بهترین مشاور کنکور تجربی برای قبولی پزشکی ، دندان و دارو – دیجی کنکور

در کنکور انسانی سه دفترچه دروس اختصاصی و عمومی و معارف و فقه به داوطلبان داده میشود که دفترچه سوم مخصوص آن دسته از داوطلبانی است که میخواهند در آزمون معارف اسلامی شرکت کنند. با در نظر گرفتن حذفیات کتب درسی، منابع را در چند دسته طبقهبندی کرده و سعی کنید بر اساس اولویت و بسته به نیازتان منابع را تهیه کنید. کتاب های زبان انگلیسی انتشارات خط سفید منابع تشریحی و خوبی برای داوطلبانی است که سطح انگلیسی ضعیف تری دارند به خصوص داوطلبان نظام قدیم. برای این کار باید مراحل قبلی را به خوبی طی کرده و به ارزیابی درستی از خود برسید و هدف بعدی خود را تعیین کنید. بعد از این که وضعیت خود را به طور کامل سنجیدید و دید خوبی نسبت به دروس مهم، تواناییهای خود و سرفصل های مهم به دست آوردید باید منابع خوب را پیدا کنید. نکتهای که اینجا حائز اهمیت است و باید حتماً مد نظر قرار دهید این است که شما باید رشتهای را انتخاب کنید که آن را دوست دارید یا استعداد لازم برای آن را دارید. شما باید بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید و مدت زمانی که تا کنکور انسانی باقی مانده است هدفگذاری کنید.

مثلا اگر دوست دارید که در یک رشتهی خاص مثلاً روانشناسی، حقوق، مدیریت یا … هر یک از این دروس تعداد سوالات مشخصی در طول سالیان اخیر داشته اند. تسلط در واقع یک مرحله بالاتر از یادگیری است و باعث میشود شما در زمان کمتری به سوالات پاسخ دهید. برای کار قوی تر مخصوصا مباحثی مباحثی مثل گراف و نظریه اعداد به سراغ نشر الگو بروید. همچنین تست های سری Z کمی قوی تر و چالشی تر هستند. بذارین واضح تر بگم. نوع دیگر مشاوره های ما به صورت بلندمدت و با پشتیبانی همراه هستند که در این شرایط ما از ابتدای راه یعنی در واقع از همان زمان ثبت نام کنکور تا زمان پس از کنکور و اعلام نتایج، با داوطلب همراه هستیم. اگر شما در این مرحله از مشاوره کنکور انسانی (یعنی برنامهریزی کنکور انسانی) مشکل دارید پیشنهاد میکنیم با مشاوران تحصیلی ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و از دوستان ما در بخش مشاوره کنکور انسانی بهرهمند شوید.

اگر برای حل تست های چالشی هندسه آمادگی دارید و می خواهید در درس هندسه حریف بطلبید، برای خرید کتاب کنکور به شما کتاب هندسه نشرالگو را پیشنهاد میکنیم. در ادامه در سه سطح بهترین کتاب فیزیک کنکور را معرفی میکنیم. رشتههای مورد نظر شما میتوانند اهداف بلندمدت شما در هنگام آمادگی برای کنکور باشد. برای هدفگذاری، هدفهای کوتاه و بلندمدت تعیین کنید و با هر گام که جلو میروید اهداف بزرگتری را تعیین کنید. برنامه ای که برای یک داوطلب با میانگین ۱۵ ساعت مطالعه در هفته مناسب است با برنامه ای که برای یک داوطلب با میانگین ۸۰ ساعت مطالعه در هفته طراحی شده کاملا متفاوت است. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید.

ادبیات جامع طلایی گاج و عربی جامع خیلی سبز و دینی جامع میکرو و زبان جامع خیلی سبز و زیست خیلی سبز و شیمی جامع خیلی سبز و فیزیک جامع خیلی سبز و ریاضی جامع مهر و ماه رو دانلود کردم به نظرتون این منابع برای قبولی کافیند؟ روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد. شما برای کنکور زمان محدودی دارید و فرصت اشتباه و کسب تجربه را ندارید؛ پس بهتر است از تجربه مشاوران استفاده کنید. ایل کنکور تعویق دو یا سه هفته ای داره که توی شهریور بیفته یا نداره؟

سری کتاب های دین و زندگی جامع میکرو گاج که در دو جلد چاپ شده است انتخاب بسیار مناسبی برای نظام قدیم و جدید است. بعد از این مرحله باید در آزمونهای آزمایشی و خصوصاً آزمونهای جامعی که در یکی دو ماه مانده به کنکور گرفته میشود (مثل آزمونهای سنجش، قلمچی، گاج و …) ببینید درصد دروس شما تا چه اندازه به میانگین قبولی در آن دروس نزدیک شده. سبک کاری مشاور ، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمیست که بدان میبایست توجه نمود. این مشاور کنکور برتر شیراز معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد. یک مشاور تحصیلی کنکور موفق و برتر باید دارای چه ویژگی هایی بوده و چه وظایفی دارد. اما یکی از رایجترین آنها بررسی رشتههایی است که رتبههای برتر کنکور هر سال انتخاب میکنند. سعی کنید در هر مرحله که پیش میروید جا پای خود را محکم کنید. پیشنهاد برای یکنواختی این است که دروس عمومی را مابین برنامه خود داشته باشید این موضوع باعث میشود ذهن شما از حالت فرمولی دائم و یکنواخت به حالت حفظی در بیاید و این تنوع مطالعه موجب می شود که شما بهتر بتوانید در خصوص دروس فرمولی عمل کنید.

البته کیفیت کتابهای آموزشی و معلمانی که به شما درس میدهند یا دادهاند نیز خیلی اهمیت دارند. مشاورین موفق تحصیلی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند؟ از مهر ماه ۱۳۵۰ که اولین کلاس دوره راهنمایی تحصیلی تشکیل شد تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامیبه پیروزی رسید در زمینه اجرای برنامه راهنمایی، فعالیتهای زیادی صورت گرفت که آشنا ساختن والدین و مربیان و دانش آموزان با برنامههای مشاوره و راهنمایی به اعزام مشاورین به مدارس، تهیه پرونده تحصیلی، تست و اجرای آنها از آن جمله میباشد. در سالهای ۱۳۳۷ و ۱۳۳۸ کنفرانسهایی که در مشهد و آبادان تشکیل یافتند لزوم راهنمایی در مدارس را تاکید کردند. به نظر شما چیکار میشه کرد که این اتفاق نیفته؟

این موضوع را در بخش انتخاب رشته بیشتر باز خواهیم کرد. یعنی از بین 150 حق انتخاب آن رشته هایی که علاقه دارید را بدون در نظر گرفتن شانس قبولی از علاقه بیشتر چینش کنید. یعنی اینکه شما در هنگام مواجهه با سوال، ابهامات کمتری دارید و به سرعت میتوانید پاسخ نهایی را پیشبینی کرده یا مسیر رسیدن به جواب را تشخیص دهید. این یعنی ریاضی کنکورهای آینده آسان خواهد بود؟ با خدمات مشاوره کنکور ریاضی، علاوه بر برنامه ریزی درسی حرفه ای و دقیق، ارزیابی مستمر، دستیابی به بهترین منابع کمک آموزشی و جزوات قوی، از آینده شغلی انواع رشته های تحصیلی مهندسی و علوم پایه آگاه شوید.

برای اطلاع از بودجهبندی دقیقتر رشتههای مختلف به پست بودجهبندی منابع کنکور انسانی مراجعه کنید. دومین گام نیز داشتن یک نقشه راه و یا به قولی چراغ هایی است که با ایجاد انگیزه و هدف گذاری واقع بینانه، ناجی شما در شرایط سخت و اصطلاحا پر چاله چوله کنکور باشد. هرچند لازم است ساعات مطالعه برای کنکور عدد بالایی باشد و قطعا هر چه بیشتر مطالعه کنید احتمال کسب رتبه خوب بیشتر خواهد شد، اما داشتن انگیزه کافی و ساعت مطالعه بالا به تنهایی تضمین کننده موفقیت در کنکور نیست. مفهومی بیشتر کاربردش توی سوالات ترکیبی معلوم میشه. درس ریاضی ضریب و اهمیت بالایی دارد و در همه رشته های تحصیلی از جمله رشته ریاضی و فیزیک نقشی بسیار تاثیرگذار بر روی قبولی و یا عدم قبولی افراد دارد؛ هرساله طراحان کنکور برای جلوگیری از پیش بینی سوالات توسط اساتید و دانش آموزان، دست به تغییرهایی می زنند که بعضا بسیار غیراستاندارد و غیرمنصفانه هستند. با این حال تجربه و دانش برنامهریزی چیزی است که معمولاً داوطلبان کنکور فاقد آن هستند. اگر شما داوطلب کنکور میباشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی یزد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در یزد تضمین نمایید.

با ارائه ی بهترین خدمات مشاوره ای کنکور تا موفقیت نهایی در کنار شماست. امروزه موفقیت در کنکور بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت زمان امری غیر ممکن محسوب میشود و موسسات مشاوره تحصیلی و کنکور در کنار موارد ذکر شده معمولاً برنامه مطالعاتی ویژهای را به همراه بودجه بندی زمانی و درسی به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند تا مطالعه کامل هر درس و جمع بندی نهایی مطالب بهتر و با بازده بیشتری صورت گیرد. ارتباط چشمی معلم با دانش آموز در حد مناسب است و همراه کردن دانش آموزان برای حل تست ها در کلاس های وی بسیار پر رنگ است. کلاس آیلتس کجا برم؟ کلاس های کنکور مخصوص کدام آزمون ها هستند؟ پس چنین شخصی می تواند بهترین مشاور کنکور تجربی باشد. بهترین مشاور کنکور تجربی، علاوه بر دانش و معلومات و تجربه کافی، باید روحیه پیگیری مستمر، ارزیابی پیشرفت تحصیلی، ایجاد تغییرات در برنامه مطالعه و پیشرفت تحصیلی دانش آموز در صورت نیاز و برگزاری جلسات هفتگی حضوری و تماس های روزانه تلفنی را داشته باشد. برای اینکه درک بهتری نسبت به بودجه بندیها پیدا کنید اجازه دهید نگاهی کلی به بودجه بندی دروس مختلف کنکور انسانی داشته باشیم.

در این وضعیت مجبور میشود تغییر رشته دهد یا اینکه چهار-پنج سالی را با هر بدبختی است سرکند. چرا که او بهترین ارزیابی را از وضعیت خودش دارد. یکی از مهم ترین دغدغه افراد محصل ، کنکور و انتخاب موسسه معتبریست که بتواند در قبولی آن ها در کنکور آن ها را یاری نماید. همان طور که گفتیم کنکور یک دوی ماراتون است. باید اهدافی تعیین کنید که بتوانید به آنها برسید و دلسرد نشوید. در طی سالیان اخیر رشتههای متفاوتی که البته بعضاً بسته به نیازهای بازار است و گاه به دلیل جوی که به راه میافتد، طرفداران بیشتری داشتهاند و اصطلاحاً روی بورس بودهاند. باید توجه داشته باشید که بهترین برنامه ریز همیشه خود داوطلب است. به خاطر داشته باشید که داشتن چندین کتاب متنوع، به معنای موفقیت تضمینی در کنکور نیست. لازم به ذکر است که ظرفیت پذیرش دانش آموز برای هر مشاور محدود است تا مشاور بتواند وقت کافی برای هر داوطلب در نظر بگیرد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما