتر در موتور های جستجو دست یافت و این نتیجه را به دنبال دارد که سایت شما مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

اما دقت داشته باشید که حتما از سایت های معتبر بک لینک های دائمی و معتبر خریداری نمایید زیرا در غیر اینصورت ایجاد و ساخت بک لینک نه تنها به سئو سایت شما کمک نخواهد کرد بلکه منجر به افت رتبه شما و حتی باعث پنالتی شدن سایت شما خواهد شد. پس این مورد حساس را بدون دانش کافی و لازم انجام ندهید زیرا ممکن است به ضرر سایت شما باشد. تا این جای کار ما سعی کردیم در رابطه با انواع مختلف بک لینک ها اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید هنگام خرید بک لینک از تسمینو و سایت های دیگر بتوانید با دیدی بازتر اقدام به خرید انواع مختلف بک لینک ‌ها بکنید.

از نظر گوگل خرید بک لینک ها یعنی دستکاری در نتایج جستجو و از بین بردن کیفیت سئو و همین امر موجب میشود زمانی که بک لینک های شما از تعدادی وبسایت پاک شود سریعا توسط گوگل شناسایی میشوند و پس از آن شما شاهد این خواهید بود که سایت شما در نتایج جستجوی گوگل روز به روز افت خواهد کرد. از همین رو بک لینک هایی که ما ارائه میدهیم به صورت 3 ماهه و از نظر قیمت بسیار به صرفه است. در واقع این زمان زیاد باعث میشود تا گوگل به این بک لینک مشکوک نشود و لینک بیلدینگ طبیعی تری داشته باشد تا سایت شما در موتور جستجو محبوب شود.

اگر به نتایج این صفحات از لحاظ نرخ کلیک نگاهی بیاندازید، با کمی دقت متوجه می شوید که شما حتی با منتشر کردن یک لیست این چنین در وبسایت خودتان، ترافیک ورودی به صفحه مخصوص محصولتان را چند برابر کنید. اگر سعی کنید که دید خود را نسبت به تلاش برای بدست آوردن رتبه اول صفحه ی جستجو به قرار گرفتن در صفحه اول برای هر جستجوی خاص تغییر دهید،‌ به راحتی می توانید نرخ کلیک بالاتری بدست بیاورید و بنابراین ترافیک بیشتری را وارد سایت خود کنید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید. یکی از نکات مهم در لینک سازی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است که باعث رشد شبکه شما و جذب بازدید‌کنندگان جدید و بیشتر می‌شود. همچنین اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند و  ارجاع به سایت سبب بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو کمک کند. در رابطه با اینکه بک لینک چیست توجه نمایید که عوامل بسیار مختلف و متفاوتی وجود دارد که میزان موفقیت بک لینک را تعیین می‌کند. داشتن بک لینک از صفحاتی بسیار معتبر و مناسب به‌ عنوان مثال از صفحاتی که به‌اصطلاح دامنه ‌های بسیار معتبر و مفیدی دارند تاثیر بسیار زیادی در بهبود سایت شما خواهد داشت و پیوندهایی که سایت شما با سایت شما دارد می‌تواند به‌ صورت غیرمستقیم در سئو سایت شما نیز  تاثیر داشته باشد.

گرفتن رپورتاژ در صورتی که از سایت با نمره بالا انجام شود ، باعث خواهد شد که کاربرهای مفید به سایت شما منتقل نماید که این کار موجب خواهد شد کاربران در سایت شما باقی بمانند که این کار موجب خواهد شد از سوی گوگل نمره مثبت خواهید گرفت. به اینصورت کاربرها با کلیک بروی لینک وارد سایت شما خواهند شد و شما از بک لینک مفیدی برخوردار شده اید. در خصوص کلمات که برخی ها با موضوع رپورتاژ چیست یا ریپورتاژ چیست به دنبال این مقاله خواهند گشت. رپرتاژ آگهی نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص اینکه جواب این پاسخ چیست را در مثال های کامل زیر مشاهده کنید. در انجام میدم، سریع و ساده و امن، کارهای خود را به متخصصین و فریلنسرها بسپارید. یا خدماتی را که می‌توانید اینترنتی تحویل دهید به صورت بسته‌های خدمات برای فروش ارائه دهید و سفارش بگیرید.

دقت کنید هر چقدر اعتبار و رتبه سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید بالاتر باشد آنگاه تاثیرات مثبت ان بر سئوی سایت شما بیشتر و بیشتر خواهد بود. دقت کنید که گوگل با در نظر گرفتن عبارت هایی که در پس و پیش بک لینک قرار دارند می تواند موضوع سایت شما را برای خود روشن سازد. پس استفاده از بک لینک های کاملا مرتبط همیشه توصیه نخست سرویس دهنده ها به شماست. اگر سایت شما لینک سازی خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت شما داشته باشد، می‌تواند باعث بهبود سئو سایت و در نهایت رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بیانجامد. به طور کلی، سئو خارجی غیرمستقیماً تاثیری بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ندارند؛ اما باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق لینک سازی می‌شوند و این امر نیز می‌تواند بهبود رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل به همراه داشته باشد.

بک‌لینک خوب و بد چیست؟

دقت کنید با توجه به توضیحاتی که دادیم خرید بک لینک های ارزان و به طور عمومی فله ای میتواند منجر به نابود شدن وبسایت شما شود. مواردی که در نتیجه های بک لینک استفاده میشود متفاوت است زیرا سایت ها از نظر ساختار باهم متفاوت هستند. محتوای هر سایت در صورتی که برای کاربران اینترنتی مفید باشد میتواند منجر به پخش شدن لینک وبسایت شما در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و وبسایت های مختلف شود. در خصوص همین بحث در بک لینک میتوانید از شبکه های اجتماعی مختلف برای یک لینک بیلدینگ هایی که طبیعی هستند استفاده کنید. صفحات دسته بندی و محصول (product) با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی و درک نیاز کاربر، بهینه سازی می شوند.

مورد دیگری که در آنالیز وبسایت مورد بررسی قرار ‌می‌گیرد ، میزان کلمات کلیدی و نوع کلمات کلیدی است که در سایت خود از آن‌ها استفاده کرده‌اید. همان‌طور که زمانی‌که مشکلی در بدن خود پیدا ‌می‌کنیم به دکتر مراجعه کرده و آزمایش‌ها مختلف را برای چکاپ و بررسی وضعیت بدن انجام می دهیم، در آنالیز آنلاین سئو وبسایت نیز وبسایت به‌صورت مفصل بررسی شده و نقاط قوت و ضعف وبسایت مشخص می‌شود. زمانی که میخواهید کسب و کار خود را گسترده کنید و در وبسایت های بزرگ به معرفی آن بپردازید کافی است تا با ما در ارتباط باشید.آپ تم در کنار شماست تا با خدمات ارزشمند خود به شما در جهت دیده شدن در سایت های معتبر خبری برای برندیگ سایتتان کمک کند. مرحله بعدی شامل انجام و قرار دادن این متن منظم وآماده شده در وبسایت های خبری میباشد که دارای بازدید های بالایی میباشند و به شکل یک ریپورتاژ آگهی منشتر شود. در وبسایت های مختلف بک لینک ها به صورت مدت معینی به فروش میرسد ، مثلا در وبسایت ایکس شما 30 هزارتومان پرداخت میکنید و آن ها برای شما در مدت یک ماه بک لینک وبسایت شما را با انکر تکست ایگرگ نمایش میدهند که پس از مدتی این بک لینک از بین خواهد رفت.

اگر با موضوع بک لینک آشنا نیستید مقاله بک لینک را مطالعه کنید تا بحث این مقاله ما را بهتر درک کنید. رپورتاژ چیست ؟ می توان اینگونه تشریح کرد که یک مقاله حاوی خبر یا توضیح در مورد بک لینک باشد و سایت شما را به عنوان یک سایت با بک لینک معتبر معرفی نماید. اینگونه بک لینک ها بیشتر مفید هستند ، زیرا کاربران با خواندن متن کامل متوجه موضوع و اطلاعات کامل را کسب می نمایند و زمانی که روی لینک سایت شما کلیک می کنند و وارد سایت شما میشوند تا 90 درصد برای شما درآمدزا خواهند بود. همچنین اگر قصد خرید و سفارش بک لینک و یا رپورتاژ آگهی به صورت کلی در تمامی وبسایت ها را دارید از طریق ایمیل و یا شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

یعنی کل خدمات را به یکباره دریافت نکرده و برای سایتتان اعمال نکنید، چرا که به این شکل حساسیت های الگوریتم رتبه دهی گوگل را برمی انگیزید. از تابستان 1400 گوگل شروع به شناسایی این روش کرده و به صورت هوشمندانه ای این روش را مدیریت می کند. بررسی های اخیر نشان می دهد روشی که گوگل برای شناسایی ایپی استفاده می کند، استفاده از روش خاصی به نام «فیلتر کردن ایپی» است. به این صورت که برخی ایپی ها که دائما از سایت های مختلف بازدید می کنند را به عنوان bad ip شناسایی کرده و دیگر وقتی این ایپی ها از سایتی بازدید می کنند اثر مثبتی به ان ها نمی دهد. ضمنا تعداد آن بر مبنای تعداد بازدید طبیعی شما توسط سیستم ما محاسبه شده و شما قادر نیستید که مثلا فلان مقدار بازدید سفارش دهید. چرا که بازدید اگر کمتر از حد خود بوده اثر نمی کند ولی اگر بیشتر باشد هم ممکن است اثر منفی روی سایت بگذارد.

استراتژی سئو سایت فروشگاهی عمدتا بر پایه صفحات دسته بندی و صفحات محصول است. چرا؟ چون کاربرانی که به دنبال خرید یک محصول یا خدمت هستند، کلمات کلیدی جستجو می کنند که هدفمند است و آنها را به نیازشان می رساند. با جذب ترافیک بیشتر و افزایش اعتماد مشتریان، فروش شما نیز افزایش خواهد یافت و می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند که این یکی از مهمترین دستاورد‌های سئو سایت فروشگاهی محسوب می‌شود. همان‌طور که شما برای پیدا کردن محصولات و حتی سوالات خود از گوگل کمک می‌گیرید، کاربران دیگر هم در طول روز از این موتور جستجو برای برطرف کردن نیازهای خود استفاده می‌کنند. پس اگر در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، این بازدیدکنندگان به وبسایت شما هدایت خواهند شد.

نیاز سایت‌های فروشگاهی به سئو را می‌توان از این منظر مورد بررسی قرار داد که با در نظر نگرفتن هزینه سئو سایت فروشگاهی، این روش می‌تواند در کمترین زمان ممکن در میدان پررقابت گوگل، رتبه های برتر را برای سایت شما به ارمغان اورد. متن میزبان لینک که با نام انکرتکست نیز شناخته می‌شود ، متنی است که قابلیت کلیک روی آن وجود دارد و همانند پلی عمل می‌کند که کاربر را به سایت دیگری منتقل می‌کند.متن میزبان پیوند اغلب به صورت برجسته و با رنگ آبی شناخته می‌شود. انکرتکست تأثیر زیادی روی قوی‌بودن بک لینک دارد، در هنگام خرید بک لینک قوی باید توجه داشته باشید که انکرتکست بک لینک‌های شما شامل کلمه‌ی کلیدی اصلی صفحه‌ای باشد که بک لینک به آن اشاره می‌کند. در خیلی از حوزه های فروشگاهی، بدون دریافت بک لینک یا استفاده از تکنیک های سئو خارجی امکان حضور در صفحه اول گوگل میسر نیست. بعد ازینکه از سئو داخلی و محتوای صفحات دسته بندی و محصول مطمئن شدیم، نوبت به اعتبارگیری دامنه سایت با استفاده از سئو خارجی است. همانطور که در استراتژی سئو سایت فروشگاهی هم ارائه شد، پیدا کردن کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط با نیاز کاربران سایت های فروشگاهی یکی از مهم ترین مراحل سئو این نوع سایت هاست.

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو به معنای بهینه‌سازی وب سایت شما برای بیشتر و بهتر دیده شدن در نتایج سرچ کاربران است و قرارگیری لینک وب سایت شما در رتبه های بالاتر و صفحات اول نتایج می باشد. هدف اصلی سئو افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق جستجوهای انجام شده توسط کاربران در موتورهای جستجو می‌باشد. بله، خدمات سئو خارجی به طور معمول جداگانه محاسبه می شود و بر اساس نیازهای پروژه و شرایط کارفرما تعریف می شود. برای مثال، در برخی موارد، ممکن است که کارفرما فقط به خدمات ترجمه و بهینه‌سازی متنوعیت کلمات (Keyword Variations) در یک صفحه وب سایت نیاز داشته باشد، در حالی که در موارد دیگر، ممکن است نیاز به تحلیل رقبا، ایجاد لینک‌های با کیفیت (Backlinking) و برندسازی داشته باشد. بنابراین، هزینه خدمات سئو خارجی بستگی به نوع کار، تعداد ساعات کاربردی و تعداد توسعه‌دهندگان و کارشناسانی که برای پروژه استخدام می شوند، دارد. این ارزش انتقال یافته از لینکسازی سبب شده تا سایت شما بارها در بین نتایج فهرست جستجوی گوگل وارد شود و برای کاربران نمایش داده می شود و در نتیجه فروش کالاها و خدمات افزایش می یابد.

اما، اگر فکر می کنید که اینفوگرافیک ها به برند شما کمکی نمی کنند، می توانید از انواع محتوای بصری دیگری نیز استفاده کنید. به طور میانگین از هر 10 جوابی که منابع برای نویسندگان منتشر می کنند، 2 تای آنها انتخاب می شوند. این آمار خیلی بدی نیست، اما مسلماً شما هم مثل ما دوست ندارید 8 تا از جواب هایی که می دهید روانه سطل آشغال شوند! برای این که مطمئن شوید آن 8 جواب هدر نمی روند،‌ پیشنهاد می کنیم تا آنها را نگه دارید تا بعداً‌ بتوانید با استفاده از آنها پاسخ افراد در شبکه های اجتماعی را بدهید و یا حتی از آنها محتواهای مفیدی را بوجود آورید. به طور میانگین تقریباً 4 هفته طول می کشد تا یک مقاله بعد از این که شما پاسختان را فرستادید منتشر شود.

در مقابل سایت ایگرگ در زمینه طراحی داخلی و دیزاین و دکوراسیون مشغول به فعالیت است. لینکی که از وب سایت ایگرگ به ایکس داده می شود با توجه به مرتبط بودن آنها بسیار حائز اهمیت و ارزشمند و کاربردی است و می تواند در رتبه سایت ایکس در گوگل به خوبی تاثیرگذار باشد. احتمالا میدانید که یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه وبمستر سلام ارائه خدمات خرید بک لینک است، این لیست از این جهت آماده شده تا در صورتی که نیاز به خدماتی بیشتر از آنچه در سایت ما موجود است داشتید یک مرجع خوب از سایت‌های باکیفیت را در اختیار داشته باشید. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. UX یا تجربه ی کاربری به یکی از بحث های داغ در دنیای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است و بسیاری از کسب و کارها برای بهبود نرخ تبدیل خود از افراد خبره در این زمینه کمک می گیرند کمپین های CRO هم که جزو ترندهای دنیای آنلاین است بیشتر روی این قضیه متمرکز است. ما در این مقاله شاهد آن بودیم که تجربه کاربری مستقیما با سئو سایت هم در ارتباط است.

در کل، بهبود سئو وب سایت خود، یک فرایند طولانی و پیوسته است و باید به صورت منظم و مداوم، به بهبود و بهینه‌سازی وب سایت خود ادامه دهید. بهتر است از روش‌های طبیعی و سفید در بهبود سئو وب سایت خود استفاده کنید و به جای روش‌های غیر قانونی و سیاه خودداری کنید، زیرا این روش‌ها ممکن است باعث کاهش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل شود. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند.

چرا سایت های فروشگاهی به سئو نیاز دارند؟

به هر حال، تأثیر سئو خارجی بر رتبه سایت شما به عوامل دیگری نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال، کیفیت محتوای سایت شما و بهبود تجربه کاربری وب سایت شما هم از عوامل مهم در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. بهتر است بدانید که گوگل از لینک‌سازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، لینک‌هایی از سایت‌های با اعتبار بالا و با محتوای مرتبط به سایت شما، می‌توانند به تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل داشته باشند. به همین دلیل، برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، لینک‌های خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت خود را جذب کنید.

که بنوعی نشر لینک به شکل رایگان و دریافت بک لینک دائمی و رایگان هست که ممکن هست خیلی مواقع نوفالوو باشد ولی با این حال بک لینک هست . طبق گفته متخصصین سئو بک لینک های یک سایت نشان دهنده اعتبار آن سایت در وب و در بین رقبایش است. برای درک این مسئله کافی است همین حالا به سایت های بزرگ و قدیمی نگاهی بیاندازید و ببینید چه قدر بک لینک دارند و چقدر به آن ها لینک داده شده است. بک لینک هیچ وقت جزء فاکتورهای بی تاثیر و بی فایده در سئو نمی شود و همیشه در هر شرایطی مهم خواهد بود. سعی کنید همیشه با شخص اصلی سایت های خدمات دهنده و مسئول فروش آنها ارتباط برقرار کنید و از دریافت خدمات از واسطه های تبلیغاتی و همکاری با این دست از افراد بپرهیزید. بک لینک همان لینکی است که یک سایت دیگر به سایت شما میدهد، مثلا در رایامارکتینگ ما بیایم به سایت شما لینک دهیم.

برای سایت شما این لینک یک لینک خارجی یا بک لینک محاسبه می شود و اثر مثبت بر سئوی سایت شما دارد. حتی سایت‌هایی که رتبه بالایی در گوگل دارند باید تحلیل سئو را طی بازه های زمانی خاص انجام دهند تا از افت رتبه سایت جلوگیری شود. برای انجام هر کاری باید دقت لازم را انجام دهید و نتیجه مطلوب را به ثمر برسانید. در صورتی که از سایت های نا معتبر و با دقت پایین انجام دهید باعث خواهد شد از نتیجه منفی برای سایت خود بهرهمند شوید. قبل از سفارش دادن رپورتاژ آگهی ، سایت را مورد آنالیز قرار دهید و از اینکه دارای بازدید بالا میباشد ، مطمئن شوید.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب، ایجاد مطلب با استفاده از کلمات کلیدی، ایجاد بک لینک و بسیاری از موارد دیگر که باید برای کسب رتبه در گوگل انجام شود همگی بخشی از مراحل سئو هستند. در خرید بک لینک این نکته بسیار قابل اهمیت است که حتما و حتما از شرکت ها و وبسایت هایی خرید کنید که در بحث سئو وبهینه سازی بسیار موفق و معتبر باشند. امروزه ما شاهد این هستیم که 95 درصد مشتریانی که از ما بک لینک خریداری کرده اند موفق و رضایت کامل داشته و شاهد هیچگونه پنالتی نبوده ایم. برای این که به این سوال پاسخ داده شود در ابتدا باید در مورد پییج رنک صحبت کنیم. اولین الگوریتم نوشته شده توسط شرکت گوگل پیج رنک است که برای نمایش وبسایت ها در نتایج جستجو استفاده میشود.

حضور در فضاهایی مثل ترب یا ایمالز نیز علاوه بر تاثیر مستقیم در دیده شدن و فروش محصولات فروشگاهی، به برندینگ سایت نیز کمک می کند. اگر در فکر داشتن یک کسب‌و‌کار موفق در بازار آنلاین هستید، جای درستی آمده‌اید! دیجیتال مارکتینگ دانش پولسازی کسب و کارها از فضای دیجیتال است و ما با جامع‌ترین دوره‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ شما را به یک متخصص تمام عیار تبدیل خواهیم کرد. ” ما یک فرد از کارکنان کمپانی مشتریمان را انتخاب می کنیم، معمولاً‌ این فرد یا صاحب کمپانی است یا مدیرعامل یا مدیر اجرایی، اما این را بدانید که هر کسی را می توانید انتخاب کنید. ما از این افراد می خواهیم که نظر و عقیده خود را در مورد تعدادی موضوع بیان کنند.

  • لینک سازی و داشتن بک یکی از پرچالش ترین و پربحث ترین موضوعات در زمینه سئو سایت می باشند که ما در ادامه می خواهیم در رابطه موضوع بیشتر برای شما صحبت نماییم.
  • استفاده از بک لینک‌ها برای کسب رتبه خوب در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • در این صفحه به بررسی اصول و روش‌های مرتبط با سئو سایت‌های فروشگاهی و نکات سئو سایت فروشگاهی پرداخته و راهکار‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ارائه میکنم.
  • اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

اگر هدف شما جذب ترافیک بالای وب سایت در کمترین زمان ممکن است، تبلیغات AdWords می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با استفاده از این روش، شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه، ترافیک بالایی را به وب سایت خود جذب کنید. قوی ترین سایت‌های بک لینک سایت‌هایی هستند که بازدیدکنندگان زیادی دارند و همچنین ترافیک زیادی در آن‌ها وجود دارد، دریفات بک لینک از اینگونه وب‌سایت‌ها، ازآنجاکه احتمال کلیک روی لینک بیشتر است ، نتیجه بخش‌تر و مؤثرتر خواهد بود.

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به گروه طراحی سایت نمای من می باشد. اما بعد از اینکه متن آگهی را به همراه عکس و فالو در سایت ها گذاشتید باید دقت کنید که محل دیده شدن آن برای کاربران به چه صورت است و کاربران به راحتی بتوانند آن را ببینند. چقدر حاضر هستید برای این کار هزینه کنید؟ اگر شما بگویید حاضر هستید همان سود ماه اول را به این کار اختصاص بدهید ما می‌گوییم مبلغی لازم نیست و شما کافی است با 300 یا 400 هزار تومان به این نتیجه برسید و البته دوباره یادآوری می‌کنیم بدون هیچ نگرانی. برای دریافت جدیترین اخبار مربوط به طراحی سایت نمای من ایمیل خود را وارد کنید. که در سایت و انتهای مقاله آمده است برای خرید ابزار برقی به سایت ایکس مراجعه کنید.

در این تاکتیک شما به وب سایتی که در یکی از صفحاتش یک لینک اوتباند خراب (‌لینکی از یک منبع خارجی) دارد مراجعه می کنید و از صاحب وب سایت درخواست می کنید که لینک خراب این صفحه را برداشته و بجای آن یک لینک از یکی از صفحات وب سایت شما را جایگزین کند. بدیهی است که شما باید منبع خوبی در مورد موضوع اصلی صفحه سایت مذکور داشته باشید و محتوای قابل اعتماد و با کیفیت شما باید به نظر صاحب وب  سایت راضی کننده به نظر برسد تا با درخواست شما موافقت شود. راهنماهای جامع همانطور که از اسمشان مشخص است، کامل ترین و مفیدترین محتوای موجود در دنیا در مورد موضوع مشخصی هستند. این محتوا به قدری اطلاعات ارزشمند دارد که شما با خواندن آن لازم نیست به وب سایت دیگری برای دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه کنید. دلیلی که این گونه محتواها بک لینک های زیادی دریافت می کنند این است که بلاگرها و خبرنگاران از آن ها به عنوان منبعی برای مقالات خود استفاده می کنند. برای این که بتوانید محصول خودتان را به یکی از این لیست های مذکور وارد کنید،‌ با یک جستجوی ساده در گوگل بلاگ های با رتبه های بالایی را پیدا کنید که در مورد محصول یا صنعت شما صحبت می کنند.

قصد ما این است تا در این مقاله به اهمیتی که در بک لینک ها وجود دارد بپردازیم. در ابتدا تعریف مختصری از بک لینک میگوییم تا با مفهوم کلی آن آشنا شوید و در واقع بک لینک ها همانطور هم که در بالا گفتیم به پیوند هایی است که از سایت دیگر به سایت شما ارائه میشود. به طور مثال شما لینک وبسایت دیگری را در سایت خود گذاشته اید و با این کار سایت مقابل از  سایت شما بک لینک دریافت کرده است. به فرایند بهینه سازی صفحات سایت های فروشگاهی برای کسب رتبه در نتایج گوگل، سئو سایت فروشگاهی می گویند. سئو سایت فروشگاهی از جمله مهم ترین روش های بازاریابی برای سایت های فروشگاهی است تا بتوانند از نتایج گوگل، بازدید یا کلیک دریافت کنند. سایت های فروشگاهی (e-commerce) برای بازدید و فروش محصولات خود نیاز به SEO دارند و اینکار توسط متخصص سئو با عملیات سئو سایت فروشگاهی انجام می گیرد.

این موضوعات باید در مورد فاکتورهای اعتبار بخشی به کمپانی و عناوین اخبارپسند باشند. به عنوان مثال سوالاتی که امروزه زیاد مطرح می شود تاثیر برگزیت برروی کمپانی ایکس، یا آینده ی کمپانی ایگرگ با ظهور عصر هوش مصنوعی و ربات ها چه خواهد بود،‌ است. مشتریان امروزی قبل از این که بخواهند خریدی را ثبت کنند،‌ همه آپشن های موجود در بازار را بررسی می کنند. به همین دلیل مردم سفارش بک لینک از وب سایت ها یا مقالات مقایسه ای مانند ” 9 ابزار برتر ایمیل مارکتینگ ” بیشتر استفاده می کنند تا ببینند که دیگران چه توصیه ای برای آن ها دارند. فرض کنید یکی از مدیران کمپانی شما مصاحبه ای انجام می دهد، از این طریق می توانید از مصاحبه کنندگان بخواهید که در مصاحبه ای که منتشر می کنند، لینکی از پروفایل این مدیر که در وب سایت شما وجود دارد را در آن قرار دهند.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که میخواهید در مورد بک لینک ها بیشتر بدانید با ما همراه شوید تا در این مقاله به موضوع بک لینک ها بپردازیم. هزینه سئو سایت فروشگاهی را نمی‌توان به صورت ثابت و براساس یک تعرفه دقیق مشخص کرد؛ بلکه متخصص سئو براساس فاکتور‌هایی مانند کلمات کلیدی مدنظر، میزان محتوای موردنیاز در سایت فروشگاهی، هزینه‌های مربوط به خرید بک لینک‌ها و دستمزد متخصص یا تیم سئو و غیره، آنرا مشخص می‌کند. به صورت کلی می‌توان گفت هزینه سئو ثابت نیست و بستگی به میزان کار و زمانی که برای بهبود سئو صرف می‌شود دارد. همچنین این هزینه ها ممکن است به دلیل نیاز به تحلیل و بررسی مواردی از جمله رقبا، کلمات کلیدی، سئو داخلی و خارجی و بهینه‌سازی محتوا، بیشتر از بهینه‌سازی سایت‌های ساده باشد.

این اتفاق ممکن است خیلی اتفاق بیفتد، خیلی وقت ها نویسنده ای برند،‌ محصول یا خدمات شما را بدون این که لینکی از شما قرار دهد منشن می کند، اینجاست که می تواند با فرستادن یک پیغام ساده به نویسنده مطلب از آنها درخواست کنید تا لینک مناسبی را برای شما قرار دهند. همچنین این کار به نفع نویسنده نیز خواهد بود، چرا که می توانند با این کار تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبانشان به ارمغان بیاورند و به آنها اجازه دهند تا برروی لینک کلیک کنند و در مورد برند مطرح شده اطلاعات بیشتری به دست بیاورند. در حالی که بک لینک ها به طور کلی مطلوب هستند، اما همه بک لینک ها به اندازه دیگران ارزشمند نیستند.

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. همه ی ما تاثیر بک لینک ها را در سئو می دانیم، می دانیم کلیدواژه ها چگونه باعث بالا رفتن رتبه ی سایت می شوند. اما با الگوریتم رنک برین گوگل آشنایی دارید؟ RankBrain الگوریتم ماشین لرنینگ گوگل است که بیشتر تحت تاثیر معیارهای رفتاری کاربران است و رابطه ای که کاربران و بازدیدکنندگان با سایت دارند اصلی ترین عامل در این الگوریتم است. یعنی با محتوا و بک لینک و کلیدواژه ها کاری ندارد و صرفا روی رفتار کاربران متمرکز است. با انجام درست سئو سایت شما می‌توانید بالاترین رتبه را در گوگل داشته باشید.

همچنین، در برخی موارد بهتر است از هر دو روش به طور همزمان استفاده کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از تبلیغات ادز، ترافیک بالایی را به سایت خود جذب کرده و در عین حال با بهینه‌ کردن سایت خود به مرور زمان جایگاه خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید تا از این طریق بتوانید ترافیک یوینک را جذب سایت خود بکنید. تبلیغات AdWords یا Google Ads، که به عنوان تبلیغات پولی نیز شناخته می‌شود، به صورت پرداخت پول برای جذب ترافیک وب سایت شما از طریق تبلیغات در صفحات جستجوی موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل، فیسبوک، توییتر و … استفاده می‌شود.

در برخی موارد، سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که رپورتاژ در آن‌ها انجام می‌شود، هزینه های نسبتا کمی را از شما دریافت خواهند کرد. اما وب سایت هایی که مربوط به حوزه کاری شما هستند و دامین آتوریتی بالایی دارند و ترافیک بیشتری دارند معمولا هزینه ی بیشتری را دریافت خواهند کرد. تصمیم گیری بین تبلیغات پولی گوگل به عنوان تبلیغات AdWords و بهینه‌سازی موتورهای جستجو بستگی به نیازهای کسب و کار شما و هدفی که می‌خواهید از تبلیغات خود داشته باشید، دارد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما