جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری راهبرد معاصر

ایسنا/ایلام رئیس سازمان امور عشایر گفت: کسی که در شمال تهران زندگی میکند آب سالم و تصفیه شده را هر مترمکعب ۲۰۰۰ تومان دریافت میکند اما آب عشایر با هر متر مکعب ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری میشود. بر این اساس مبلغ یارانه در سال آینده همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه نقدی است که از سال ۱۳۸۹ تاکنون به ازای هر نفر و برای جمعیت ۷۸ میلیون تومانی پرداخت می شود و از سوی دیگر یارانه های معیشتی که در نتیجه افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ با مبلغ متغیر ۵۰ تا ۲۰۵ هزار تومان به حدود ۶۰ میلیون نفر از جمعیت یارانه بگیران اختصاص پیدا می کند. کاراکتر های جدید بتل پس شما می توانید شاهد اضافه شدن ۴ کاراکتر جدید در بتل پس سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل باشید که هر یک از آنها را می توانید در سطح های مختلفی به دست آورید این چهار کاراکتر شامل : Lev K avche ko که شما می توانید در سطح 1 از این کاراکتر استفاده کنید ، کاراکتر Vik o Rez ov شما می توانید در سطح ۱۲ از این کاراکتر استفاده کنید، کاراکتر Edwa d Rich ofe شما می توانید در سطح 30 از این کاراکتر استفاده کنید و کاراکتر Nik o که شما می توانید در سطح ۵۰ از این کاراکتر استفاده کنید.

اخبار جدید کیونت

امروز بیش از ۵۰ درصد از هزینه سبد خانوار در ایران برای شهروندان فاقد مسکن را هزینه اجاره خانه تشکیل میدهد و این وظیفه ماست که بتوانیم با یک تلاش جهادی تا پایان دولت طرح نهضت ملی مسکن را پیش برده و این افراد را صاحب خانه کنیم. کمتر از یک هفته به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و نامزدهای انتخابات 1400 درباره برنامه های خود برای سیاست خارجی کشور را اعلام کرده اند که عمده آنها از 7 کاندیدا گفته اند که برجام را ادامه می دهند،همان توافقی که طی سالهای اخیر وقتی در سال 2015 منعقد شد هیچگاه آن را نپذیرفتند و بلکه در مسیر اجرای آن سنگ اندازی کردند.حال امروز این توافق مورد قبول نامزدهای انتخابات شده و حال این سوال مهم مطرح است که آیا دولت جدید می تواند آن را حفظ کند یا خیر؟ وی همچنین با بکاربردن جملاتی نظیر ” روحانی رئیس جمهور خوبی است” و “گرانی وجود ندارد”، در نگاه اول سعی در تطهیر چهره دولت فعلی داشت. اگرچه اصلاحطلبان پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاستجمهوری، وانمود کردند که دستشان خالی مانده است، امّا محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی، در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظره نخست نامزدها با اتخاذ مواضع رادیکال و اصلاحطلبانه، خود را نزدیک به این طیف سیاسی نشان دادند.

به گزارش فارس پلاس، شماره ۲۹ «انتخابات پلاس» را اختصاص دادیم به بررسی خط جریانهای سیاسی در هفته آخر انتخابات. وی گفت: مرتبطین ستادهای برخی نامزدها به این جمعبندی رسیدهاند که با توجه به فاصله آرا، چارهای جز یک انتحار در تخریب علیه سید ابراهیم رئیسی ندارند. دکتر رئیسی با ارائه گزارشی از دیدارها و نشست های سفر دو روزه به این استان، اظهار داشت: تصمیمات کوتاه مدت و میان مدتی برای حل برخی مشکلات قم اتخاذ شد. محمد عباسی از تشدید فعالیت کمپین تخریب حجتالاسلام رئیسی در هفته پایانی خبر داد. تفاوت این سه سطح در کلمات و اصطلاحاتی است که در ساختار خبر به کار رفته است. رسانههای خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته میکنند و در مواردی هم از کنار آن میگذرند. تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار میگیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. در هفته آینده برای گروههای مختلف از مردم خبرهایی در راه است. به گزارش عصر سهشنبه ایرنا، حجتالاسلاموالمسلمین علی بنایی در جلسه هفتگی این مجمع طی سخنانی اظهار داشت: ما این انتصاب را به فال نیک میگیریم و همگی برای موفقیت ایشان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم ایشان با تکیه و اعتماد به کارشناسان خبره و امین و نیروهای بومی استان، که در طی سالیان گذشته صلاحیت و شایستگی اجرایی خود را به اثبات رساندهاند، بتواند در ایام مسئولیت، دِین خود را به استان ادا نموده و نقش خود را در آبادانی و توسعه قم با موفقیت به انجام برساند.

محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور دستور آزادی ۸۶ تَن از زندانیان جرایم غیرخشن استان با هدف کاهش جمعیت کیفری زندانها و آسیبهای حبس با استفاده از نهادهای ارفاقی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد. رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانههای کشور در این جلسه با بیان اینکه ارتباط خوبی بین خانه مطبوعات کشور و رئیس مجمع نمایندگان گیلان برای پیگیری امور مربوط به رسانهها وجود دارد، اظهار کرد: خانه مطبوعات و رسانههای استان گیلان جزء خانههای برتر کشور است و تلاشهای آنان برای خبرنگاران استان ستودنی است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجید متقیفر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهر تهران در این سالها، علی الخصوص در چهار سال گذشته، بواسطه تسلط شهرداران و سایر مدیران شهری ناکارآمد بر مناصب مربوط به حوزه مدیریت شهری، حال و روز خوبی را سپری نکرده است، افزود: بر همه گروههای جریان انقلاب لازم است که توجه لازم را به انتخابات شورای شهر داشته باشند که انشاءالله در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، شاهد کنار زدن مدیرانی که به هیچ عنوان اعتقادی به عدالت محوری در مدیریت شهری ندارند، توسط مردم عزیز باشیم.

اخبار جدید فاهواز

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید غمارگ (digiclassor.ir) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما