بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف بلیط هواپیما ارزان قیمت بلیط چارتر کاوات

اراچارتر کار خود را در سال 1396 آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتبار خود را در بین فروشندگان بلیط هواپیما بصورت آنلاین بالاتر ببرد. در نتیجه بهتر است تنها زمانی از بلیط های چارتری استفاده کنید که کودکی همراهتان نیست و از انجام سفر خود اطمینان دارید. توجه داشته باشید که در پروازهای چارتر هزینه های بیمه و بلیط نوزاد (0 تا 2 سال) توسط نماینده ایرلاین و در فرودگاه اخذ می گردد. مزایایی هستند که برای شما کاربران گرامی تریپ امکان خریدی مطمئن و راحت را فراهم می نماید و تریپ را تبدیل به یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما در ایران کرده است.

  • بعد از جستجو لیستی از تمامی پروازهای موجود بین مبدا و مقصد شما به نمایش در می‌آید.
  • اطلاعات کامل پروازهای کیش ایر و بلیط چارتر هواپیمایی کیش ایر را می‌توانید در صفحه هواپیمایی کیش ایر مطالعه کرده و خریداری کنید.
  • بلیط چارتر کیش از طریق فلایتیو با کمترین هزینه برای کاربران ارایه می شود.
  • بدین ترتیب قادر خواهید بود با مقایسه قیمت‌ها و در کمترین زمان، اقدام به رزرو بلیط هواپیما چارتر نمایید.
  • همچنین اگر مقصد خارجی خاصی مد نظر داشتید که در لیست پروازهای ما نبود نگران نباشید.

بسیاری از مسافران سفر به جزیره کیش را فرصت خوبی برای خرید و گشت و گذار خانوادگی و دوستانه می دانند. بلیط چارتر کیش از طریق فلایتیو با کمترین هزینه برای کاربران ارایه می شود. از جمله مسیرهای پر ترافیک چارتری می‌توان به بلیط هواپیما مشهد تهران، بلیط هواپیما تهران تبریز، بلیط هواپیما مشهد کرمان و موارد دیگری اشاره کرد. چارتر هواپیما به دو صورت چارتر کامل (Full Charter) و چارتر صندلی (Seat Charter) انجام می‌شود.

بلیط هواپیما را چند روز قبل از سفر رزرو کنیم؟

پس قبل از اینکه به سراغ خرید بلیط سیستمی بروید، قیمت‌های بلیط چارتری را در یوتراوز مقایسه کنید، شاید این‌بار خرید بلیط چارتر به نفعتان باشد! این روزها با افزایش هزینه‌های سفر، تلاش برای پیدا کردن راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان بیشتر شده است و این مسئله سبب شده، بلیط هواپیما چارتر گل سرسبد بلیط‌های هواپیما به‌شمار آید. اما پیدا کردن بلیط هواپیما چارتری ارزان کار دشواری است و نیاز به جستجو بسیار و رصد کردن سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما چارتر را دارد تا بتوانید بلیط پرواز چارتری خود را از سایتی بخرید که اعتبار لازم را داشته باشد.

  • ضمنا باید بدانید، هرچه به زمان پرواز نزدیکتر می‌شود، جریمه بلیط چارتر هم بالاتر می‌رود و معمولا یک روز مانده به پرواز، بلیط هواپیما چارتری غیرقابل استرداد می‌شود.
  • اگر به دنبال بلیط چارتری داخلی می‌گردید، پرواز داخلی و اگر به دنبال بلیط چارتر خارجی هستید، پرواز خارجی را انتخاب کنید.
  • در نظر داشته باشید که معمولا پس از سپری شدن این مدت، امکان کنسلی بلیط وجود نخواهد داشت.
  • یکی از این روش ها استفاده از تقویم قیمتی بر روی صفحه اصلی سایت است که به سادگی در دسترس بوده و شما میتوانید کمترین و بیشترین قیمت بلیط را در بازه زمانی قبل و بعد تاریخ پرواز خود ببینید و بلیط خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.
  • مثلا بلیط های سیستمی در 90 درصد مواقع اگر مسافر به پرواز نرسد یا از خرید خود منصرف شود قابلیت کنسل کردن با جریمه را دارد.

در صورتیکه نام مسافر را اشتباه تایپ کرده باشید، با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان اصلاح نام برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. آراچارتر با در نظر گرفتن واحد پشتیبانی به صورت آنلاین و 24 ساعته به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکل در هنگام خرید و داشتن سوال در کمتر از 2 دقیقه شما را راهنمایی کند. در این صورت با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان جا به جایی برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. حتی در تورها پا از این فرارتر می رود و درصورتی که هتل رزرو کنید بلیط رفت و برگشت شما رایگان خواهد شد .به عنوان مثال تور سه شبه تهران کیش برای تاریخ های خلوت به کمتر از 1500 هزار تومان رسید که کمتر از نرخ رزرو سه شب هتل در کیش بود. در سفرهای داخلی به همراه داشتن کارت ملی و در سفر خارجی پاسپورت، ویزا و تاریخ انقضای (بیش از 6 ماه) آن دارای اهمیت است. شهر مشهد یکی از مهم ترین شهرهای ایران محسوب می شود که در شمال شرق کشور قرار گرفته و مرکز استان خراسان رضوی است.

مکان های دیدنی ایران و جهان 5

اما عکس این امر زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهید در زمان‌های پر سفر سال مانند عید نوروز و یا تعطیلات تابستان سفر کنید. در این مواقع با توجه به درخواست بالای مسافران برای خرید بلیط هواپیما، قیمت بلیط چارتر ۷۲۴ی هواپیما افزایش می‌یابد، و حتی ممکن است از قیمت بلیط سیستمی نیز بیشتر شود. معمولا بهترین زمان برای خرید پرواز چارتری ارزان ، اسفند ماه و بعد از تعطیلات نوروز است. چراکه با توجه به افزایش گاه‌وبی‌گاه قیمت بلیط هواپیما، روزبه‌روز به طرفداران بلیط‌های چارتری افزوده می‌شود. اما در صورتی‌که از زمان مناسب خرید بلیط چارتر اطلاع نداشته باشید، ممکن است به نفع شما تمام نشود و بعضاً با افزایش قیمت این بلیط‌ها رو‌به‌رو شوید.

چارتر

در مورد پرواز چارتری نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه به تایم پرواز نزدیکتر باشید می‌توانید بلیط را با قیمت کمتری رزرو کنید. اما جز بحث قیمتی، این دو بلیط در مواردی دیگر نیز دارای تفاوت‌هایی هستند که باید حتماً هنگام خرید بلیط هواپیما، بدان ها دقت کرد زیرا در برنامه سفری مسافران ممکن است تأثیرگذار باشد. زمانی که یک آژانس هواپیمایی اقدام به اجاره برخی از صندلی‌های پرواز سیستمی از یک شرکت هواپیمایی کند؛ گفته می‌شود سیت چارتر انجام داده است. در این وضعیت، چارتر کننده فقط می‌تواند روی صندلی‌های اجاره شده قیمت‌گذاری کند و اجازه‌ای مبنی بر تعیین و تاریخ پرواز ندارد. متاسفانه برای بلیط‌های چارتر هواپیما امکان تغییر تاریخ و تغییر ساعت وجود ندارد و چنانچه مسافر قصد داشته باشد تاریخ و یا ساعت پرواز خود را به زمان دیگری موکول کند، ناگزیر است بلیط خود را کنسل نموده و بلیط جدیدی خریداری کند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما